Äitini 50v. juhlat!

tyttö--__-

Olisiko täällä kenelläkään hyviä ideoita millasia leikkejä voisi leikkiä synttäreillä?? Olisi mukava kuulla joitakin leikkejä mitä jotkut ovat leikkineet esim. joidenkin juhlissa tai jotain.. Laittaakaa ideoita tulemaan...

Kiitos jo etukäteen! :)

5

2527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millaiset juhlat...

Mieheni 50v juhliin järjestin heti syömisen jälkeen esittäytymiskierroksen eli jokainen vuorollaan nousi ja kertoi kuka on ja miksi juhlissa eli mistä tuntee sankarin.Aikaa meni ehkä tunti ja hauskaa oli.
      Sen jälkeen boolia ja tupakkatauot kunnes taas kaikki paikoilleen...
      Sitten oli vuorossa tietokilpailu sankarista,olin jakanut vieraat(n.50 henkeä)n.6 hengen ryhmiin,tarkoituksella mahdollisimman vieraita keskenään,ei pariskuntia samass ryhmässä.
      Olin monistanut kysymyksiä sankarista,yleisjuttuja mutta sellaisia ettei kellään "kotikenttäetua",
      ja tarkastettuani vastaukset paras ryhmä palkittiin. Luin oikeat vastaukset sekä parhaimmat kommentit kaikista vastauksista kaikkien papereista.
      Ja taas naurettiin. Sitten aloimmekin ja karaoken ja loppuilta meni siinä.
      Ei hirveästi kannata ottaa ohjelmaa mutta sen verran että lähtee hyvin alkuun.
      Hauskoja juhlia teille!

• ja tuoko sun käsitys hauskasta

muistitko kysyä mitä mieltä vieraat mahto olla?

• nykyään
        ja tuoko sun käsitys hauskasta kirjoitti:

muistitko kysyä mitä mieltä vieraat mahto olla?

Muistotilaisuudessa kukin vuorollaan kertoo vainajaan liittyvän yhteyden ja yhteiset muistot.
        Pisimmät muistelot venyy usein jopa tunniksi, mutta lopuksikaikilla onkin jo niin hauskaa keskenään, ettei ikinä.
        Karsastan uollaista suuntausta, jotenkin noloa kuunnella vainajan ja surevan yhteisiä hauskuuksia, kun unohtuu sopivuussäännöt kertomuksista.

• ei mitään pelejä

• miss syyskuu
        ei mitään pelejä kirjoitti:

hyvää ruokaa vaan eikä mitään pelejä :)

http://www.sweetpepper.fi

mitä ohjelmanumeroo ja tarjottavaa juhlis pitää olla.muut alkoon mreneviä,itse en,haluisin,että vieraat viihtys ja ei vaan dokais.sitten vielä un miestä en oo ehtiny saada, niin kun kaikki tulee taas pareina,pitäskö joku JORMA tilata viihdyttää jja onks.tietoo mistä.vai laitanko hieromasauvan viereiselle tuolille ja esittelen esim- pirjo-eero,jussi-eero..jne,kun ne alkaa jo ihm.kun mulle ei kelpaa kukaan,tietäskö joku mulle sopivaa ukkoo,huum.aju suotava,nuorempi ehkä,pitkä vaalee,oon tumma ihan kohtalainen pakkaus.n.s.hyvin säilynyt.juoppolallit,nou,nou

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      4013
    2. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      100
      2033
    3. Luksusrouva hotellissa jo

Siellä se Sohvi Bambin kanssa hotellissa taas pyörii. Lemppasiko Stefu taas rouvan ja laukut kahdella kierteellä kerien ulkoruokintaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1989
    4. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1727
    5. Tuomo Ylipulli kuollut

Aika vähälle jäänyt huomio, oli vasta 56v. Mikähän sairaus lie ollut, eipähän se sivullisille kuulu, ihmetyttää vaan nämä urheilijoiden kuolemat niin
      Maailman menoa
      53
      1627
    6. Toivottavasti Martina antaa Hannulle vielä toisen mahdollisuuden

Martina lähti reissuun varmasti myös selvittämään omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Reissun jälkeen ehkä sitten päättää, miten suhteen käy. Toivottavast
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1539
    7. Hannu festareilla, Martina paniikissa Marbellassa

Vanhalle Maralle taisi tulla hätä kun Hannu festareilla eikä yksin kotona itkemässä, piti alkaa mielisteleen Möllille ja vielä ihan julkisesti -nolo!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1467
    8. Tiedoksi nainen,

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......
      Ikävä
      85
      1268
    9. Maran ruho ihan loppu

Mut silti jaksaa laittaa videota storyyn. Ihme ettei laittanut et oli niin siisti pyörälenkki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1224
    10. Martinan valkopesu taas

Lukee tätä palstaa. Ei ollut mitenkään suunnittelut reissua, eli lähti ex tempore. Täällä kirjoiteltu miksei koskaan tee mitään lastensa kanssa. Nyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1022
    Aihe