Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SPSS ilmaiseksi käyttöön

graduntekijä

Mistä saisi SPSS:n ilmaiseksi käyttöön esimerkiksi kahdeksi viikoksi? Olen googlettanut SPSS download, mutta en silti löydä.

Yliopistolta SPSS:ää ei saa, vaan joutuisin tekemään graduani yliopistolla. Mikroluokkaan pääsee vain klo 16 jälkeen opetuksesta johtuen (ja siellä on vain neljä konetta, jossa sitä voi tehdä). Kiitos vastauksista!

7

6787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjelmajakelun

      kautta, jos olet kyseisen yliopiston opiskelija.

    • Kukkaro

      Ilmaiseksi SPSS-ohjelmaa et saa. Valitettavasti. Varmista vielä opiskelupaikkasi tietohallinnosta tms. ettei sieltä omalle koneelle saisi versiota. (Kaikki yo:t ainakin sen tarjoavat.)

      • - - -

        Ainakin Turun yliopistossa saa kyllä SPSS-ohjelman kotiinkin. Kannattaa tosiaan kysyä ihan omasta yliopistosta - tai sitten yksinkertaisesti tehdä iltaisin tai jollain muulla kuin SPSS-ohjelmalla.


    • ---
    • ohjelmaa käyttänyt

      Itse inhoan tuota ohjelmaa. Sitä on vaikea oppia käyttämään ja muutenkin vaikeaselkoinen. Ainakin minusta osan toiminnoista pystyy tekemään perustaulukkolaskentaohjelmalla, vaikka monimutkaisempaa ja hitaampaa onkin.

    • tärkeimmät

      tilastolliset testit voi tehdä Excelillä. Olen varma, että et juuri SPSS:ää tarvitse, ellet osaa jo etukäteen yksilöidä Excelistä mahdollisesti puuttuvaa testiä.

    • JOku Vaan

      Jos haluat sen warettaaa niin ainakin thepiratebay.org löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe