niitähän teillä riittää aamukasat ja armeijassahan se aika menee todistetusti hitaaaasti. RIVIIN JÄRJESTY!!!! TAAKSE POISTU!!!! ILTAVUODE JA PINKKATARKASTUKSEEN JÄRJESTY!!! :) Teillä on enää 1 aamua ennen kun kävelette sisään siihen suljettuun laitokseen esimiestenne pelinappuloiksi ja sekös minua naurattaa ;) AAMUJA!!! Teille ei reservin aurinko nouse vielä pitkääään aikaaaan!!! Hajootte kaikki sinne kuitenkin.
Hajotkaa aamuihin
MORTIT
2
901
Vastaukset
- lapset asialla
On tainnut sinulla olla kova kohtelu siellä. Muka pelotellaan sen minkä kerkee, mutta todellisuus on eri. Mutta, jos kerta kaikilla ei pää sitä kestä, niin onnea. Toisilla kestää.
- sdhfsdh
Kyllähän sen nyt kaikki tietää, että armeijaan meneville pitää aamuja ynm. huudella. Itse niistä sai kuulla aina lomilla eikä voinut vähempää kiinnostaa, mutta perinnettä kuuluu jatkaa. Ohi on tarroja vain liimailemaan paikalliselle bussiasemalle niin alokkaitakin "vituttaa" ja saavat puhumista tylsiin iltoihin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358