Vetokoukku Rav4:een?

SCx

Onko kukaan asentanut itse vetokoukkua Rav4:een? onko miten iso talkoo? Saako jostain asennettuna alle 650 eurolla?

4

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihaniteasennin

      Monoflex (fixus)koukun asensin itse. Pakkauksessa on niin hyvät ohjeet että onnistuu jos peukalo on kohdallaan. Sähkösarja oli kallis Toyotan alkuperäinen, senkin mukana tuli hyvät ohjeet, sopivuus 100%.
      Nosturi olis hyvä olla niin saa työskentelykorkeuden sopivaksi. Piitkä päivä menee ensikertalaisella. Voit myös hankkia osat ja kysellä pikkupajoilta paljonko ottavat asentamisesta.

    • Anonyymi

      Vinkki, jos joku tekee itse: kannattaa hommata putkiharja ja sopiva kierretappi ( 2016 mallissa oli 12x1,25 kierteet) ja avata rungossa olevat kierteet ennen kun rupeaa pulttaamaan koukkua kiinni. Lika ja ruoste rungon kierteissä voi pilata pulttien kierteet.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkeistä.
        Odotin vain 14 vuotta vinkkipakkiasi ja kylä se kannatti. Toivottavasti sieltä löytyy vielä tervettä peltiä mihin koukun saa kiinni ettei tarvitse ostaa peltiä ja lisää lankaa Kemppiin.


    • Anonyymi

      Pienituloisten kyykyttäminenkin on rasismia, syrjimistä. Se on heikossa asemassa
      olevien puolustuskyvyttömien ihmisten päähänpotkimista, äärioikeistolaista
      ideologiaa.

      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      2024-08-06 18:48:16
      UUSI

      Hallituksen kaksoisviestintä on aktivoitunut.
      Toinen puolue on ajavinaan rasisminvastaisuutta työelämässä
      ja toinen puolue on avoimesti rasistinen.

      Miksi hallitus loukkaa kansalaisia aliarvioimalla sen älykkyyttä
      ja nolaa itsensä ?

      Äänestä

      Kommentoi

      Extyökkäri
      2024-08-06 22:04:11
      UUSI

      Meillä ei ole äärioikeistolaisia puolueita, ei edes puoluetta, muualla kuin komuloisten mielikuvituksessa!

      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      2024-08-07 00:21:11
      UUSI

      Kokoomus ja Persut on eduskunnan äärioikeistoa. Toimivat kuten itänaapurin diktatuuri.

      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      2024-08-07 07:29:48
      UUSI

      Orpo käyttää persuja hyväkseen, mutta on samalla tehnyt itsestään narrin.

      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      2024-08-07 09:14:40
      UUSI

      Suomen ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio (ps.) toivoo, etteivät seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt näy hänen työssään ulkoministeriössä.

      Äärioikeiston tyyliin. Putinin pelikirjan mukaan.

      Äänestä

      Kommentoi
      Anonyymi
      2024-08-07 09:17:23
      UUSI
      Suomen hallitus ja Petteri Orpo: Onko tämä unohtunut vai tietoista valehtelua??

      **Suomi edistää demokratian, oikeusvaltioperiaatteen sekä perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista. Luottamuksen yhteiskunta ja hyvät väestösuhteet syntyvät siitä, että Suomessa jokainen voi luottaa oikeuksiensa toteutumiseen, sukupuolten tasa-arvoon ja yhdenvertaisuuteen lain edessä, syrjimättömyyteen ja mahdollisuuksiin vaikuttaa elämänsä suuntaan.

      Hallitus työskentelee määrätietoisesti yhdenvertaisuuden, tasa-arvon ja syrjimättömyyden edistämiseksi yhteiskunnassa. Kaikilla on oikeus tuntea olonsa turvalliseksi ja hyväksi Suomessa taustastaan riippumatta.

      Kaikki ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä. Ketään ei saa syrjiä heidän sukupuolestaan, iästään, etnisestä tai kansallisesta alkuperästään, kansalaisuudestaan, kielestään, uskonnostaan ja vakaumuksestaan, mielipiteestään, vammastaan, terveydentilastaan, seksuaalisesta suuntautumisestaan tai muusta henkilöön liittyvästä syystä.

      Hallitus työskentelee tasa-arvon ja syrjimättömyyden eteen hallitusohjelmassa yhdessä kirjattujen periaatteiden mukaisesti. Hallitustyöskentelyssä on nollatoleranssi rasismille. Hallitus ja sen jokainen ministeri irtisanoutuu rasismista ja kaikenlaisesta ääriajattelusta sekä sitoutuu omassa työskentelyssään aktiiviseen työhön rasismia vastaan niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

      Petteri Orpo
      Riikka Purra
      Anna-Maja Henriksson
      Sari Essayah


      Äänestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe