Uuden Fiestan ostajia?!

Pertti Perusinsinööri

Aattelin vaan ihan mielenkiinnosta tiedustella, notta löytyykö täältä ihmisiä ketkä ois tilannu tai ehkä jopa jo saaneet käyttöönsä uuden mallisen Fiestan. Itse tilasin marras-joulukuun vaihteessa ja vielä ootellaan. Mallina 1.25 Ghia M5, 5-ovinen. Lisävarusteiksi otin vakkarin, lämmitettävän tuulilasin, autom. himmentyvän taustapeilin ja kuljettajan ristiselän tuen. Ja sit talvi- ja kesäkumit aluvanteilla tulee mukaan. Lisää tulee mielipiteitä kun auto saadaan alle.

6

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiestamies

      Viikko sitten luovutettu 1,25 ghia 3 ovinen seisoo tallissa, Hot Magenta värinä. Ostettiin perheen kakkosautoksi. Hyvin on pelittänyt, ja ekat 500 km napsahti just rikki.

    • NimisErkki

      Vaimo sai omansa juuri joulun alla, ostettiin autoliikkeen esittelyauto, 1,25 Ghia 5-ovinen jossa vakionopeudensäädin, aut. ilmastointi ja ESP. Tässä tuli myös alut mukaan kitkojen kanssa.

      Mukava auto ajaa, etenkin kaupungissa nurkkapyörittelyssä. Itse kuitenkin pidän enemmän Focukseni ajotuntumasta.

    • jesses mikä auto

      Pistinpä justiin tilaukseen 1.4 manuaalivaihde-Ghian, väri Hot Magenta. Lämmitettävä tuulilasi, takaparkkitutka, esp, 3v fordprotect jne lisävarusteina.

      Odottavan aika on pitkä...

      • --sam--

        Minkä värinen kojetalulun yläosa autossasi on, itse olin ottamassa auton väriksi myös tuota Hot Mangentaa, ja kojetaulun väriksi olin suunnitellut Sohoa, myyjän mukaan Sohoa ei saa Ghia varustetasoon. Jos näin on, niin siten jää tuo Hot Magentakin ottamatta, sillä idea oli, että kojetaulun väri käy yhteen auton värin kanssa.


    • Pertti Perusinsinööri

      Dodii, nyt on uus Fiesta alla ja 1000km mittarissa. Alla listattuna hieman miinuksia ja plussia mitä oon ite havainnu ja mieltä:

      -kylmällä käynnistettäessä lähes sammuu mut sitten iskee kierroksia
      -soittimessa ajoittain tunkkanen soundi
      -sais olla hieman isompi tankki
      -takaluukun saa oikeen paiskata kiinni, muuten alkaa tietokone valittamaan auki olevasta luukusta

      ratti on aivan mahtavasti muotoiltu
      pitkässä maantieajossa taloudellinen
      ratin säätimet soittimelle ja vakionopeudensäätimelle selkeät
      ei ole liian halvanoloinen/muovinen sisusta
      jakkaroissa mukavat sivuttaistuennat

      Tässä nyt muutama, tuota listaahan vois jatkaa lähes loputtomiin.

      • NimisErkki

        Tarkista takaluukun lukon korissa kiinnioleva vastakappale. Meillä oli sama juttu, lopulta toinen kiinnitysruuveista irtosi jolloin luukku ei mennyt ollenkaan kiinni. Jos sinulla lajitelma Torx-avaimia niin nopsasti kiristämään. Vedä ensin vastakappale niin ylös kuin saat ja sitten vasta kiristät ruuvit kunnolla, ja a'vot luukku toimii ilman paiskomista.

        Yksi iso miinus Fisussa on tuo Easy-fuel ainakin talvioloissa. Kannen kanssa saa välillä tapella että saisi sen auki, vaimolla ei mitään ongelmia kun saa kynnet sinne rakoseen ja nyppää kannen auki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe