Ei ole olemassa Palastiina. Miksi he sotivat sitten? Kysyn vain.
NÄKYMÄTTÖMIEN SOTA!
19
244
Vastaukset
- mikkis-100
Ole tunnustettu?
- Hvala
> Eikös Palestiinan valtio ole tunnustettu?
Hyvä kysymys.Jos on! Miks sit nimitetään terroristix valtioksi? - Hvala
terroristit valtiot Palestiinan? :D
- ....
Hvala kirjoitti:
> Eikös Palestiinan valtio ole tunnustettu?
Hyvä kysymys.Jos on! Miks sit nimitetään terroristix valtioksi? - Hvala
.... kirjoitti:
Näin että siinä on 3 palaa Palestiina maa eri paikoissa kuin mun sukka! :)
Hvala kirjoitti:
terroristit valtiot Palestiinan? :D
Sama mieltä he tappaa naisia ja lapsi
oho nyt muistin Amerikka tappaa 1000000000 kertaa enemmän kuin Palastina tai kuin Hamas
uskotko sanoa että USA Terroristi valtio- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Sama mieltä he tappaa naisia ja lapsi
oho nyt muistin Amerikka tappaa 1000000000 kertaa enemmän kuin Palastina tai kuin Hamas
uskotko sanoa että USA Terroristi valtioIslamin jäljilta 270-miljoonaa,,,,, islan on teilonut ihmisiä eniten mailmassa
No jos eilen ja Tänään ei ollut palastina valtio huomenna on mahdollista
varma et tiesit USA historia 300 vuotta ja sano mitä ollut suomi vaikka 120 vuotta sitten- Anonyymi
ISLAM JA KAIKKI ON SEKASIN KOSKA SE ON KULTUURIA NÄISSÄ
säänönmukaisuus on rasismia Anonyymi kirjoitti:
ISLAM JA KAIKKI ON SEKASIN KOSKA SE ON KULTUURIA NÄISSÄ
säänönmukaisuus on rasismiaMinun kanssa voit olla rasisti et pelota minut älä huoli
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Minun kanssa voit olla rasisti et pelota minut älä huoli
Onhan näitä neitsepalkittuja jo suomessa pilvin pimein
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Minun kanssa voit olla rasisti et pelota minut älä huoli
Kehitysmaista tulleet ovat patologisia valehtelijoita. Vantaan saunanpolttajakin väitti kivenkovaa ettei kiuas ole ollut päällä. Tutkimuksessa todettiin että on ollut päällä. Kiuas harvemmin sytyttää tulipaloa, ellei sitä ole kytketty päälle.
- Anonyymi
Luettelo käynnissä olevista sodista
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_käynnissä_olevista_sodista
islam on kärjessä- Anonyymi
googlaas tuolla
Luettelo käynnissä olevista sodista
- Anonyymi
GOOGLAAS EDELLEEN
>> Käynnissä on neljä isoa sotaa ja tuhoton määrä vähän pienempiä tappeluja
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/veikkohuuska/227573-kaynnissa-on-nelja-isoa-sotaa-ja-tuhoton-maara-vahan-pienempia-tappeluja/
Käynnissä on neljä isoa sotaa ja tuhoton määrä vähän pienempiä tappeluja. Maailmassa on tunnetun historian aikana käyty lukemattomia sotia, kukaan ei kykene laskemaan niiden lukua. Näissä lukemattomissa sodissa on kuollut 487 miljoonaa ihmistä. Tarkka luku on 487.767.309 kuollutta.9.12.2016- Anonyymi
Siitä huolimatta että, sotia on ollut ja on paljon. Kuolemaa ja kärsimystä yli inhimillisen käsityskyvyn. Silti maailman väkiluku jatkaa kasvuaan hurjaa vauhtia. Nyt meitä on jo noin 7,5 miljardia, eli puolet liikaa maapallon kantokykyyn nähden. Mitä on odotettavissa?
Lisää suuria sotia, koska aikaisemmat ja nyt käytävät sodat ovat harventaneet populaatiota selvästi liian vähän. EU ja Merkel on tehnyt kaikkensa että, tänne meillekin saadaan kunnon sodat aikaiseksi.
- Anonyymi
SUOMEN SOTA ON JO ALOITETTU
On suomeen saatu miljoona matua joiden asumiset suomalaiset maksaa, sen lisäksi sähkölaskut, ruuat, sossu turvaa vaatteiden ,ja käyttötavaran ostamiset maksisitoumuksilla, sen lisäksi julkisia menoja migtri, kela sossu ja vastaanottokeskusten henkilökunan monila paikkakunnilla palkkoina, Tulkit,koulutusmenot, päiväkodit, lapsilisät isoillekin perheille, elatustuet, terveydenhoito, .Poliisien , asianajajien ja vankiloiden kulut matujen kohdalla mahtavat ja ei ainakaan vähene. VANKILOITA PITÄISI RAKENTAA LISÄÄ , RAKENTAMISEN JA YLLÄPIDON KULUT MILJARDEJA. Sekä paljon muuta ja ne vie tuhansia per kuukausi per pää. toivottavasti suomi palauttaa jatkossa rikolliset matut eivätkä rasita talouttamme ,suomen vankilat täyden palvelun hotelleja. Kolme ateriaa päivässä, lääkärit , silmälasit , hammashoito.... kenellä taviksella niin hyvin, VANHUKSILLA yksi kylmä ateria.
VELKARAHOILLA ELÄTETÄÄN ja suomessa bruttokansantuote laskee eikä työtä ole kaikille koska konkursseja , irtisanomisia, lomautuksia nimenomaan miehillä joita matut suurimmaksi osaksi on työttömiä kaikilla paikkakunnilla lisääntynyt ja kelajonotus lisääntyy. Veroja pitää kiristää ja taviksilta otetaan pois edut että nämä menot saadaan kokoon. Samaan aikaan oma väestö potee mielenterveys ja päihdeongelmia ihan julmetusti eli heistäkin alkaa olemaan enemän menoja kuin tuloja, Suomen politiikot silti mietivät kannabiksen laillistamista ja viinan kotiinkantoa. Onko politiikot ihan hulluja kun ihan helvetillinen tilanne päällä,- Anonyymi
Ensi-mäinen laukaus jo ammuttu maahan, sitä nyt sitten hikotellaan kukas perääntyy
- Anonyymi
googlaa
>>> saksassa muslimit vaativat marsseillaan jo kalifaatia <<<
Saksassa oli lauantaina isoja islamilaisia mielenosoituksia, joissa vaadittiin kalifaattia. Yleiseurooppalaisesti islamistien äänenpainot ja vaatimukset ovat selvästi koventuneet viime syksystä alkaen.
Mm. Hampurissa islamistimarssiin osallistui tuhansia, jopa yli 10 000 muslimia, jotka huusivat väkevin äänenpainoin allahia perinteisin rallatuksin “illallallaa lallallaa”. Eli ei ole muita jumalia kuin allah.
Lisäksi vaadittiin sharia-lain voimaan tulemista ja yleisesti huudettiin kalifaattia, ikään kuin se olisi enää vain ilmoitusasia.
Ymmärretäänköhän Suomessa ikinä sitä, että Suomessa asuvat islamistit eivät poikkea yhtään mitenkään Ruotsin ja Keski-Euroopan muslimeista. Kun islamistipopulaatio kasvaa tarpeeksi suureksi, niin pääkaupunkiseudunkin kaduilla aletaan vaatimaan kalifaatin julistusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569