Haastetta taas;)

kaaru

onpas mulla haaste

Sinä

kun kosketan
vasenta olkapäätäsi
katsot oikealla

ja...

kun sanon nätisti
ärähdät
kun räjähdän
Sinä et edes muista

osaat lirkutella
olen huomannut
oikein mielistelet

mua naurattaa

onkohan minussa vika

kun eteeni marssii miehet
joiden logiikka on käsittämätön

tosin tohvelisankarit
eivät ole makuuni

siis katson peiliin

25

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Hän on mun, hän on mun.
      Lökäpöksyni mun.
      Ujo mies ja muutenkin arka"
      Nyt nauran.
      Runosi oli tosi hyvä.
      Kiitos

      • kaaru

        laulun sanat muistit tähän...nauraa. Kiitoksia, aurinkokin tuli esiin tätä kirjoittaessa;)


    • aamuntorkku.

      Jotenkin on niin pirullista törmätä satasella
      betoniseinään.
      Runosi sen hyvin kertoo.
      Huumori sinut pelastaa, eivät suinkaan miehet:)
      Pilkettä silmäkulmaan ja menoksi, sillä tästä selvitään.

      • kaaru

        Nyt kyllä hautasit unelmani, luulin et kohta valkoinen ratsu pysähtyy oveni taakse ja sanoo: Olet mun!

        Nauraa ja katsoo peilistä, näkyykö pilkettä, ryppyjä ainakin:)))


      • aamuntorkku..
        kaaru kirjoitti:

        Nyt kyllä hautasit unelmani, luulin et kohta valkoinen ratsu pysähtyy oveni taakse ja sanoo: Olet mun!

        Nauraa ja katsoo peilistä, näkyykö pilkettä, ryppyjä ainakin:)))

        Mulla on yks ylimääräinen rohkea ritari,
        joka ei totuutta pelkää, eikä siitä polta mannapuuroa pohjaan.
        Annan sille sun osotteen?:D


      • kaaru
        aamuntorkku.. kirjoitti:

        Mulla on yks ylimääräinen rohkea ritari,
        joka ei totuutta pelkää, eikä siitä polta mannapuuroa pohjaan.
        Annan sille sun osotteen?:D

        Oikeesti??? Oot sie sitten sen jo testannut eli saanko mie siit takuukuitin?

        Laita se osoite tuonne postiin, ettei muut nappaa sit, niist ku on kiistaa tääl:D


      • ei löytynyt
        kaaru kirjoitti:

        Oikeesti??? Oot sie sitten sen jo testannut eli saanko mie siit takuukuitin?

        Laita se osoite tuonne postiin, ettei muut nappaa sit, niist ku on kiistaa tääl:D

        Hassusti kävi!
        Ei löytynyt kuin LököpöksyRitareita ja Tuttiritari.
        Ja sinä rotunaisena et niitä hyväksy, eli förbiin meni.

        Mutta ota noista mainitsemistani yks, palautusoikeudella:DD

        (itse ottaisin ehdottomasti Tuttiritarin:)


      • kaaru
        ei löytynyt kirjoitti:

        Hassusti kävi!
        Ei löytynyt kuin LököpöksyRitareita ja Tuttiritari.
        Ja sinä rotunaisena et niitä hyväksy, eli förbiin meni.

        Mutta ota noista mainitsemistani yks, palautusoikeudella:DD

        (itse ottaisin ehdottomasti Tuttiritarin:)

        kuka lie oletkaan
        on sulla mahtavat neuvot
        eli otan sen Tuttiritarin
        oliks se niin
        ettei hän polta
        mannapuuroa pohjaan?

        ja saahan sen vaihtaa
        eihän se ole allennusmyynnistä?;)


    • *MURUKULTA*

      Haasta vain mies vai haastemies vai haista mies,,:)))
      Ei ole tohvelisankarit minunkaan makuun, tulee vain vatsanväänteitä ja
      olen ymmärtänyt, että sellaisesta tulee ruskea kielikin, kun niitä popsii työkseen,,Hyihyi! :\

      Vaan huumorilla ja järjellä - niitä sinulta löytyy - eteenpäin 'TÖTTÖRÖÖÖ!'

      Todella piristävä lukunautinto, kaaru, hyvin nukutun aamuna jälkeen...;))
      *ja kahvia* *nauraa* :D

      • kaaru

        Köhhh...mitä hän nyt yrittää vihjailla;))) Ois se oikeesti kamalaa, jos joku tossa hokis vieressä kyllä rakkaani...no huh, ei niit jaksa popsii, mielummin turkinpippurii...

        Ootas katon, onko se järki nyt tuolla taskussa mukana vai pudotinko sen lumihankeen;)

        'TÖTTÖRÖÖ' ja taas menoksi... niin ja kiitos sinne kaffeen ääreen


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        Köhhh...mitä hän nyt yrittää vihjailla;))) Ois se oikeesti kamalaa, jos joku tossa hokis vieressä kyllä rakkaani...no huh, ei niit jaksa popsii, mielummin turkinpippurii...

        Ootas katon, onko se järki nyt tuolla taskussa mukana vai pudotinko sen lumihankeen;)

        'TÖTTÖRÖÖ' ja taas menoksi... niin ja kiitos sinne kaffeen ääreen

        Tuosta pippurista,,, minä sain tuossa perjantaina tulijaisiksi sellaista purukumia tuolta american ihmeellisestä maasta ostettuna, jota ei syö naapurin erkkikään!
        Hyvä oli kun eilen annoin innokkaalle pikkuiselle sitten pienen palasen, kun hänen 'oli pakko saada', laittoi sen suuhun ja niin se sitten lensi kaaressa lattialle ja naama rutussa katseli, että 'vieläkö pitää sanoa miltä maistuu!'
        Vähän nauratti, mutta niin meni kaikilla muillakin, meillä aikuisilla, naama ruttuun sitä pippurin ja ties minkä makuista kieltäpolttavaa purkkaa maistaessa! No, onneksi sain muutakin tulijaista sellaista makeaa..;)
        Jokos se järkikulta löytyi,,,


      • kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Tuosta pippurista,,, minä sain tuossa perjantaina tulijaisiksi sellaista purukumia tuolta american ihmeellisestä maasta ostettuna, jota ei syö naapurin erkkikään!
        Hyvä oli kun eilen annoin innokkaalle pikkuiselle sitten pienen palasen, kun hänen 'oli pakko saada', laittoi sen suuhun ja niin se sitten lensi kaaressa lattialle ja naama rutussa katseli, että 'vieläkö pitää sanoa miltä maistuu!'
        Vähän nauratti, mutta niin meni kaikilla muillakin, meillä aikuisilla, naama ruttuun sitä pippurin ja ties minkä makuista kieltäpolttavaa purkkaa maistaessa! No, onneksi sain muutakin tulijaista sellaista makeaa..;)
        Jokos se järkikulta löytyi,,,

        unohdin ettii järkikultaa kiireessä;)

        Mie ku kans oon sielt pohjosesta ja sen verran vanhaa viinikertaa, et eihä sitä maal ollut tomaattii. Eli tiiän miltä tuosta pojasta tuntuu, kun on pahaa. Komean värine se tommaatti ol, mitä se naapurin Helmin tyttö Helsingist toi, mutta kamalan makune. Siihenki kyl tottuu, tuo makuaisti kait on huononnu...ikäkö?:)


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        unohdin ettii järkikultaa kiireessä;)

        Mie ku kans oon sielt pohjosesta ja sen verran vanhaa viinikertaa, et eihä sitä maal ollut tomaattii. Eli tiiän miltä tuosta pojasta tuntuu, kun on pahaa. Komean värine se tommaatti ol, mitä se naapurin Helmin tyttö Helsingist toi, mutta kamalan makune. Siihenki kyl tottuu, tuo makuaisti kait on huononnu...ikäkö?:)

        Voi kumpa se olisikin vain silloin kyyneleet silmissä, kun jotain haukkaa suuhunsa,,, näin isona tyttönä sitä jo tietää, että ne väkevät sitruunat on oikeesti jossain muualla, jotka pahamakua tuo esille ja niitä kyyneleitäkin..
        Mutta kaaru,,,näin meidän kesken,,,älä tuo minulle punajuuria,, :´( ..yäk!


    • Miten onkaa valikoivia
      kahtooki just sillon
      väärään suuntaan.

      Oisko vaan
      käsissäs epävireinen soiti,
      ei sitte millää, ei ilveelläkää.
      Anna oikeaa säveltä,
      minuuki myönnän, naurattaa.

      "tosin tohvelisankarit
      eivät ole makuuni"
      hmmmm,,,kuiskaan,, eikä peräkammarip.

      kaaru
      Sinäki nauruks päivän pistit
      kiitos tästä runosta,
      kirkasti tärkeitä asioita....Liisa

      • kaaru

        ...muuten selviäisin, jos en uskalla nauruks pistää niin elämälle kuin itelle.

        Joo miul oli kerran yks peräkammarin poika, asui kuiteskin yksin. Äiti kävi siivoomassa, hakemassa pyykin jne. Hän pyys kerran mua Tallinnaan, sillei "käsikädessä" päiväkäynnille, sit hän parin päivän päästä kysy, vois äiti lähtee mukaan. No lupasin, mutta mä jouduin jäämään kotiin, työ vaati kokouksen pitoo eikä sitä voinut sitten siirtää;)

        Mulla on kyllä sattunu kaikkee hauskaa jos on välillä ny suupielet roikkunu alaspäinkin:)))

        Oikeesti...kyl miehet silti ovat kivoja;)


    • Odelii

      Jaa, mikähän
      "heissä" ei haasteellista
      olisi,

      Peiliinkin on
      katsottu,
      mutta katsellaan
      uudestaan, jospa
      se vastaus sieltä...?

      Hauskan totinen runo!

      • kaaru

        kyl mekin haastetta annetaan;)

        tuo tuli nyt taas sukkelaan
        juoksi oikein ruutuun...

        no jos kohta katson uudestaa, lie yks ryppy taas, mutta ehkä naurusta. Kiva kun poikkesit polulla, kiitti:)


    • padme_amidala

      ..ettei vaan olisi Dolan saanut inspistä tästä runostasi, niinkuin Murukulta sai Noidan runosta. Kivaa lukemista tähän sunnuntai-iltapäivään on runosi : )

      kiitos lukuhetkestä : )

      • kaaru

        ...mistäs sit tietää;)

        Piti hörpätä kahvit tossa ja kiitos taas kerran:)


    • Mysteriet

      Ei simmosta olekaan!

      Runosikin jo kertoo sen =)

      Tyk tyk tykkään

      • kaaru

        tää kyl syntyi sit noppeesti,
        ei ehtinyt sulkakynä kuivuu
        kun jo estradille astui

        Kiitos!


    • Minanoita

      Haastetta runosi pullollaan! =)))

      • kaaru

        Olenko nyt lähtenyt
        mielestäsi kaksintaisteluun?

        Kiittää käynnistä
        meen hakeen nyt
        sitä miekkaani...

        Sodassa ja rakkaudessa
        kaikki on luvallista:)))


    • Into.Lento
      • kaaru

        Niin ihailevat ja mitä elämä olisi ilman miehiä;)

        Miehistä löytyy ritareita, elämän sankareita, sitä en kiellä:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe