se on vaaka, naisvaaka ei osaa (=pysty) elää yksin,se suostuu ihmesuhteisiin kunhan ei tarvii olla yksin.mun tuntemat vaakanaiset elää tosi ihmesuhteissa joihin kukaan hullu ei menis,mutta kun joku pitää vieressä olla.
epäitsenäisin
merkki*
4
888
Vastaukset
- todellakaan
pidä paikkaansa tuo !
- mmmsm
vesimiesnainen. oikea perseennuolijoiden perseennuolija ja mielistelijöiden mielistelijä. läheisriippuvainen. =)
- vaakku
Ei pidä paikkaansa ollenkaan ainakaan mun kohdalla. Olen iki-sinkku...
- vaakaNannnna.
Olen todella itsenäinen ja olen vaaka. En tykkää mistään parisuhteista ja tykkään hoitaa lähes kaiken itse. Mitäpä muiden hyväksynnälläkään tekisin?
Sanoisin tähän että ravut ovat melko huomionkipeitä ja ei-niin itsenäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694841KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883521
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783219Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502949- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395