Terve!
Olen matkustamassa kaverini kanssa Krabille ja Aurinkomatkojen uuteen hotelliin Aonang Cliff Beachin. Onko joku jo ehtinyt majoittua kyseisessä hotellissa? Millainen hotelli ym.?
Haluaisin myös muuten tietää enemmän Krabista ja mahdollisista naapuri kaupungeista, joissa kannattaa käydä ja tietenkin kuumimmat shoppailupaikat. :D
Krabi Aonang Cliff Beach
lomalainen1
1
728
Vastaukset 1
- jdek
Moro,
kotiuduttu 3vk sitten..
hotelli huippu tasokas,palvelu hyvää, ystävällistä niin kuin thaimaassa yleensä.
Sijainti hyvä, rannalle noin 500m josta saarille.
Kauppa alakerrassa, hyvä market noin 50m hotellin edustalta vasuriin..
Illalla hotellin edustalla katukeittiöt..hyvää halpaa sapuskaa.
Menette muuten krabin provinsiin, aonagin kylään..
Krabin kaupunki.., muutama isompi tavaratalo..
Vähän vaikee kuvailla, kun ei tiedä minkälaisia reissaajia.
Varma hyvä valinta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459