tantraa

kokeilu

ONko pääkaupunkiseudulla tantra hierontaa ja onko kokemuksia paikoista kannattaako kokeilla.

33

21335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siellä

      Googleta Tiikeritantra
      Olen käynyt. Kannattaa kokeilla.

      • tantrikko

        Tantrahieronta mitä se on ja mitä ei.

        Olen jo kovasti aikuinen ja minulla on useita lapsenlapsia. Ensikokemukseni tantrahieronnasta on muutaman vuoden takaa.
        Tallinnan matkalla vuonna 2004 päätimme vaimoni kanssa käydä hieronnassa jonka hotelli tarjosi nimellä ”intialainen hieronta”. Silloin emme kumpikaan ymmärtäneet että se oli tantrahierontaa tai ainakin hyvin lähellä sitä. Kokemus oli kuitenkin siihenastisista hierontakokemuksistamme miellyttävin. Sen lisäksi että hieroja löysi kehoistamme kaikki nuo kipeät kohdat ja hoiti ne kuntoon hän hieroi meitä tavalla joka tuotti syvän yleisen hyvänolon tunteen. Tuo Intialainen hieronta oli eräänlaista rauhoittavaa ja raukaisevaa hyväilyä. Se ei ollut suoraan seksuaalista mutta kuitenkin jollain tavalla eroottista muistuttaen sitä kun lapsena isä tai äiti kylvetti meidät. Hieroja ei kertaakaan koskettanut genitaalialueita mutta sen verran läheltä että se oli lievästi kiihottavaa.

        Kesällä 2008 löysin kuin sattumalta tantrahieronnasta kertovia sivustoja ja kiinnostuin aiheesta. Tilasin ajan ja koin elämäni miellyttävimmän hieronnan. Se muistutti kovasti tuota Tallinnassa koettua (mutta tila jossa hieronta annettiin oli aistillisempi kynttilöineen ja tuoksuineen) mutta oli hieman rohkeampaa kuitenkin niin että hieroja aika ajoin tiedusteli että halusinko että hän koskettaa ja hieroo ”vielä lähempää”.
        Kun kysyin, miten läheltä hän on valmis hieromaan niin vastaus oli että niin läheltä ja niin pitkälle kuin potilas haluaa koska hänelle on tärkeintä että minulla on hieronnan jälkeen mahdollisimman hyvä olo. Sillä kertaa en ollut valmis menemään loppuun saakka mutta myöhemmin olen kyllä ottanut koko nautinnon vastaan ja voin kertoa että se on jotain aivan muuta kuin kokemani ilotalojen tai thaihieronnan nopeat toimitukset.
        Syksyllä -08 hieroin itse ensimmäistä kertaa vaimoni soveltamalla kaiken sen uuden mitä olin itse kokenut sekä lukemalla oppinut ja lisäksi hänen vihjeiden ja ohjeiden mukaan. Tuossa loppupuolella vuotta kävin sitten ammattilaisten opastuksella melkein viikon kestävän tantrahierontakurssin. Sen jälkeen (joulukuu -08 tammikuu -09) olen hieronut useita naisia vaimoni lisäksi ja palaute on ollut yksinomaan myönteistä. Jotkut ovat pyytäneet lisää ja pikkuisen rohkeampaa ja kaikki ovat kertoneet että ovat löytäneet itsestään uusia jännittäviä piirteitä ja että ovat nyt vapautuneempia seksin suhteen. Se että yhdessä on etukäteen käyty läpi hierottavien omat toiveet, ennakkoluulot ja estot on ollut heille todella vapauttavaa kuten myös se että tuolla keskustelulla on synnytetty välillemme yhteisymmärryksen ja luottamuksen ilmapiiri. Yksi syy tähän luottamukseen voi tietysti olla että olen jo ”hiukan varttuneempi”.
        Itse en tietenkään ole harjoittanut ”potilaiden” kanssa seksiä vaimoni kanssa entistä parempaa kylläkin. Tantrahieroja ei todellakaan ole mikään seksipalvelija tai kone.

        Ronald


      • kokeilu
        tantrikko kirjoitti:

        Tantrahieronta mitä se on ja mitä ei.

        Olen jo kovasti aikuinen ja minulla on useita lapsenlapsia. Ensikokemukseni tantrahieronnasta on muutaman vuoden takaa.
        Tallinnan matkalla vuonna 2004 päätimme vaimoni kanssa käydä hieronnassa jonka hotelli tarjosi nimellä ”intialainen hieronta”. Silloin emme kumpikaan ymmärtäneet että se oli tantrahierontaa tai ainakin hyvin lähellä sitä. Kokemus oli kuitenkin siihenastisista hierontakokemuksistamme miellyttävin. Sen lisäksi että hieroja löysi kehoistamme kaikki nuo kipeät kohdat ja hoiti ne kuntoon hän hieroi meitä tavalla joka tuotti syvän yleisen hyvänolon tunteen. Tuo Intialainen hieronta oli eräänlaista rauhoittavaa ja raukaisevaa hyväilyä. Se ei ollut suoraan seksuaalista mutta kuitenkin jollain tavalla eroottista muistuttaen sitä kun lapsena isä tai äiti kylvetti meidät. Hieroja ei kertaakaan koskettanut genitaalialueita mutta sen verran läheltä että se oli lievästi kiihottavaa.

        Kesällä 2008 löysin kuin sattumalta tantrahieronnasta kertovia sivustoja ja kiinnostuin aiheesta. Tilasin ajan ja koin elämäni miellyttävimmän hieronnan. Se muistutti kovasti tuota Tallinnassa koettua (mutta tila jossa hieronta annettiin oli aistillisempi kynttilöineen ja tuoksuineen) mutta oli hieman rohkeampaa kuitenkin niin että hieroja aika ajoin tiedusteli että halusinko että hän koskettaa ja hieroo ”vielä lähempää”.
        Kun kysyin, miten läheltä hän on valmis hieromaan niin vastaus oli että niin läheltä ja niin pitkälle kuin potilas haluaa koska hänelle on tärkeintä että minulla on hieronnan jälkeen mahdollisimman hyvä olo. Sillä kertaa en ollut valmis menemään loppuun saakka mutta myöhemmin olen kyllä ottanut koko nautinnon vastaan ja voin kertoa että se on jotain aivan muuta kuin kokemani ilotalojen tai thaihieronnan nopeat toimitukset.
        Syksyllä -08 hieroin itse ensimmäistä kertaa vaimoni soveltamalla kaiken sen uuden mitä olin itse kokenut sekä lukemalla oppinut ja lisäksi hänen vihjeiden ja ohjeiden mukaan. Tuossa loppupuolella vuotta kävin sitten ammattilaisten opastuksella melkein viikon kestävän tantrahierontakurssin. Sen jälkeen (joulukuu -08 tammikuu -09) olen hieronut useita naisia vaimoni lisäksi ja palaute on ollut yksinomaan myönteistä. Jotkut ovat pyytäneet lisää ja pikkuisen rohkeampaa ja kaikki ovat kertoneet että ovat löytäneet itsestään uusia jännittäviä piirteitä ja että ovat nyt vapautuneempia seksin suhteen. Se että yhdessä on etukäteen käyty läpi hierottavien omat toiveet, ennakkoluulot ja estot on ollut heille todella vapauttavaa kuten myös se että tuolla keskustelulla on synnytetty välillemme yhteisymmärryksen ja luottamuksen ilmapiiri. Yksi syy tähän luottamukseen voi tietysti olla että olen jo ”hiukan varttuneempi”.
        Itse en tietenkään ole harjoittanut ”potilaiden” kanssa seksiä vaimoni kanssa entistä parempaa kylläkin. Tantrahieroja ei todellakaan ole mikään seksipalvelija tai kone.

        Ronald

        Tuollaisessa ajatuksesta tantrassa minäkin olen,onko paikka salaisuus missä itse kävit?Netistä en pääse perille paikkojen tasosta.


      • tantrahieroja mies

        Näyttää siltä että suurin osa ihmisistä ovat käsittäneet että tantrahieronta on pääasiassa seksiä ja että hieronta tähtää vain ja ainoastaan siihen että hierottava saa lopuksi orgasmin/ejakulaation.
        Näin ei todellakaan ole. Tantrahieronta on paljon enemmän kuin pelkkää lihasten hoitoa.
        Tantrahieronnan tarkoitus on tuottaa hierottavalle pitempiaikainen syvä rentoutuksen tunne ja vapautunut olotila. Tuo saavutetaan mm sillä että hierottavan ei tarvitse peitellä tai hävetä hieronnan aikana mahdollisia tapahtuvia seksuaalisia reaktioitaan. Tantrahierojan tehtävä on auttaa hierottavaa hyväksymään nämä reaktionsa eikä ohittaa ne niinkuin niitä ei olisikaan.
        Hyvä tantrahieroja on hierottavalle kuin rakastava ja ymmärtävä isä tai äiti jonka kanssa on helppoa puhua myös kipeistä asioista. Toisaalta hyvä tantrahieroja on sellainen että myös sksualiset paineet voidaan yhdessä purkaa oli sitten hiererottvana kumpi sukupuoli tahansa. Se ei tietenkään tarkoita että tantrahieroja harrastaisi hierottavan kanssa seksiä. Mutta saattaa tarkoittaa että auttaa hieromaalla intiimi alueita jos hierottava niin tahtoo. Tantrassa kaikki tapahtuu hierottavan ehdoilla.

        Jos parisuhteessa on seksualisia lukkoja tantrahieronta ja hieronnan yhteydessä käytävä keskustelu on usein avain joka avaa nuo lukot ja auttaa saavuttamaan paremman parisuhteen. Tästä syystä mieshieroja on monasti parempi hieroja miehelle ja naishieroja naiselle.

        Lopuksi.
        Ei yksi laukeaminen jonkun seksihierontaa antavan ihmisen hoidossa auta muuta kuin hetkellisesti kun taas tantrahieronta voi olla avuksi pitemmäksi aikaa koska se auttaa nimenomaan estojen ja lukkkojen poistamisessa.


      • kokeilu
        tantrahieroja mies kirjoitti:

        Näyttää siltä että suurin osa ihmisistä ovat käsittäneet että tantrahieronta on pääasiassa seksiä ja että hieronta tähtää vain ja ainoastaan siihen että hierottava saa lopuksi orgasmin/ejakulaation.
        Näin ei todellakaan ole. Tantrahieronta on paljon enemmän kuin pelkkää lihasten hoitoa.
        Tantrahieronnan tarkoitus on tuottaa hierottavalle pitempiaikainen syvä rentoutuksen tunne ja vapautunut olotila. Tuo saavutetaan mm sillä että hierottavan ei tarvitse peitellä tai hävetä hieronnan aikana mahdollisia tapahtuvia seksuaalisia reaktioitaan. Tantrahierojan tehtävä on auttaa hierottavaa hyväksymään nämä reaktionsa eikä ohittaa ne niinkuin niitä ei olisikaan.
        Hyvä tantrahieroja on hierottavalle kuin rakastava ja ymmärtävä isä tai äiti jonka kanssa on helppoa puhua myös kipeistä asioista. Toisaalta hyvä tantrahieroja on sellainen että myös sksualiset paineet voidaan yhdessä purkaa oli sitten hiererottvana kumpi sukupuoli tahansa. Se ei tietenkään tarkoita että tantrahieroja harrastaisi hierottavan kanssa seksiä. Mutta saattaa tarkoittaa että auttaa hieromaalla intiimi alueita jos hierottava niin tahtoo. Tantrassa kaikki tapahtuu hierottavan ehdoilla.

        Jos parisuhteessa on seksualisia lukkoja tantrahieronta ja hieronnan yhteydessä käytävä keskustelu on usein avain joka avaa nuo lukot ja auttaa saavuttamaan paremman parisuhteen. Tästä syystä mieshieroja on monasti parempi hieroja miehelle ja naishieroja naiselle.

        Lopuksi.
        Ei yksi laukeaminen jonkun seksihierontaa antavan ihmisen hoidossa auta muuta kuin hetkellisesti kun taas tantrahieronta voi olla avuksi pitemmäksi aikaa koska se auttaa nimenomaan estojen ja lukkkojen poistamisessa.

        Tuollaista olen tantran ymmärtänyt olevan,vielä en vain ole löytänyt paikkaa,josta sitä varmasti löydän.
        En etsi mitään "lihashoitoa",mutta haluan ainakin ensimmäisen kerran nais hierojan,minulle miehenä,jolla ikääkin vaille 50 jotenkin luonnollisemman tuntuinen vaihtoehto.
        En epäile näkökantaasi,että mies voi olla parempi hieroja miehelle,olen asiassa kokematon,siksi kyselenkin


      • joopa joo m
        tantrahieroja mies kirjoitti:

        Näyttää siltä että suurin osa ihmisistä ovat käsittäneet että tantrahieronta on pääasiassa seksiä ja että hieronta tähtää vain ja ainoastaan siihen että hierottava saa lopuksi orgasmin/ejakulaation.
        Näin ei todellakaan ole. Tantrahieronta on paljon enemmän kuin pelkkää lihasten hoitoa.
        Tantrahieronnan tarkoitus on tuottaa hierottavalle pitempiaikainen syvä rentoutuksen tunne ja vapautunut olotila. Tuo saavutetaan mm sillä että hierottavan ei tarvitse peitellä tai hävetä hieronnan aikana mahdollisia tapahtuvia seksuaalisia reaktioitaan. Tantrahierojan tehtävä on auttaa hierottavaa hyväksymään nämä reaktionsa eikä ohittaa ne niinkuin niitä ei olisikaan.
        Hyvä tantrahieroja on hierottavalle kuin rakastava ja ymmärtävä isä tai äiti jonka kanssa on helppoa puhua myös kipeistä asioista. Toisaalta hyvä tantrahieroja on sellainen että myös sksualiset paineet voidaan yhdessä purkaa oli sitten hiererottvana kumpi sukupuoli tahansa. Se ei tietenkään tarkoita että tantrahieroja harrastaisi hierottavan kanssa seksiä. Mutta saattaa tarkoittaa että auttaa hieromaalla intiimi alueita jos hierottava niin tahtoo. Tantrassa kaikki tapahtuu hierottavan ehdoilla.

        Jos parisuhteessa on seksualisia lukkoja tantrahieronta ja hieronnan yhteydessä käytävä keskustelu on usein avain joka avaa nuo lukot ja auttaa saavuttamaan paremman parisuhteen. Tästä syystä mieshieroja on monasti parempi hieroja miehelle ja naishieroja naiselle.

        Lopuksi.
        Ei yksi laukeaminen jonkun seksihierontaa antavan ihmisen hoidossa auta muuta kuin hetkellisesti kun taas tantrahieronta voi olla avuksi pitemmäksi aikaa koska se auttaa nimenomaan estojen ja lukkkojen poistamisessa.

        No hyi helvetti. en ikinä antais kenenkään jätkän hieroa meisseliniäni. Enkä taatus itksekään rupepais hieromaan kenenkään jätkän paineita pois. hyi hitto. Täytyy olla kyllä jotenkin erikoinen persoona että tämmöistä hierontaa rupeaa kukaan tekememään, sitä en ihmittele että pervoja asiakkaita löytyy. Varmaan tälläisen hieronnan tekijä on samanlainen pervo. voi vittu, "rakastava isä, tai äiti". ei saatana.


      • ressukka
        joopa joo m kirjoitti:

        No hyi helvetti. en ikinä antais kenenkään jätkän hieroa meisseliniäni. Enkä taatus itksekään rupepais hieromaan kenenkään jätkän paineita pois. hyi hitto. Täytyy olla kyllä jotenkin erikoinen persoona että tämmöistä hierontaa rupeaa kukaan tekememään, sitä en ihmittele että pervoja asiakkaita löytyy. Varmaan tälläisen hieronnan tekijä on samanlainen pervo. voi vittu, "rakastava isä, tai äiti". ei saatana.

        Jo pelkkä kielenkäyttösi paljastaa henkisen tasosi joten - no further comments.


      • on vain
        ressukka kirjoitti:

        Jo pelkkä kielenkäyttösi paljastaa henkisen tasosi joten - no further comments.

        tosi asia että eri ihmisillä on eri tarpeita.

        Miksi lähteä niitä tuomitsemaan ?

        Olen nainen ja koulutettu hieroja, enkö koskaan tee mitään ns "ylimääräistä" asiakkaille.

        Mutta jos jollakin on tietty tarve, yleensä seksualisuuteen liittyvä ja joku muu on valmis hyväksymään / tyydyttämään sitä tarvetta, mikä pahaa siinä on ? Jos on aikuisia ja vastullisia ihmisiä?


      • aikunen
        joopa joo m kirjoitti:

        No hyi helvetti. en ikinä antais kenenkään jätkän hieroa meisseliniäni. Enkä taatus itksekään rupepais hieromaan kenenkään jätkän paineita pois. hyi hitto. Täytyy olla kyllä jotenkin erikoinen persoona että tämmöistä hierontaa rupeaa kukaan tekememään, sitä en ihmittele että pervoja asiakkaita löytyy. Varmaan tälläisen hieronnan tekijä on samanlainen pervo. voi vittu, "rakastava isä, tai äiti". ei saatana.

        Pidä sinä "meisselisi" tiukasti housuissasi ja mielipettesi ominasi jos et osaa esittää niitä siistillä kielellä ilman kirosanoja.


      • suoriksi
        tantrahieroja mies kirjoitti:

        Näyttää siltä että suurin osa ihmisistä ovat käsittäneet että tantrahieronta on pääasiassa seksiä ja että hieronta tähtää vain ja ainoastaan siihen että hierottava saa lopuksi orgasmin/ejakulaation.
        Näin ei todellakaan ole. Tantrahieronta on paljon enemmän kuin pelkkää lihasten hoitoa.
        Tantrahieronnan tarkoitus on tuottaa hierottavalle pitempiaikainen syvä rentoutuksen tunne ja vapautunut olotila. Tuo saavutetaan mm sillä että hierottavan ei tarvitse peitellä tai hävetä hieronnan aikana mahdollisia tapahtuvia seksuaalisia reaktioitaan. Tantrahierojan tehtävä on auttaa hierottavaa hyväksymään nämä reaktionsa eikä ohittaa ne niinkuin niitä ei olisikaan.
        Hyvä tantrahieroja on hierottavalle kuin rakastava ja ymmärtävä isä tai äiti jonka kanssa on helppoa puhua myös kipeistä asioista. Toisaalta hyvä tantrahieroja on sellainen että myös sksualiset paineet voidaan yhdessä purkaa oli sitten hiererottvana kumpi sukupuoli tahansa. Se ei tietenkään tarkoita että tantrahieroja harrastaisi hierottavan kanssa seksiä. Mutta saattaa tarkoittaa että auttaa hieromaalla intiimi alueita jos hierottava niin tahtoo. Tantrassa kaikki tapahtuu hierottavan ehdoilla.

        Jos parisuhteessa on seksualisia lukkoja tantrahieronta ja hieronnan yhteydessä käytävä keskustelu on usein avain joka avaa nuo lukot ja auttaa saavuttamaan paremman parisuhteen. Tästä syystä mieshieroja on monasti parempi hieroja miehelle ja naishieroja naiselle.

        Lopuksi.
        Ei yksi laukeaminen jonkun seksihierontaa antavan ihmisen hoidossa auta muuta kuin hetkellisesti kun taas tantrahieronta voi olla avuksi pitemmäksi aikaa koska se auttaa nimenomaan estojen ja lukkkojen poistamisessa.

        hoito kädelä niin pitkälle kuin asiakas haluaa -loppuun asti- vai ei tässä ole muka seksistä kysymys. hahahaaa


      • mie vaa
        suoriksi kirjoitti:

        hoito kädelä niin pitkälle kuin asiakas haluaa -loppuun asti- vai ei tässä ole muka seksistä kysymys. hahahaaa

        joo ei ole seksistä kysymys ei. Eikä se ole edes pettämistä. Mitähän mun eukko sanois jos kävisin vähän hierotuttamassa lerssiä tantrassa. Sanoisin vaan että piti saaha henkisiä lukkoja auki.


      • tantraan
        suoriksi kirjoitti:

        hoito kädelä niin pitkälle kuin asiakas haluaa -loppuun asti- vai ei tässä ole muka seksistä kysymys. hahahaaa

        liittyisi seksiä. Hyvä tantrahieroja ei itse anna suoranaista elinhierontaa (muuta kuin poikkeustapauksissa) mutta ei myöskään estä hierottavaa jos hän itse ja omin voimin haluaa laueta siinä ja nyt.
        Tantra hyväksyy ihmisen ja kaikki hänen tarpeensa holistisesti eikä paheksu seksuaalisia tarpeita.
        Tavallinen hieronta tähtää vain lihaskipujen poistamiseen.


      • kyllä kannatti
        tantraan kirjoitti:

        liittyisi seksiä. Hyvä tantrahieroja ei itse anna suoranaista elinhierontaa (muuta kuin poikkeustapauksissa) mutta ei myöskään estä hierottavaa jos hän itse ja omin voimin haluaa laueta siinä ja nyt.
        Tantra hyväksyy ihmisen ja kaikki hänen tarpeensa holistisesti eikä paheksu seksuaalisia tarpeita.
        Tavallinen hieronta tähtää vain lihaskipujen poistamiseen.

        Käydä tantrahieronnassa. Minulla oli vaikka kuinka paljon ennakkoluuloja mutta päätin olla rohkea. Ihanin hieronta mitä olen ikinä 52 vuotisen elämäni aikana kokenut. Minulta tuo hieroja ei vaatinut mitään muuta kun että yritän olla täysin rento. Sitten hän käsitteli minua kuin jumalatarta eikä missään vaiheessa tullut mieleenkään että hän olisi halunnut käytää minua millään lailla hyväksi vaikka hengitykseni välillä vähän kiihtyikin.
        Noin rentoutunut ja hyvä olo minulla ei ole koskaan aikaisemmin hieronnan jälkeen ollut - joskus hyvän rakastelun jälkeen kylläkin.
        Kannattaa kokeilla.


      • ensio1
        tantrahieroja mies kirjoitti:

        Näyttää siltä että suurin osa ihmisistä ovat käsittäneet että tantrahieronta on pääasiassa seksiä ja että hieronta tähtää vain ja ainoastaan siihen että hierottava saa lopuksi orgasmin/ejakulaation.
        Näin ei todellakaan ole. Tantrahieronta on paljon enemmän kuin pelkkää lihasten hoitoa.
        Tantrahieronnan tarkoitus on tuottaa hierottavalle pitempiaikainen syvä rentoutuksen tunne ja vapautunut olotila. Tuo saavutetaan mm sillä että hierottavan ei tarvitse peitellä tai hävetä hieronnan aikana mahdollisia tapahtuvia seksuaalisia reaktioitaan. Tantrahierojan tehtävä on auttaa hierottavaa hyväksymään nämä reaktionsa eikä ohittaa ne niinkuin niitä ei olisikaan.
        Hyvä tantrahieroja on hierottavalle kuin rakastava ja ymmärtävä isä tai äiti jonka kanssa on helppoa puhua myös kipeistä asioista. Toisaalta hyvä tantrahieroja on sellainen että myös sksualiset paineet voidaan yhdessä purkaa oli sitten hiererottvana kumpi sukupuoli tahansa. Se ei tietenkään tarkoita että tantrahieroja harrastaisi hierottavan kanssa seksiä. Mutta saattaa tarkoittaa että auttaa hieromaalla intiimi alueita jos hierottava niin tahtoo. Tantrassa kaikki tapahtuu hierottavan ehdoilla.

        Jos parisuhteessa on seksualisia lukkoja tantrahieronta ja hieronnan yhteydessä käytävä keskustelu on usein avain joka avaa nuo lukot ja auttaa saavuttamaan paremman parisuhteen. Tästä syystä mieshieroja on monasti parempi hieroja miehelle ja naishieroja naiselle.

        Lopuksi.
        Ei yksi laukeaminen jonkun seksihierontaa antavan ihmisen hoidossa auta muuta kuin hetkellisesti kun taas tantrahieronta voi olla avuksi pitemmäksi aikaa koska se auttaa nimenomaan estojen ja lukkkojen poistamisessa.

        Tantrahieroja mies, laitatko yhteystietoa, jotta voin varata ajan sinulta.
        t. Ensio


      • fwnuwfoo
        aikunen kirjoitti:

        Pidä sinä "meisselisi" tiukasti housuissasi ja mielipettesi ominasi jos et osaa esittää niitä siistillä kielellä ilman kirosanoja.

        on tuo aika sairasta kyllä tuommonen, himoilla ei mitään rajaa. häpeä. nyykyään kumarrellaan kaikille kummajaisille vaan turhaa.


      • vaivalloista
        ensio1 kirjoitti:

        Tantrahieroja mies, laitatko yhteystietoa, jotta voin varata ajan sinulta.
        t. Ensio

        Olen myös kovin kiinnostunut ensi sijassa miehisestä tantrahierojasta, jonka löytyminen on todella vaivalloista.


    • kh04

      Käyttäkää vaikka nimikettä tantrasively. pervot rupeavat muuten vaatimaan koulutetuilta hierojilta samanlaista palvelua..

      • tiedot

        Siitä mitä kaikkea voi kutsua hieronnaksi ja myös eroottinen hieronta on Wikipedian mukaan hierontaa. Täytynee "koulutettujen lihashoitajien" keksiä uusi nimi hoidoilleen etteivät joutuisi vaikeuksiin näiden pelottavien "pervojen" kanssa.


      • saa hoitoa

        Kyllä kipeät lihakset saavat hoitoa tantrassa aivan samalla tavalla kuten tavallisessa hieronnassa. Ei totisesti ole pelkkää sivelyä jos kysymyksessä on aitoa tantraa ja hyvä tantrahieroja. Tuo sively on vain "lisämauste" joka auttaa rentoutumaan.


      • = maailman totuuus ?????
        tiedot kirjoitti:

        Siitä mitä kaikkea voi kutsua hieronnaksi ja myös eroottinen hieronta on Wikipedian mukaan hierontaa. Täytynee "koulutettujen lihashoitajien" keksiä uusi nimi hoidoilleen etteivät joutuisi vaikeuksiin näiden pelottavien "pervojen" kanssa.

        stultorum infinitus numerus est !!!

        (siltä varalta, ettet löydä wikipediasta, niin suomennettuna vapaasti : "rajaton on tyhmien lukumäärä !"


      • riskin
        = maailman totuuus ????? kirjoitti:

        stultorum infinitus numerus est !!!

        (siltä varalta, ettet löydä wikipediasta, niin suomennettuna vapaasti : "rajaton on tyhmien lukumäärä !"

        että minut leimataan kuuluvaksi näiden tyhmien joukkoon.
        Mitä tuon "maailman totuus ?????" nimimerkin taakse kätkeytyvä henkilö oikein mahtaa tarkoittaa ja miten se littyy tähän keskusteluun?


      • eihelmiäsioille
        riskin kirjoitti:

        että minut leimataan kuuluvaksi näiden tyhmien joukkoon.
        Mitä tuon "maailman totuus ?????" nimimerkin taakse kätkeytyvä henkilö oikein mahtaa tarkoittaa ja miten se littyy tähän keskusteluun?

        Koska olet "stultorum" , niin et voi käsittää näitä asioita ja kirjoituksia!
        Jo vanha kansa sanoi: "Ei helmiä sioille!"


    • kokeilu

      aika hyvä keskustelu tosin en saannut kuin kaksi kunnon vastausta kysymykseeni,loput oli jotain muuta löpinää,jos tulisi oikeaa tietoa olisin kiitollinen,ettei tarvitse ostaa "sikaa säkissä"

    • Hieno kokemus

      Helsingissä toimii sellainen kuin Lotus hoitola ,mutta etsi Googlen kautta tantra hierontaa niin sieltä pitäisi löytyä.
      Itse olen miehenä kokeillut ja oli todella hyvää hierontaa ,Ei ollut mitään suoraa Seksiä vaan ihanaa hellää hierontaa.

      • epäröivä

        Onko Lotus hieronnassa happy end ?


    • ,.,.

      Hieroivatko myös käärmeen?

    • koiralle,,

      tuskin sinne lemmikeitä kandee viedä. eikös eläinhieronta ole erikseen..

    • seekolieko

      Tantraajia löytyy googlettamalla, mutta taso vaihtelee, sillä myös osa ulkolaisista tarjoavat k.o. nimikkeellä melko luokatonta sivelyä.

    • Ulla-utelias

      Onko naispuoleisilla kokemuksia tantrahieronnasta? Mieheni ehdotteli että mentäisiin sinne yhdessä ja pienen googlettamisen jälkeen rupesi omakin mielenkiinto heräämään. Tosin suomalaisten naisten jakamia kokemuksia en juurikaan löytänyt. Löytyisikö täältä?

      Jännittikö kovasti? Kuinka pystyit riittävästi rentoutumaan? Jäikö ensimmäinen kerta ainoaksi? Onko teille tullut jäädäkseen muita tantrisia elämäntapoja?

    • jarppi1ennokki
    • kuulluna

      Hesassa on tantrapaikkoja, jossa voi hieroa pariskuntia.

    • millainenhoito

      Onko tantrahieronta siis "hierojan" puolelta aina eroottissävytteistä? Ja nivusiin ja jopa sukuelimiin kosketaan??! Eli sinne ei voi mennä vain rentoutumaan ja saamaan lihashierontaa?

    • Anonyymi

      Temmien teroitushoitoa saatavilla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe