Täältä löytyy

hotellivinkkejä

Mm.:
Tripadvisor.com
Venere.com
Hotels.com

On varmaan vähän luotettavampaa tietoa, kun näistä voi lukea useita, jopa kymmeniä tai satojakin hotelliarvosteluja. Joissakin arvosteluissa on jopa eritelty esim. siisteys, huoneiden hiljaisuus jne., joten näistä saa aika kattavan kuvan. En tämän Suomi24:n yksittäisen suosituksen perusteeella valitsisi mitään hotellia, makuja ja tottumuksia kun on niin moneen lähtöön. Toisen mielestä kauhea loukko olikin toisen näkökulmasta hieno paikka, yksi arvostaa sijaintia (siitäkin voi olla montaa eri mieltä mikä on hyvä sijainti) yksi huonepalvelua tai jääpalakoneita. Joku pettynyt saattaa olla niinkin kieroutunut, että haluaa lähettää jonkun muunkin siihen samaan loukkoon kärsimään, joka pilasi oman loman, ja kehuu sen sitten täällä - anonyymisti kun voi kirjoittaa mitä vain.
Se nyt vaan on kuulkaa ihmiset niin, että jos meinaa itse varata matkansa omatoimisesti, täytyy nähdä hieman vaivaa etsiessään sitä itselle mieluisinta vaihtoehtoa. Toiset vaan ovat niin laiskoja, että kaikki pitäisi tulla valmiina eteen ilman, että tarvitsee itse tehdä tai maksaa mitään.. Luulisi esimerkiksi jokaisen täällä kirjoittavan osaavan käyttää Googlea...
Nuo yllä mainitsemani sivustot auttavat etsinnässä ja mielestäni on hienoa, että majoitusvaihtoehtoja on mahdollista nykyään tutkia itse kaikessa rauhassa kotikoneella. Majoituksen valinta on olennainen osa matkustamista ja sen viehätystä.

4

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monia.

      Puhut asiaa. Oletko kokeillut noiden sivujen lisäksi Tehostajat.com:in hotellihintojen hakukonetta? Sieltä löytyy noidenkin varaamoiden hinnat ja asiakas-arviot, paitsi tripadvisorista ei tietääkseni.

      http://tehostajat.com/start/index.php/uusi-tyokalu-hotellihintojen-vertailuun/

      Se on totta, että maut vaihtelevat ja mikä on yhden mielestä järkyttävä paikka, on toisesta ihan ok. Onneksi monista paikoista on nykyisin saatavilla kuvia.

    • Rooman rouva

      Joillekkin hotelli on tärkeä ja toiset eivät piittaa niinkään että missä yöpyvät. Roomassa ei ehdi oleskelemaan hotellissa sillä nähtävää on niiiiiiiin paljon ja aika kuluu nopesti.

      Oma mielipiteeni on se että joten kuten keskeinen sijainti on tärkein, ei niinkään kuinka monta tähteä on hotellilla. Italiassa luokitellaan hotellit ennen kaikkea kylpyhuoneiden perusteella ja hinta sen mukaan. Joskus kolmen tähden hotellihuone on huonompi kuin kahden tai jopa B&B paikan.

      Laitanpahan minäkin vinkin:

      http://en.travellero.com/Default.asp

    • Yömajoja

      alun alkaen kämäisiä, syöpäläisiä täynnä olevia yömajoja, joita ei voi kutsua hotelliksi edes vitsinä. Onhan niitä tottakai ehostettu ja meikattu ja buunattu nykytarpeita vastaaviksi. Mutta se ei peitä sitä todellisuutta että rungoltaan ne ovat homeisia, kosteita lääviä, ja syöpäläisiä vipeltää vieläkin. Itse olen rakennusalan ammattilainen ja Roomassa useinkin käynyt, joten silmää löytyy. Niinpä tiedän kokemuksesta mitä valita jos sinne vielä menen. Roomahan itsenään on historiallinen kambus, mutta terveydelle hyviä majoja siellä on varsin vähän. Siis turhaan kukaan tuijottaa tuollaisiin tyhmiin hotellilistauksiin paikkojen tasosta yms. Hinta kai sen kuitenkin ratkaisee. Kun tuntuu turhan monta suomalaista perseaukista sinne halajavan mutta mikään ei saisi maksaa mitään, etsitään sitä halvinta ja tautisinta läävää.

      • kimbus&kambus

        Siinä kuulitte. Voi olla oikein insinööri, kun kaiken noin hyvin tietää. Mutta mikä on "kambus", kerro, insinööri, kun kaiken tiedät!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe