Auttakaa,tai neuvokaa ketä kiinnostaa..monia ei.
No Kuusaalla,miesystäväni tytöllä kihomatoja,isä hoiti,ja lapsihan asuu pääasiassa äidillään.Me muualla.
On kova yökyläilemään kavereilla,ja äiti hoiti peppua bepanthenilla,palkeenkieli:( isä madon tytön kanssa näki ja osti heti pyrvin lääkkeet,ja kun vei tytöt kotiin sanoi,että hoitakaa jatkolääke ym.Äiti kieltäytyi(huom,hän hieno lady tekokynsissään ja hiustenpidennyksissään,ei ole matoja kommentoi.Työskentelee hoitoalalla!!Soitin kouluun,koska kummilapseni tuossa koulussa,ja isä koitti puhua txt,n äidille mutta ei,laitoin kouvolan sanomiin ilmoituksen,ja kerroin vaivasta,että pian kuhisee kodissa jos toisessa.
Nyt äiti ilmoittanut asianajajalle,ettei isä ota lasta,isä vastasi,ei ennen kun hoidat kihot.No painelin kouluun terkkarin juttusille,tämä pattitilanteessa,mitä tehdä,äiti väittää ettei ole,ja tytön laittaa isää vastaan valehtelemaan ettei matoa nähnyt.Tytöllä jo vuosi sittenkin sama ongelma.Hurjaa,äidin yötyö ja tytön kova kyläily levittänyt tartuntaa,hyi hitto!!!Kuinka voi olla noin välinpitämätön,voiko joku nauttia noista yöllä kutittavista luikeroista???Terkkari oli mieltä,että lastensuojelurikos,mitä tehdä kun
äiti ei suostu lääkitsemään muuta perhettä tai madoista kärsivää tyttöään lääkkein..Kannattaa varoa,jos jonkun kotona nyt mietitään,,sydäntä raastoi omat välit katkaista lapsiin,mutta 3,n lapsen äitinä en voi madottaa ja desinfioida koko ajan,,Ja lapsenikin iällä 7v-20v on ihan raivona,nuorinkin pessy nahat rikki käsissään.Lapsen vika ei tartunta ole, mutta tuo äiti olisi saatava tilille.Ksnk pienet ympyrät,ja kouluikäinen tarhaikäinen tenava,kukaan ei tiedä..
kihomato
5
762
Vastaukset
- ongelmia
kun et voi keskustella exäsi exän kanssa ihan naamatusten? eiköhän asian pitäs hoituu jotenkin muuten kun lehtien palstoilla.. toivottavasti mun exän tuleva exä tulee mun kans juttelee ihan suoraan asiasta kuin asiasta..
- exex:))
On varmaan ongelmia mulla se,että paljon lapsia tuttavapiirissä,ja en haluaisi näiden noita saavan.Ja parempi jonnekkin ilmoittaa,eli oli lehtien palstoilla muidenkin kommentteja.K.o aiheista tän päivän loisista.Enkä koe mulla olevan ongelmia enemmän kuin muillakaan:))Ja tuo nainen ei naamatusten puhu kenenkään koko suvun kanssa,ni paha ottaa kontaktia suoraan.Mä en häntä tunne.Tottakai, aina kivat puhevälit ois ok.ihan kaikken kesken,ja niin ne yleensä onkin,vaikka kuinka ex,ym exän ex olisinkin,,ain toimeen tultu
- opimme
ainakin sen verran, että exiä ei kannata suututtaa : )
- sisko80
No oli ex tai tuleva,niin idioottihan sellanen,joka antaa jotain loisia olla.Ja voi katkeruus,jos suuttuu kun madoista kommentoidaan:S
- älkääkä mustamaalatko!!!
Säälittää pikkutyttö, joka on tuollaisena heittopussina. Hoitakaa ne lapsen vaivat nyt kuntoon älkääkä tapelko ja mustamaalatko toisianne. Sinäkin voisit antaa periksi, auttaa hoitamaan tytön vaivat kuntoon teidän kotonanne. Ihmeellistä panikointia, kyllä sinä miehesi lapsesta sen verran voit välittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898