Real Playa Del Carmen hotelli

mexicoon

onko kellään kokemuksia?
Suositteletteko?

4

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija xxx

      Moi! Tee haku, niin löydät aikaisempia kuvauksia ko. hotellista. Omasta puolestani voin suositella, mutta ihmisten odotusarvot vaihtelee. Jutuista selviää mitä paikan päällä on tarjolla.

    • Mexicoko

      Me oltiin joulukuun ensimmäinen viikko ko. hotellissa. Ja vaihdoimme (onneksi) toiseksi viikoksi pois. Huoneesta katosi tavaraa. Edes huoneessa oleva turvasäilö ei ole turvassa, vaan joku oli sielläkin käynyt, joten kannattaa pitää tavaroistaan huoli.

      Itse hotelli on vähän pois hulinoista, eikä hotellissa juurikaan ollut "ohjelmaa". Uima-allas tosi pieni. Baari semmonen vaatimaton ja ravintola aika huono. Tämä nyt vertauksena, koska toisen viikon vietimme Gran Porto Realissa, joka olisi sitten aivan toista luokkaa.

      Tavarat vaan hyvin piiloon :D

      • mitä etsii

        No me oltiin juuri kyseisessä hotellissa eikä meiltä hävinnyt mitään kyseisestä paikasta. Hotelli on ihan ok eli ei mikään luksus hotelli niinkuin Gran porto real, mutta ei ainakaan tarvii ruokailuun pukeutua viimeisen päälle. Uimaallas oli pieni mutta päivittäin hotellista oli kuljetus rannalle (jos ei itse halunnut kävellä)joten uima-altaalla ei ollut milloinkaan ruhkaa. Ruokaloita oli buffee sekä ala carte. Mutta Carmen on täynnä kivoja ravintoloita joten ei ehkä hotellissa kannatakkaan syödä kuin aamiainen (ala carten ruoka oli hyvää, bufee perus kamaa). Siivouksen taso oli loistavaa.
        Huoneesta riippuen saattaa meteliä kuulua tieltä, joten korvatulpat on ihan ok mukana, ikkunat yksinkertaiset.Kivalla paikalla, avenue 5 päässä joten illasta rauhallinen. Ilta elämää on kävelymatkan päässä.
        Menisin itse uudelleen, mutta kuten sanoin, kuka mitäkin etsii.


      • Meksiko on paras
        mitä etsii kirjoitti:

        No me oltiin juuri kyseisessä hotellissa eikä meiltä hävinnyt mitään kyseisestä paikasta. Hotelli on ihan ok eli ei mikään luksus hotelli niinkuin Gran porto real, mutta ei ainakaan tarvii ruokailuun pukeutua viimeisen päälle. Uimaallas oli pieni mutta päivittäin hotellista oli kuljetus rannalle (jos ei itse halunnut kävellä)joten uima-altaalla ei ollut milloinkaan ruhkaa. Ruokaloita oli buffee sekä ala carte. Mutta Carmen on täynnä kivoja ravintoloita joten ei ehkä hotellissa kannatakkaan syödä kuin aamiainen (ala carten ruoka oli hyvää, bufee perus kamaa). Siivouksen taso oli loistavaa.
        Huoneesta riippuen saattaa meteliä kuulua tieltä, joten korvatulpat on ihan ok mukana, ikkunat yksinkertaiset.Kivalla paikalla, avenue 5 päässä joten illasta rauhallinen. Ilta elämää on kävelymatkan päässä.
        Menisin itse uudelleen, mutta kuten sanoin, kuka mitäkin etsii.

        Olimme viime vuonna Gran Porto Realissa ja lähdemme tänä vuonna samaan aikaan isommalla porukalla samaan paikkaan. Hotelli on aivan rannassa ja paras mahdollinen valinta, koska keskusta ja ranta olivat aivan vieressä. Vaikka huoneessa oli ns. yhteinen ulkoterassi ei siinä aikaa tullut vietettyä. All inclusive on myös ehdoton, emme ehtineet syödä kuin murto-osan puffetin tarjonnasta eli kaikkea on kaikille ja aina ystävällinen ja loistava palvelu.
        Ainut miinus oli jenkkiteinien kevätloma, joista pari ensimmäistä päivää oli aika hulabaloota joka sitten rauhoittui totaalisesti.
        Yleensä paras kaikista eri paikoista joissa olen käynyt, pesee mennen tullen Espanjan ja Thaimaan suomalaiset turistirysät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe