Oinastarinaa

hje

Kuluttelin tässä sunnuntai-iltapäivää lueskelemalla näitä kirjoituksia (joo, oikeesti olisi parempaakin tekemistä mutta jäljempänä selviää syy) ja ajattelin nyt kantaa oikkuhärkänaisena ja kahden oinasmiehen kanssa suhteen omanneena korteni kekoon.

Olen siis 30 nainen, nk. oikkuhärkä eli 6 tuntia aiemmin jos olisin maailmaan päässyt, olisin oinas. Molempien merkkien piirteitä itsessäni tunnistan mutta oinaaksi itseni luen.

Olen seurustellut useiden eri merkkiä edustavien miesten kanssa joista "kiltemmän" kauriin kanssa pisin ja vakavin jakso. Loppui omaan nuoruuteeni (tuolloin 20 )ja jälkikäteen tekemäni analysoinnin mukaan vaihtelunhaluun, miehen alistumiseen tossuni alle ja elämän muuttumiseen liian arkiseksi. Olin kyllä tuolloin valmis vain pieneen taukoon mutta kaurismies halusi kaiken tai ei mitään.

Jälkeenpäin, kypsemmässä iässä, olen ajautunut satunnaiseen mutta säännölliseen, erittäin tyydyttävään seksisuhteeseen sen "toisenpuolen" kauriin kanssa (31.12) ja olemme sanattoman sopimuksen myötä molemmat tyytyneet pitämään suhteen sellaisenaan. Molemmilla on silloin tällöin "vakavampia" yrityksiä, jolloin pysymme uskollisina senhetkiselle kumppanillemme.

8 vuotta sitten kävin läpi ensimmäisen seurustelusuhteeni oinasmiehen kanssa. Raskas reissu!
Oinasmies oli komea, charmikas, pinnallinen, työteliäs ja rahanahne- mutta niin minäkin tuolloin. Pintaliitopaikkoja, komeaa kyytiä- myös sängyssä. Henkisellä puolella en saanut, näin jälkeenpäin ajatellen, suhteelta muuta kuin haavoja. Roikuin miehessä huolimatta hänen muista naisistaan, kuvitellen hänen olevan ainoa, jota koskaan voisin rakastaa.

Tästä riippuvuudesta johtuen myös kärsin erosta useita vuosia kykenemättä luottamaan keneenkään. Seksi oli mahtavaa; tuossa suhteessa opin, että siitä voi myös nauttia- ja millä kaikilla tavoin!! Oinasnaisena kuitenkin jollain sairaalla tavalla nautin siitä, että kerrankin itseäni vietiin kuin pässiä sarvista. Liian monta miestä menneisyydessä, joiden elämästä oli pitänyt huolehtia. Antauduin nautinnolla alistetuksi? -jotain siihen suuntaan. Nyt iän myötä olen kehittynyt ja oppinut tuosta jaksosta paljon; sekä itsestäni että oinasmiehestä. Ikä ja elämänkokemuksesta oppiminen siis ovat kasvattaneet minua ja olen oppinut tuntemaan myös itseni- sekä oinaana että naisena.

Nyt on päällänsä kirjeenvaihtosuhde toiseen oinaaseen. Olemme lehti-ilmoituksen perusteella tavanneet ja tekstailleet/ soitelleet pian puolen vuoden ajan (kaukosuhde). Ajatuksemme elämästä kaikkine aspekteineen, arvomme ja kiinnostuksenkohteemme ovat täysin yhtenevät. Union of Souls, siltä tuntuu tällä hetkellä.

Ensitapaaminen on pian. Emme ole nähneet toisistamme ainuttakaan kuvaa. Kaikki jäljempänä esitetyt asiat ovat siis em. kanavien kautta hankittuja tietoja ja perustuvat niiden perusteella saavutettuun luottamukseen toisen rehellisyydestä. Molemmat olemme eronneet, miehellä pari lasta joista pitää äärettömän hyvää huolta mutta exän kanssa ei kontaktia pakollista enempää, vaikka oinasmiestään on takaisin halunnutkin pian vuosikymmenenen ajan.

Miehen kanssa kykenemme keskustelemaan (em kanavilla) asiasta kuin asiasta- ja suorin sanoin. Itse voin "todellisen luontoni" mukaan toivottaa hänet helvetin kuuseen jostain pikkuasiasta mutta en vielä ole saanut yhtään ryöppyä omalle naamalleni. Mies haluaa saada tietää missä teki väärin- mutta oinasmaisesti kääntää asian niin, ettei vika loppujen lopuksi hänessä ollutkaan ;) Huumorilla selvitty tähän mennessä kaikesta muuten "tappavasta". Mies voi kirjallisesti myöntää kyttäävänsä puhelinta viestieni varalta samalla kun itse vähän häpeän moista riippuvuutta omassa käytöksessäni. Omat itsemme tuntien olemme jutelleet selväksi omat harrastuksemme ja niiden aiemmissa suhteissa mukanaantuomat "vapaudenriisto-ongelmat" -kuin myös muut aiempien suhteiden solmukohdat joista nyt ainakin kuvittelemme selviävämme aikuisina ihmisinä puhumalla ja joustamalla, suuntaan jos toiseen. Tiettyjä rajoja olemme molemmat asettaneet mutta niistä harvinaisen yksimielisiä. Käytännössä, toisiamme näkemättä, olisimme molemmat valmiita karkaamaan vihille ja hankkimaan lapsia!

Meille molemmille tuntuu olevan tärkeää se oma vapaus; tieto siitä että saa lähteä omiin puuhiinsa ilman, että toista osapuolta pitää infota joka liikkeestä. Luottamus on myös molemmille hyvin tärkeää ja nyt, ainakin tässä ruusunpunalasivaiheessa, ei käy mielessäkään, että pitäisi toista pettää. Molemmille tärkeää, että suhteessa kaikki menee niinkuin itse haluaa, saa ilmaista tunteensa huutaen tai vittuillen ilman että toinen siitä ottaa välittömästi nokkiinsa (oinashuumoria..). Yhteenvetona olemme oinaille todenneet että jos oinaan mielenliikkeet tietää ja toimii niiden mukaan, saa erittäin antoisan ja tyydyttävän, turvallisen suhteen loppuelämäkseen. Paranemme vanhetessamme =)

1

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy Utelias

      Miten kävi, kun tapasitte, jos jo tapasitte? Kuljetteko yhä samaa matkaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2187
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1982
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. 166
      1255
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe