Mitä kokemuksia varusmiesajalta Karjalan Lennostosta? Tytär haluaisi käydä intin. Rissala lähin paikka.
Enpä tiedä...Joku puhuu puolesta, joku vastaan. Joku viihtyy lennostossa, joku pitää pa... paikkana.
Karjalan lennosto palveluspaikkana
3
4983
Vastaukset
- kineksiä
Rissalassa on se ero muihin varuskuntiin, että siellä on paljon enemmän kineksiä, kuin muissa (isommissa) varuskunnissa. Kun kaveri oli siellä intissä, niin sillä oli melkein joka toinen viikonloppu kiinni. Kun taas ite olin samaan aikaan keuruulla, niin mulla oli koko vuoden aikana vain viis tai kuus kinesviikonloppua. En tiiä, onko nykyäänkin vielä näin.
- lowzy
Ehkä suomen helpoimpia paikkoja käydä intti.
- 2001
minä kävin karjalan lennostossa intin ja kotiuduin vuonna 2001. Jäi paikasta erittäin hyvät muistot ja ihan oikeasti opittiin siellä paljon ihan oikeaa asiaa. Henkilökunta oli mukavaa ja autopuolelta jäi asentaja Hiltunen mieleen. Siltä kun kysyi mitä tahansa omankin auton vioista ja ongelmista niin se jaksoi opastaa ja neuvoa. Muistaakseni oli joku autosähköpuolen guru tai ainakin minä sain just sähköpuolen asioista kullanarvoisia neuvoja. Itsekin olen nyt autoalalla, itsenäisenä kuljetusyrittäjänä ylä-savossa.
Voin suositella paikkaa lämpimästi, ei ole leikkitouhua. Vaan oikeasti oppii hyödyllisiä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975