Elisa

kusettaa

Olin hölmö ja hankin elisan mobiililaajakaistan, se ei toimi eikä ole toiminut alustakaan asti luvatulla tavalla. Olen yrittänyt saada yhteyden asiakaspalveluun tuloksetta, nyt koitan kuluttajaviranomaisten kautta josko saisi kaupan purettua. Ilmeisesti kyseisen yrityksen strategiaan kuuluu puhtaasti kuluttajien huijaaminen ja rahastus. On se kumma että tällaiset kyseenalaiset yritykset vielä saavat toimia ilman että niiden suorastaan rikolliseen toimintaan puututaan. No huijareita löytyy aina ja omaa tyhmyyttäni Elisan huijaukseen lankesin, mutta jospa tästä opin, toivottavasti!!

5

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c512007

      kumma,kuinka kovapäisiä ääliöitä on maa pullollaan.TEITÄ ON VAROITELTU;ETTEI MOBIILIT TOIMI KUNNOLLA.Silti noita ääliöitä löytyy.Syyttäkää itseänne!

      • monilla

        olisi mahdollisuus testata sitä yhteyttä puhelimen kautta, ei se kokeileminen muutaman kerran nyt miljoonaa maksa!
        Ainakin itte sain näin selville, ettei tuolla EDGE-nopeuden p*****a tee surffailussa YHTÄÄN MITÄÄN.


      • kun minulla

        On toiminut jo noin viikon ihan hyvin. Ongelma ei aina ole mokkulassa tai palvelun tarjoajassa, vaan tietokoneen käytössä. Suurin osa ihmisistä, mitä olen tavannut ei osaa käyttää kunnolla tietokonetta, varsinkaan silloin jos siellä pitäsi muuttaa jotain asetuksia, tms. niin ei tule mitään. Tietysti jos ollaan verkon kuuluvuusalueen ulkopuolella, niin onhan se selvää, että ei toimi.


      • jos toimivana myydään

        Miten se olisi asiakkaan typeryyttä, jos ostaa toimivana myydyn tuotteen, ja toteaa se toimimattomaksi? Kyllä tuotteen valmistajalla ja jälleenmyyjällä on kuluttajaa suurempi vastuu ja selonottovelvollisuus. Jos sinä tiedostat nämä mokkula-asiat erinomaisen hyvin, se ei tarkoita sitä, että mökin mummokin tietää - puhumattakaan siitä, että hänen edes pitäisi tietää. Elisan nettisivuilla ei mainosteta, ettei mokkula välttämättä toimi, eikä muuten mainosta myyjäkään. Jos tuote ei toimi, kuten siltä vähimmäisvaatimusten mukaan voidaan edellyttää, virhehän siinä on. Reklamaatiota vaan tekemään kaikki Elisan paskamokkulan ostaneet ja yhteys kuluttaja-asiamieheen, jos ei muu auta. Se viranomainen on olemassa vain ja ainoastan kuluttajia varten.


    • tuntuu olevan

      persoonakohtaista tämä mobiililaajakaistan toiminta.
      Itse ostin vuosi sitten Elisan mobiililaajakaistan ja sain mukana Vodafonen 3g/2g-tikun.
      Nopeus 256kb/s ja hintaa 9,95€/kk.
      On toiminut täysin moitteetta ja luvatun mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3825
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2495
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2293
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1981
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe