Takapuolta polttaa

kamala tuska

Pöntöllä on käyty tänään jo viitisen kertaa, hirveä polte peräpäässä. Mikä siellä polttaa? Juomista on nyt kuutisen päivää takana, tänään olen jo loiventanut ja syönytkin. Väkiviinaa en ole juonut, ihan keskikeppanassa ja lonkerossa olen pysynyt.

26

5298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaljakin

      Ei tolle valitettavasti mitään mahda, polttelee aikanasa mutta loppuu kyllä, kunhan maltat lopettaa ryypiskelyn. Eli jos tänään loivennat viikon putkea niin olet tiistaina kaiketi melko teräkunnossa.

      Polttava plöröpaska kuuluu asiaan, kun mopo on karannut käsistä. Ei ole vaarallista.

    • pirunpolskaa.

      Moni saa samat oireet pelkästä meksikolaisesta ruuasta, pylly roihuaa vielä pari päivää ravintolakäynnin jälkeen. Elä ole huolissasi, luulisin, että polte lakkaa jo huomenna. Nauti hapanmaitotuotteita, piimää tai jugurttia, ne rauhoittaa vatsaa mukavasti. Vissypullo yöpöydälle, hörppäile siitä silloin tällöin. Älä juo kaffetta, ennen kuin pakki toimii taas.

    • plöröä on tullut

      mullakin ja ihan 8 päivän kaljakännin jälkeen. Ei siinä mitään mutta kipeetähän tuo tekee. Lämmin vesi auttaa reikää parantumaan. Siis suihkuttele lämpimällä siihen suuntaan aina kun polttava tuotos on tullut niin voi auttaa..

    • kylpyamme

      niin ilman muuta lämpimään kylpyyn, takareiän polte häipyy välittömästi. Muuten suihkuttele lämpösellä vedellä siihen takareijän suuntaan, kyllä se polte siitä häviää - pikku hiljaa.

    • pukkaa.

      Ei mahda mitään, polttavaa ainesta tulee ulos vielä päivän pari - riippuen putkesi voimakkuudesta. Ei siihen kuitenkaan kuole, lämmintä suihkua pepulle, auttaa hyvinkin.

    • peppuun

      sillä se vauvan peppukin paranee, vaseliini tai vaikka huulivoide ovat myös hyviä

    • hinkkaamista

      ainakin jos ei ole tosi pehmosta emboa vaan jotain serlan keltaista ja kovaa paperia. Ennemmin suihku tarpeen teon jälkeen. Ja rasvaa reijän ympärille suojaamaan.

      • kokenut juoppo

        Kannattaa laittaa sitä vauvatalkkia persesilmään. Kokenut juoppo osaa ennakoida perseen polton ja jo putken alkaessa ennaltaehkäisevästi alkaa rasvata ja talkita perseensilmää. Näin toimimalla kuukaudenkin putken pystyy viemään läpi ilman polttoja!


      • vanha juoppo
        kokenut juoppo kirjoitti:

        Kannattaa laittaa sitä vauvatalkkia persesilmään. Kokenut juoppo osaa ennakoida perseen polton ja jo putken alkaessa ennaltaehkäisevästi alkaa rasvata ja talkita perseensilmää. Näin toimimalla kuukaudenkin putken pystyy viemään läpi ilman polttoja!

        Talkki toimii hyvin tai sitten rasvaa vaikka vaseliinilla. Usein toistuva ripulikakka ärsyttää ihon ja hankaaminen paperilla pahentaa asiaa entisestään. Anna lämmintä suihkua ilman saippuaa ja sitten talkit tai rasvat päälle.


    • tosi vanha juoppo

      kyllä se ohi menee ajan kanssa ja rasvata tai talkata voit siinä välissä. Ei haittaa mitään, ihan normaalia seurausta reippaasta viinanjuonnista. Loppunee parin päivän sisällä tenuamisesta.

    • kuntoon,

      vähenee alapään vaivat.

    • niin pirusti

      että ihan suihkun olen ottanut käyttöön, hellii edes jonkun verran takapuolta. Tänään varmaan lähes 10 kertaa on tullut liukasta ainetta pihalle ja kyllä pyllyä polttaa, voitte uskoa.

    • jyryjorma

      ei perkele teitä naisia ku ette kestä saatana yhtä kupposta terästettyä. kyllä oikeen säälittää kun tuollasten touhua joutuu kahtomaan, ite on vedetty niin perkeleesti eikä tunnu missään. kiitos ja näkemiin. homot.

      • kestätpuoleenpäivään

        Ota nyt ne aamulääkkeesi.


      • kituuta.vaan

        Katopas peilistä kankkujen välistä aluetta. Ei kai se vaan ole valkoinen kerros? Jos on, olet saanut valkojäkälä ihottuman. Hankala hoitaa, mene lääkäriin!


      • Anonyymi

        Minä sain valkojäkälän kankkujen väliin. Kävin lääkärissä ja nyt olen käyttänyt reseptivoidetta joka päivä kuukauden. Hoitoa on kolmekuukautta. Jos jäkälät ei ole kolmessa kuukaudessa poistuneet, niin lääkärissä otetaan ihottumasta koepala, sillä valkojäkälässä on syöpäriski.
        Valkojäkälä on vaikeasti hoidettava. Joillakin se saattaa parantua itseksee, joillakin muuttuu syöväksi hoitovoiteesta huolimatta! Kiusallinen tauti tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain valkojäkälän kankkujen väliin. Kävin lääkärissä ja nyt olen käyttänyt reseptivoidetta joka päivä kuukauden. Hoitoa on kolmekuukautta. Jos jäkälät ei ole kolmessa kuukaudessa poistuneet, niin lääkärissä otetaan ihottumasta koepala, sillä valkojäkälässä on syöpäriski.
        Valkojäkälä on vaikeasti hoidettava. Joillakin se saattaa parantua itseksee, joillakin muuttuu syöväksi hoitovoiteesta huolimatta! Kiusallinen tauti tämä on.

        Eikö voisi hankkia lemmikkiporon, joka söisi peräaukossa kasvavat jäkälät pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voisi hankkia lemmikkiporon, joka söisi peräaukossa kasvavat jäkälät pois?

        Täytyy varttua jouluun asti. Jos ilmastonmuutos ei poista jäkälää, muutan Korvatunturille pukin muorin huitoon.


    • Anonyymi

      Tätä kiimaa ene nää kestä
      Asd

      • Anonyymi

        Fetisseihin on omat osionsa ja jopa kokonaiset sivustot. Miksi pitää postata tänne? Näen kakka-kiimaasi lähes jokaisessa Alkoholi-osion suositussa ketjussa ja se pistää vituttamaan, kun ihmiset yrittävät vain keskustella asiallisesti. Olet pahempi, kuin Tissu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetisseihin on omat osionsa ja jopa kokonaiset sivustot. Miksi pitää postata tänne? Näen kakka-kiimaasi lähes jokaisessa Alkoholi-osion suositussa ketjussa ja se pistää vituttamaan, kun ihmiset yrittävät vain keskustella asiallisesti. Olet pahempi, kuin Tissu.

        siistii


    • Anonyymi

      Laitoin akan putsaamaan hammasharjalla vessanpöntön, johon räjäytin oikein kunnolla. Rapsutus kuuluu vain tännekin saakka.

      • Anonyymi

        Kumma kun jossain vaiheessa kunnon putkea sitä kakkaa alkaa löytymään ihan ihme paikoista kuten pöntön takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun jossain vaiheessa kunnon putkea sitä kakkaa alkaa löytymään ihan ihme paikoista kuten pöntön takaa?

        Mulla löytyi kakkaa putken jälkeen vessan ovesta, seinistä, siis ihan joka paikasta. Selvin päin olin mutta paineella ruiskusi ympäriinsä, ennen kuin ehdin istua pöntölle. Siinä oli siivoamista etenkin kun oli erillinen vessa jossa ei ollut lattiakaivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla löytyi kakkaa putken jälkeen vessan ovesta, seinistä, siis ihan joka paikasta. Selvin päin olin mutta paineella ruiskusi ympäriinsä, ennen kuin ehdin istua pöntölle. Siinä oli siivoamista etenkin kun oli erillinen vessa jossa ei ollut lattiakaivoa.

        Yleensähän ruikkusonta pääsee valloilleen vasta putken päätyttyä. Riippuu tietenkin myös syömisistä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän ruikkusonta pääsee valloilleen vasta putken päätyttyä. Riippuu tietenkin myös syömisistä jne.

        Totta. Jos on jäänyt syömiset vähiin putken aikana, ruikkua alkaa tulla sitten kun aloittaa syömisen ja putken päättymisestä on ehkä pari kolme päivää jo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe