Surut ja unelmat

Tuhat surua unohdettavaa..
Tuhat unelmaa muistettavaa..
Elämä lainaa omastaan, laskematta kertoja.

Kerran,
sitä rakastuu,
toisen kerran,
vihaa..

Jokainen aamu tervehditään..
Jokainen ilta hyvästellään..
Puolustuksia ja hyökkäyksiä,
avattuja, suljettuja ovia..

Oivalluksia omasta elämästä,
joita kohden kulkea..

Kuka niitä viitsii laskea..

Monta uhrausta niiden välissä,
se viimeinenkin..

14

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odelii

      Matka jonka kuljet...
      vilahtaa filminä
      mielessä.
      Ne koetut onnet ja
      onnettomuudet -
      jättävät tietysti jäljen
      kukin

      toipumisetkin,
      suuntaan ja toiseen

      ehkä se tasapaino ennen
      viimeistä uhrausta
      saavutetaan, kuka tietää,
      mutta
      elämäähän tämä
      runosi on
      täynnä!

      Kiitos, tarkkis :O)

      • Hei Ystäväni..:-))
        Matka jatkuu, loppuun asti. Viivan molemmille puolille kertyy vielä...elämää..! Sieltähän tämä on, kiitos sinulle.


    • Runosi oli elämää.
      Kiitos tänään.

      • Kyllä, sitä tässä yritin..elämänmakua..:-)
        Tarkkis


    • Mysteriet

      Tää nyt on ainakin sadasseitsemästoista kerta kun pysähdyn runosi kohdalle ja kiskon nitroa kielen alle... mutta kuka niintä nyt laskemaan - paitsi apoteekissa pian ihmettelevät käykö mun pumppu ensinkään =)

      Hienoo!

      • ..kertaa kiitos sinulle ystäväni. Pistä droppia huuleen vaan..:-)) Kyllä sulle jyskyttää rinnan alla, iso ja lämmin sydän...:-DD !!!
        Tarkkis


    • mertenprinsessa

      Joskus on se hetki
      kun istutaan, kun
      vaietaan, kun
      katsotaan
      .............. hengensilmin
      sielun virtauksia
      niihin puuttumatta
      niihin osallistuttumatta,
      silmät auki:
      mielikuva, muistikuva,
      elämyskuva, tunnekuva,
      mustaa, valkoista, purppuraa
      kultaa hopeaa, hyvää pahaa.
      Enimmäkseen tuskaa.

      Vaan nyt vain katsotaan,
      antaa vilskeen mennä menojaan.

      Mitä jää jäljelle?

      Selkeys, rauha ja rakkaus.

      Tähän malttaako ihminen?

      Kiitos koskettavista ajatuksistasi.
      Ne nostivat taas omianikin. Ethän pahastu.

      • Tieteskään en pahastu, sehän on runojen tarkoitus..:-)) Herätellä, herätellä...
        Mukavaa kun ajatuksia lähti liikkeelle..!
        Kiitos sulle..
        Tarkkis


    • lindalinda1

      olen maistanut tätä samaa vettä, joka runossasi
      on. Huuhtonut unelmia ja suruja alas, löytäen
      kuitenkin itseni aina jossain vaiheessa.

      Kovin, kovin tuttua ja satuttavaa tekstiä on
      runosi.

      Lohdullista päivää Tarkkis, kyllä se aurinko on
      tänäänkin noussut - katso vaikka.

      • Kiitos Rellu. Aivan, se nousee ja laskee..jok ikinen kerta, uudestaan ja uudestaan..meille kaikille.
        Tarkkis


    • Elämän makua kaikissa noissa,
      kirjoitetuilla lehdillä.

      "Surut ja unelmat"

      tarkkampuja

      Aintkertainen jokainen
      lehdillämme elää.

      Liisa kiittää

      • :--DD Täten toteamme ja otammme nöyrästi kiitoksen vastaan..:-) Elämää kohti..
        Tarkkis


    • Minanoita

      Mittee sie oot räpeltäny täälä??Täh?
      Siulla on surut ja unelmat sikisokin sukassa!

      Mutt noitaan vetoavalla tavalla, kiitos! = ))))))

      • Kah, ko yks sukka o vaan, mistä mie sit niit puristelen..:-))..pesen kyl sitä hartauvella, mut kiva ku tykkäsit..
        Tarkkis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe