Nyt turisti tarvitsisi apua. Tarkoitus olisi vuokrata auto pariksi päiväksi kun Dubliniin pääsemme. Olisiko kenelläkään mielipiteitä/vinkkejä mihin suuntaan Dublinista olisi hyvä autolla lähteä, tarkoitus olisi olla jossain kylässä myös yötä. Paikka voisi olla 100-200 km säteellä Dublinista.
Dubliniin keväällä
3
1540
Vastaukset
- dublinerrrr
Ajele Kilkennyyn tai Athlonen kautta Galwayhin. Moherin lahella on hienoja majataloja joista kavelymatka meren rantaan ja katselemaan esim Moherin jyrkanteita. Siella on semmoinen paikka kuin Doolin. Hyvat perinteiset paikallis pubit ja hyvat edulliset majatalot.
Kilkennyssa on kilkenny linna ja kilkenny on tosi lahella dublinia, mutta suosittelen kylla Doolinia ja Mohereita. - Liina
Hei!
Yhdyn edelliseen, mutta kävisin Galwaysta käsin Connemarassa. Etelässä päin ei ole oikeastaan muuta kauhean kiinnostavaa (mukavia pikkykyliä/kaupunkeja kylläkin) kuin Cliffs of Moher, pohjoisessa upeita maisemia riittää. Toinen vaihtoehto ajaa etelään/lounaaseen ja ajaa Ring of Kerry tai käydä Dinglen niemimaalla. Pieniä kivoja kyliä ja kaupunkeja riittää, yksi Kinsale (en ole itse käynyt ko paikassa, mutta serkkuni vietti siellä viikon ja kehui kovasti paikkaa, paikkaa kehutaan myös turistioppaissa ja valokuvatkin vakuuttavat...). Cork ei mitenkään erityinen. - Nimetön
Tulimme viikonloppuna Irlannista ja asuimme just kyseisessä Dublinin Killineyssä, aivan upeat nähtävyydet kukkuloitten päältä. Meidän hotellista myös, joka sijaitsi samaisilla kukkuloilla, näkyi koko kaupunki ja meri, vähän mahtava pimeällä kaupungin valot kaikessa komeudessaan. Ajelimme vuokra autolla koko viikko ja ei ehditty nähdä kun eteläpuolta pienen osan. Syrjäisillä seuduilla ajeleminen on tosi hidasta mutta mielenkiintoista. Minusta mielnkiintoisin paikka oli Avoca jossa on kuvattu Ballykissangel, oli ihana nähdä kun on seurannut sarjan. Tykättiin myös Brayn kaupungista, siellä hyvä ruokakauppa, ihana salaattikioski.:-) Muista ostaa kentältä moottoritievero lipuke viikoksi, kannattaa ostaa koko viikoksi maksaa 8 € muuten 3 € päivä. Ihanaa matkaa, hyvä matkavalinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882