kuka sai käkärin aamulla sippolassa?
sippola
39
12477
Vastaukset
- ................
oli ollut joku tuttu kullemma ,muuta en tiedä siis sippolaisille ainakin
- minkä
ihmeen käkärin?????????? selvitäs vähän.
- .................
minkä kirjoitti:
ihmeen käkärin?????????? selvitäs vähän.
no pyssy käkärin oli ilta lehdess , netissä
- Sen HULLUN
................. kirjoitti:
no pyssy käkärin oli ilta lehdess , netissä
mies. Ihme ettei oo ampun aiemmin,helvetin raivostuttava akka!! Osaa nalkuttamisen ja raivostuttamisen alkeet.
Sippolassa kaikki tuntee kaikki. - ...............
Sen HULLUN kirjoitti:
mies. Ihme ettei oo ampun aiemmin,helvetin raivostuttava akka!! Osaa nalkuttamisen ja raivostuttamisen alkeet.
Sippolassa kaikki tuntee kaikki.alkoiko naisen nimi t
- kuulema
............... kirjoitti:
alkoiko naisen nimi t
vaan p.r
- itse piiritetty
Sen HULLUN kirjoitti:
Sippolassa kaikki tuntee kaikki.Eiköhä nämä spekuloinnit riitä.se mitä meil tapahtu ei todellakaa kuulu kenellekkään.ymmärrän et juorut liikkuu mut mäpä vähä oikaisen asioita teille ku kovasti jotkut haukuu mun muijaa ja näytää sen tuntevanki ja minut.kukaan ei ole kuollut niiku joissain viesteissä yritää tääl joku ilmaista mennyt muotoa.ketää ihmistä kohti ei ole ammuttu yhtään laukausta,ketään poliisia ei ole uhattu.poliisi ei käskyttänyt minua ulos vaan itse heräsin sängystä ja huomasin ne pihalla ja menin ulos selvittämään asiaa.kyl ne soittan oli mut en ollu heränny.lehdet vääristelee asioita,sen pitäs kaikkien tietää.ja huomasin että mun ja muijan nimikirjaimiakin tääl on käytetty,korjaan vielä et ne on jj-pj eli olemme naimisissa.toivon että tän jälkee ei tarvi miettii ja spekuloida.ikävä juttu mikä kävi meillä,osa väärinkäsitystä ja osa totta.ja ne ketkä meitä tääl väittää hevoshuijareiksi,ni voi ihan itse tulla tänne meille kertoo tästä hommasta,eikä huudella tääl perättömiä.
- häntä pystyyn
itse piiritetty kirjoitti:
Eiköhä nämä spekuloinnit riitä.se mitä meil tapahtu ei todellakaa kuulu kenellekkään.ymmärrän et juorut liikkuu mut mäpä vähä oikaisen asioita teille ku kovasti jotkut haukuu mun muijaa ja näytää sen tuntevanki ja minut.kukaan ei ole kuollut niiku joissain viesteissä yritää tääl joku ilmaista mennyt muotoa.ketää ihmistä kohti ei ole ammuttu yhtään laukausta,ketään poliisia ei ole uhattu.poliisi ei käskyttänyt minua ulos vaan itse heräsin sängystä ja huomasin ne pihalla ja menin ulos selvittämään asiaa.kyl ne soittan oli mut en ollu heränny.lehdet vääristelee asioita,sen pitäs kaikkien tietää.ja huomasin että mun ja muijan nimikirjaimiakin tääl on käytetty,korjaan vielä et ne on jj-pj eli olemme naimisissa.toivon että tän jälkee ei tarvi miettii ja spekuloida.ikävä juttu mikä kävi meillä,osa väärinkäsitystä ja osa totta.ja ne ketkä meitä tääl väittää hevoshuijareiksi,ni voi ihan itse tulla tänne meille kertoo tästä hommasta,eikä huudella tääl perättömiä.
Aivan oikein kun kirjoitit tuohon vastineen ja kerroit kuinka asiat menivät. Ottaa päähän kun näillä muilla ei ole omaa elämää ja jaksaavat paskaa jauhaa. Ei kun vaan häntä pystyy ja älä välitä muitten puheista.
- kun...
Eiköhä nämä spekuloinnit riitä.se mitä meil tapahtu ei todellakaa kuulu kenellekkään.ymmärrän et juorut liikkuu mut mäpä vähä oikaisen asioita teille ku kovasti jotkut haukuu mun muijaa ja näytää sen tuntevanki ja minut.kukaan ei ole kuollut niiku joissain viesteissä yritää tääl joku ilmaista mennyt muotoa.ketää ihmistä kohti ei ole ammuttu yhtään laukausta,ketään poliisia ei ole uhattu.poliisi ei käskyttänyt minua ulos vaan itse heräsin sängystä ja huomasin ne pihalla ja menin ulos selvittämään asiaa.kyl ne soittan oli mut en ollu heränny.lehdet vääristelee asioita,sen pitäs kaikkien tietää.ja huomasin että mun ja muijan nimikirjaimiakin tääl on käytetty,korjaan vielä et ne on jj-pj eli olemme naimisissa.toivon että tän jälkee ei tarvi miettii ja spekuloida.ikävä juttu mikä kävi meillä,osa väärinkäsitystä ja osa totta.ja ne ketkä meitä tääl väittää hevoshuijareiksi,ni voi ihan itse tulla tänne meille kertoo tästä hommasta,eikä huudella tääl perättömiä.
Viitsit oikaista, mutta oikaisen minäkin.
Teitä ei ole huijariksi väitetty lukemani perusteella, vaan sanottu että rouva on sensorttista sukua.
Eikä missään ole väitetty sinun ampuneesi vaimoasi tai että joku olisi kuollut.
Mutta ymmärrän kyllä tehtaalaisten lukemisen taidon, ei kaikkea voi osata. - !!!
turhaan puolustelet täällä tekemisiäsi, mielestäni ei ole normaalia, että hillutaan ase käsissä ja ammuskellaan edes pihalla. jokainen tosin ymmärtää sinua, kun tietävät kenen muijankanssa olet tekemisissä.
- tuo
kun... kirjoitti:
Viitsit oikaista, mutta oikaisen minäkin.
Teitä ei ole huijariksi väitetty lukemani perusteella, vaan sanottu että rouva on sensorttista sukua.
Eikä missään ole väitetty sinun ampuneesi vaimoasi tai että joku olisi kuollut.
Mutta ymmärrän kyllä tehtaalaisten lukemisen taidon, ei kaikkea voi osata.kyseinen henkilö saanut tehtaalta potkut/ei jatkettu sopimusta? "säästö" syistä. aikaa oppia lukemaan
- JIPPII
!!! kirjoitti:
turhaan puolustelet täällä tekemisiäsi, mielestäni ei ole normaalia, että hillutaan ase käsissä ja ammuskellaan edes pihalla. jokainen tosin ymmärtää sinua, kun tietävät kenen muijankanssa olet tekemisissä.
täytyy äijänkin olla aika tyhmä kun tollasen muijan takia ostaa vanhan maatilan ja maksaa kaiken muija sossun elätti.
- Oikein!!
hyvä et ite laitoit selvennyksen!!! Pieni kylä ja pienet piirit... Inksassa kuulu jo et ois joku kuollu.. Et niimpä niin... Muuta kun tseppiä vaan teille ja eiköhän tää huhu kohta taas laannu!!! tapahtuu jotain uutta taas jossain...
- jesjusteletta
tällä palstalla, se on Kouvola nyt.
- minieeee
hei nyt ollaan kyllä kouvolassa , mut jutellaan nyt sippolasta.ei myö mylsll kyl tiedetä kuka noin on pr
- ^^^^^^^^^^^^^^
tiijätteks miest j.j.
- ????
^^^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:
tiijätteks miest j.j.
no ei kyl tiiä
- muuta ei voi
???? kirjoitti:
no ei kyl tiiä
kenen sukua sippolalaiset ei halun sinne takasi?
- 9999999
muuta ei voi kirjoitti:
mitä sukua, arvaa kuka
- .............
muuta ei voi kirjoitti:
Eikö teillä hyvät ihmiset todellakaan ole muuta tekemistä. Arvuutella nyt täällä,että kuka teki,missä teki,ja kenen kanssa? Säälittävää...
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
9999999 kirjoitti:
mitä sukua, arvaa kuka
ei ole tietoo kenen sukua :)arvuuta vähän paremmin jookos.............
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:
ei ole tietoo kenen sukua :)arvuuta vähän paremmin jookos.............
oletpa kiukkuinen mene juhlimaan lauantai iltana, äläkä meille kiukkua . jos vhn spelaillaan :)
- pöllöt töllöt
............. kirjoitti:
Eikö teillä hyvät ihmiset todellakaan ole muuta tekemistä. Arvuutella nyt täällä,että kuka teki,missä teki,ja kenen kanssa? Säälittävää...
hevosmies huijari sukua on nainen,kuultua juttua
- eipäjuur
............. kirjoitti:
mie oon oottant millo se sekkoo siin huushollis
- heppaliini
pöllöt töllöt kirjoitti:
hevosmies huijari sukua on nainen,kuultua juttua
onko juoksevia, vai pulla hevosia, onko kauppoja );
- ---------------------
eipäjuur kirjoitti:
mie oon oottant millo se sekkoo siin huushollis
eip kyllä viel polttele. mut hauska jurnutella täl vai mitä
- heihoi
--------------------- kirjoitti:
eip kyllä viel polttele. mut hauska jurnutella täl vai mitä
isukki jo muual,tyttö tul takas ukkoskaa pari v sit.
elekää ukkoloih sekottako! - no voivoi
heihoi kirjoitti:
isukki jo muual,tyttö tul takas ukkoskaa pari v sit.
elekää ukkoloih sekottako!joko se luppui?
meil nii hauskaa isännänkaa teit kiusata.
piiritetylle terkkuja naapur kyläst! - ihan jotain muuta
no voivoi kirjoitti:
joko se luppui?
meil nii hauskaa isännänkaa teit kiusata.
piiritetylle terkkuja naapur kyläst!Miten helwetissä ihmisiä VOI kiinnostaa NÄIN paljon tommonen asia???? Ei jymmärrä,EI!!
kuinkahan hemmetin monta "isäntää", sanotaan nyt vaikka Anjalankoskellakin on omassa pihassaa,kännipäissään aseella paukutellu, no MONTA!!
Mites muuten teillä kaikilla ITSELLÄ menee?? - ...
9999999 kirjoitti:
mitä sukua, arvaa kuka
Se on varmaan aivan sama missä on ollu töissä.
Te ketkä täällä kovasti pähkäilette "kyseistä kaveria", niin koittakaa nyt päästä yli ja antaa ihmisten jatkaa elämää kaikesta huolimatta. Tuskin niilläkään ihan helppoa ilman teidän p****n jauhantaa!! Kenellekään ei ole käynyt mitään, eikä ole ollut tarkoituskaan!!
Uskon kyllä että tälläset aina puhututtaa, mutta mun mielestä ne ketkä ei mistään mitään tiedä ni voi yrittää etsiä elämälleen jotain muuta mielenkiintoista puuhaa kun aiheen pähkäily!!! - kaikkea jotain
ihan jotain muuta kirjoitti:
Miten helwetissä ihmisiä VOI kiinnostaa NÄIN paljon tommonen asia???? Ei jymmärrä,EI!!
kuinkahan hemmetin monta "isäntää", sanotaan nyt vaikka Anjalankoskellakin on omassa pihassaa,kännipäissään aseella paukutellu, no MONTA!!
Mites muuten teillä kaikilla ITSELLÄ menee??Miten helwetissä sua voi näin paljon kiinnostaa asiat mitkä ihmisiä kiinnostaa,en tajuu!
Vaikka Anjalankoskella ollaankin ei ole normaalia ampua pihalla ja kännissä!
Joo,helwetin hyvin menee! - ............
kaikkea jotain kirjoitti:
Miten helwetissä sua voi näin paljon kiinnostaa asiat mitkä ihmisiä kiinnostaa,en tajuu!
Joo,helwetin hyvin menee!Aika ristiriitaista kommenttia!!
- --("")--
kaikkea jotain kirjoitti:
Miten helwetissä sua voi näin paljon kiinnostaa asiat mitkä ihmisiä kiinnostaa,en tajuu!
Joo,helwetin hyvin menee!Missä on Anjalankoski? Kerran olet siellä!?!?
- selittää, missä
--("")-- kirjoitti:
Missä on Anjalankoski? Kerran olet siellä!?!?
sellainen paikka on. Aikoinaan oli Kymenlaaksossa. Ja tuosta ammuskelusta, täytyyhän näiden pyssyn omistavien välillä käydä pihalla poistamassa ruosteet piipusta.
- olikin
... kirjoitti:
Se on varmaan aivan sama missä on ollu töissä.
Te ketkä täällä kovasti pähkäilette "kyseistä kaveria", niin koittakaa nyt päästä yli ja antaa ihmisten jatkaa elämää kaikesta huolimatta. Tuskin niilläkään ihan helppoa ilman teidän p****n jauhantaa!! Kenellekään ei ole käynyt mitään, eikä ole ollut tarkoituskaan!!
Uskon kyllä että tälläset aina puhututtaa, mutta mun mielestä ne ketkä ei mistään mitään tiedä ni voi yrittää etsiä elämälleen jotain muuta mielenkiintoista puuhaa kun aiheen pähkäily!!!lukemani perusteella siitä, että onko j enään töissä, että voisi sen ajan opetella lukemaan.
- j.r.k
selittää, missä kirjoitti:
sellainen paikka on. Aikoinaan oli Kymenlaaksossa. Ja tuosta ammuskelusta, täytyyhän näiden pyssyn omistavien välillä käydä pihalla poistamassa ruosteet piipusta.
Anteeks vaa,mu must juttu ol oikei hauska.Ämmä räpättää,ukko hermostuu ja laukasee(pyssyn) ja sammuu siihen,herrää kun pollarit pihas.
Todel säälittävää! Mut me ooteltikii kun takas tuo suku muutti kylille,ettei hyvää seuraa siitä!! - puupiä¨^
j.r.k kirjoitti:
Anteeks vaa,mu must juttu ol oikei hauska.Ämmä räpättää,ukko hermostuu ja laukasee(pyssyn) ja sammuu siihen,herrää kun pollarit pihas.
Todel säälittävää! Mut me ooteltikii kun takas tuo suku muutti kylille,ettei hyvää seuraa siitä!!kaikki hevosihmiset ovat enemmän tai vähemmän epärehellisiä
- kuulinkin
j.r.k kirjoitti:
Todel säälittävää! Mut me ooteltikii kun takas tuo suku muutti kylille,ettei hyvää seuraa siitä!!ettei sippolalaiset olleet mielissään kun kuulivat kuka on muuttamassa takaisin sippolaan
- parolli
kuulinkin kirjoitti:
ettei sippolalaiset olleet mielissään kun kuulivat kuka on muuttamassa takaisin sippolaan
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Toisten asiat tuntuvat kiinnostavan kyläläisiä enemmän kuin omat, en tunne ampujaa mutta voin sanoa muille paskan jauhajille että" ole mies ja tee asialle jotain". Sori eihän sippolassa miehiä olekkaan. Terveisiä Hemmille.....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745