Kertokaapa minulle viisaammat...
Tuotantotalous mainitaan TAMK: in sivuilla, mutta perässä on merkintä 30 op vaikka erikoistuminen vaatisi 60 op. Onko siis TAMK ista mahdollisuus valmistua tuotantotalouden insinööriksi, vai onko tämä vain joku vapaamuotoinen "kurssi". Valitettavasti Valkeakoskella muuttui tutkinto englanninkieliseksi. Jos tuo ei tampereella onnistu niin mitä paikkakuntaa suosittelette?
Tuotantotalous TAMK
4
2415
Vastaukset
- Kuinka hyvin pitää...
osata englantia että opiskeluissa pärjää. Ihan tuota tuotantotaloutta ajattelen.
- Räkä
Me teimme laajan opintomatkan keskieurooppaan jonka järjestelyistä vastasimme. Tampereella kävi myös vierailevia luennoitsijoita jolloin kurssit olivat englanniksi.
Periaatteessa kouluenglanti riittää ja uutta oppii opiskelujen ohessa.
- Räkä
Omalla opiskeluaikanani Tuta oli mahdollista valita pääaineeksi jolloin suuntautumiseksi tuli Tuta tai sivuaineeksi jolloin suorittamalla esim. lentokonetekniikan ja tutan valinnaisina sai tutkinnot kummastakin. Pääaineena loput kurssit voi valita osastojen tarjonnasta joka TAMK:ssa on laaja ja monipuolinen. Suosittelen tätä vaihtoehtoa.
T: Insinööri AMK, Lentokonetekniikka ja Tuotantotalous - Annuih
TAMKissa voi lukea tuotantotaloutta vain suuntautumisena, ei siis pääaineena. Erityisesti konetekniikassa tuta on suosittu puolikas suuntautuminen, eli 30 op. Tutasta saa parhaimmat puolet irti juurikin yhdistettynä johonkin tekniikan alaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415