Äitini 50v. juhlat!

tyttö--__-

Olisiko täällä kenelläkään hyviä ideoita millasia leikkejä voisi leikkiä synttäreillä?? Olisi mukava kuulla joitakin leikkejä mitä jotkut ovat leikkineet esim. joidenkin juhlissa tai jotain.. Laittaakaa ideoita tulemaan...

Kiitos jo etukäteen! :)

5

2628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millaiset juhlat...

      Mieheni 50v juhliin järjestin heti syömisen jälkeen esittäytymiskierroksen eli jokainen vuorollaan nousi ja kertoi kuka on ja miksi juhlissa eli mistä tuntee sankarin.Aikaa meni ehkä tunti ja hauskaa oli.
      Sen jälkeen boolia ja tupakkatauot kunnes taas kaikki paikoilleen...
      Sitten oli vuorossa tietokilpailu sankarista,olin jakanut vieraat(n.50 henkeä)n.6 hengen ryhmiin,tarkoituksella mahdollisimman vieraita keskenään,ei pariskuntia samass ryhmässä.
      Olin monistanut kysymyksiä sankarista,yleisjuttuja mutta sellaisia ettei kellään "kotikenttäetua",
      ja tarkastettuani vastaukset paras ryhmä palkittiin. Luin oikeat vastaukset sekä parhaimmat kommentit kaikista vastauksista kaikkien papereista.
      Ja taas naurettiin. Sitten aloimmekin ja karaoken ja loppuilta meni siinä.
      Ei hirveästi kannata ottaa ohjelmaa mutta sen verran että lähtee hyvin alkuun.
      Hauskoja juhlia teille!

      • ja tuoko sun käsitys hauskasta

        muistitko kysyä mitä mieltä vieraat mahto olla?


      • nykyään
        ja tuoko sun käsitys hauskasta kirjoitti:

        muistitko kysyä mitä mieltä vieraat mahto olla?

        Muistotilaisuudessa kukin vuorollaan kertoo vainajaan liittyvän yhteyden ja yhteiset muistot.
        Pisimmät muistelot venyy usein jopa tunniksi, mutta lopuksikaikilla onkin jo niin hauskaa keskenään, ettei ikinä.
        Karsastan uollaista suuntausta, jotenkin noloa kuunnella vainajan ja surevan yhteisiä hauskuuksia, kun unohtuu sopivuussäännöt kertomuksista.


      • ei mitään pelejä

      • miss syyskuu
        ei mitään pelejä kirjoitti:

        hyvää ruokaa vaan eikä mitään pelejä :)

        http://www.sweetpepper.fi

        mitä ohjelmanumeroo ja tarjottavaa juhlis pitää olla.muut alkoon mreneviä,itse en,haluisin,että vieraat viihtys ja ei vaan dokais.sitten vielä un miestä en oo ehtiny saada, niin kun kaikki tulee taas pareina,pitäskö joku JORMA tilata viihdyttää jja onks.tietoo mistä.vai laitanko hieromasauvan viereiselle tuolille ja esittelen esim- pirjo-eero,jussi-eero..jne,kun ne alkaa jo ihm.kun mulle ei kelpaa kukaan,tietäskö joku mulle sopivaa ukkoo,huum.aju suotava,nuorempi ehkä,pitkä vaalee,oon tumma ihan kohtalainen pakkaus.n.s.hyvin säilynyt.juoppolallit,nou,nou


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe