Kysyisin onko kukaan pessyt otsikon tyyppisiä kenkiä pesukoneessa? Lähinnä pitäisi sisäpuoli saada pesty ikävän hajun vuoksi ja kenkädödöt eivät auta asiaan koska kengät ovat jo likaiset sisältä.
Goretex-vaatteita voi pestä koneessa, mutta entä kengät?
Onko vinkkejä ongelmaani?=)
Salomon Goretex vaelluskengät??
3
2732
Vastaukset
- oli...
viisas kuningas, mutta ei anna pestä vaelluskenkiään koneessa. Pilalle ne siellä menevät. Kemiallinen pesu olisi ehkä mahdollinen, pesulat tietävät paremmin, kysypä sieltä.
- Kukka
Ei se goretex koneessa pilalle mene, mutta muusta kengästä en mene takuuseen. Lenkkareistakin osa kestää ihan hyvin konepesun, osasta irtoaa liimaukset. Sama se on gorekengissä.
Mikset pese ihan normaalilla tyylillä käsin? Kengät pesuaineveteen likoamaan, sitten ksäin vaikka tiskiharjalla pesu sisältä ja ulkoa. Huuhtelu miljoona kertaa, valutus riittävän monta kertaa ja sitten vain kuivatusta.
Vai vielä kemiallista pesua joku ehdottaa :D - Seppo47
Goretx-kenkiä eikä muitakaan kenkiä pidä liottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384734- 1773883
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381846
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?541277Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203