Miksi "romanit" eivät pidä koirista?

Ronski gang

Olen kuullut, että he karttavat koiria viimeiseen saakka.

7

5380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neikka

Kyllä, olet kuullut ja ymmärtänyt ihan oikein! "Romanit" eivät pidä koirista. Koirat, phyi! Kissat, miau.

• romaneille

:-)

• nainen----

olet saannut päähäsi, ettei pidä. Meillä on koira ja monella tutuilla. Jotkut romanit pelkäävät koiria, ja siitä varmaan on sulle väärä kuva muodostunut. Sekin on ihan yksilöllistä, niin kun valtaväestölläkin. joku tykkää, toinen ei, joku pelkää jne

• Anonyymi

Ei kai sekään asia ole siitä kiinni jos on romaani. Sehän on ihmisen halu pitää kotieläintä ,siis jos pitää kotieläimistä
        Ei kaikki suomalaisetkaan pidä koirista eikä siitä koskaan ole mitään sanottu. Joku pitää joku ei.

• mulla on koiratarha

täällä ruotsissa, ja me romanit hoidetaan ne myöskin hyvin samalla lailla kuin lapset. Ihmetyttää suuresti teidän ennakkoluulot.
      T: Romani

• Anonyymi

Romanien suosikkieläimiä ovat dinosaurukset. Miullakin on lemmikkinä tyrannosaurus.

• Anonyymi

Miksi niillä on koiria?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      167
      9771
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4964
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4772
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4092
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3782
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3663
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3548
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3263
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3109
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2784
    Aihe