Rakkaus avasi
herkkyyden
aistia syvään,
huokaista onnesta
se kietoi pehmoiseen
pakettiin
nauroi ilosta
auttoi arjessa
kuuntelemaan sisintä
Epäilys hivuttautui
astui askeleen lähemmäs
narisevalla lattialla
- oliko se
tarkoitettu kuultavaksi?
silmät avautuivat
näkemään huoneen
tilan
hämmästys,
kuinka rakkaus voi
kantaa
kaaoksen keskellä
Totuus
16
370
Vastaukset
Osui suoraan. Kolahti ...
Kuin olisin kirjoittanut sen ennenkin.
Samalla tavalla ajatukset.
Ihmeellistä.
Sielunsisintään lukea.
Kiitos,,,,,,,,- Odelii
Se on hyvä tunne,
kun voi jakaa
jotain yhteistä
Kiitos vain
itsellesi!
Olit saanu käsiis instrumentit,
miten esiin lohdit,
mikä on kun näkee,
siihen ihmeeseen tilaan?
Helmi runos.
Odelii
Nautin rakkauden pöydästäs.
Kiitos samaistun tähän..Liisa- Odelii
Pysähtyminen,
pohdinta,
näitä joskus
liiankin kanssa,
mutta joskus voi
päästä
askeleen
lähemmäs...
Kiitos palautteesta,
toivoniisa :)
- kaaru
"hämmästys,
kuinka rakkaus voi
kantaa
kaaoksen keskellä "
Sitä on kuin tyroxissa
lämpimässä
kylmältä piilossa
Hieno runo:)- Odelii
Niin, on se rakkaus,
onneksi se on niin
monimuotoista.
Kiitos, kaaru!
Mahottoman kaunis, kantava..narinoineen..:-))
Korvat kuulee mitä haluaa, niinkuin sydän tuntee.. Kiitos lukuhetkestä.- Odelii
Tuo "narina" voisi
vaikka olla piikkikin,
( epävarma heh?),
ja
olet kyllä niin
oikeassa, mitä sanot,
kuinka ollakaan.
Eipä kestä,
- Mysteriet
Tää on helmi !
- Odelii
Tuo on paljon sanottu...,
kiitän sua!
- lindalinda1
en ole ohittanut varmaan ainuttakaan. En tiedä,
olenko kommentoinut ne kaikki, mutta jokainen
on omanlaisensa helmi - niin tämäkin.
Erityisesti viimeinen säkeistö napsahti minuun,
toki koko runokin.
Kiitos lukunautinnosta.- Odelii
välillä "napsahtelee"
itsekunkin osalla. :)
Mukava saada palautetta,
tottakai,
lämmittäähän se,
kuten tämäkin
sanomasi.
Kiitos,
Odelii
- Tanssi-tuulispää
Rakkauden totuus
on kaunis ja puhdas.
Ihana on runosi!
Sie olet suosikkini :)- Odelii
Kiitos palautteesta,
- Minanoita
Rakkaus avaa monia asioita...
Kaunis oli sinun runosi=)))- Odelii
Niin se vaan on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624