kuukautiset ei lopu

:)))

Yleensä kun lukee näitä palstoja että 'kuukautiset myöhässä' jne. mut mulla on sellanen ongelma että kuukautiset ei lopu ollenkaan ! Mitä tää mahtaa tarkottaa... Mulla on ollu yleensä 4-5 päivää kestävät kuukautiset. Nyt on mennyt jo 11 päivää :o Onko muilla samoja ongelmia?

13

12795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

Mulla kesti kerran kolme viikkoa. Lääkärille menin ja sain lääkkeitä. Nimeä en enää muista. Aika pian sitten aloitin myös pillerit noihin epäsäännöllisiin kuukautisiin, en ehkäisyyn, ja ne olivat pelastus.

• oireilla noin

kun on edennyt

• asdasdl

mutta klamydia ei ole mahdollinen :D

• kylkyl

itselläni on ollut tällaisia ongelmia tässä parisen vuotta. menkat saattaa kestää jopa kkden putkeen, ja sitten kun ne loppuu, voi välissä olla vain viikko ennen kuin taas uudestaan alkaa.

olen ollut pari kertaa primolut-kuurilla ja se on auttanut, mutta vain jonkun aikaa.

oletko laihtunut paljon viime aikoina tai jotain? itse ainakin olen jonkin verran alipainoinen, ja minulle on tätä syyksi oireisiin selitetty.

• ulla45373

Nyt kuukautiset jo kymmenettä päivää. Edelleen kova kipu päällä. Pelottavaa ja ahdistavaa. Lääkäristä ei aikoja saa. Sanovat vaan, että ota buranaa. Kuukautiseni ovat vielä runsaat.

• 34 v. ja mitä tehdä

Sama vika minullakin. Entisten 2-3 vrk:n kuukautisten tilalle on tullu nyt kahdet kuukautisvuodot peräkkäin ja jälkimmäiset niistä on kauheat tulvat! No, sitten ne alkoivat muuttua vielä lisäksi hyytymiä sisältäviksi, jolloin suuntasin heti lääkäriin.

Minulta löytyi myoma n. 3 cm kooltaan, kasvaneena kohdun lihakseen. Eli sitä ei voi poistaa, kun siten että koko kohtu poistetaan samalla
      Lisäksi kohdun limakalvossani on liikakasvua, joka hoitamattomana voi johtaa ehkä joskus siihen, että se muuttuu pahanlaatuiseksi.
      Just joo...
      Eli vaihtoehdot on nyt ne, et lapsia joko tehdään nyt ja heti, tai myoma voi kasvaa ja kohtu täytyy poistaa ja myöhemmin lapsia ei enää saa! -Voi ei... kaikkea sitä pitää tulla.
      Niin siis menkää heti lääkäriin, kun kuukautiset muuttuvat erilaisiksi. Lisäksi itse epäilen, että voiko kilpirauhasen liikatoiminta vaikuttaa näihinkin asioihin?

• jodåswna

Hyi kamala! Hyppäsi sydän kurkkuun kun luin sun tarinan. Mulla todettiin vajaa vuosi sitten gynellä jokin ihme patti kohdunsuulla ja se sitten testattiin varmuudeksi, ettei ole pahanlaatuinen kasvain. No ei ollut, ja lääkäri vakuutteli sen olevan joku harmiton juttu, mutta mitä jos se onkin tuollainen myoma.

Mulla siis normaalisti menkat kestää 5 päivää ja tulee aina laattojen välissä. Nyt menkat alkoi kesken laattaa ja on jatkuu jo kymmenettä päivää... vuoto on jotenkin outoa... täytyypä mennä ensin testauttamaan se klamydia, vaikkei se perjaatteessa ole mahdollinen, mutta eihän sitä koskaan tiedä....

• ...

minulle tuli sama, ensin oli menkat myöhässä, sitten tuli kesken e-pillerilaatan menkat ja nyt toisen laatan aikana tulee taas... olen tässä yrittänyt netistä löytää apua, mitä tämä voisi olla, ja tietysti hormonitoiminnan sekaisuuden lisäksi vaihtoehtoja on mm. kaikenlaiset kasvaimet ja muut ongelmat. toivottavasti olet jo käynyt lääkärissä! itselläni sattuu olemaan gynekologi ensi viikolla, aikaisemmin jo varattu.

• :((

Mulla on ollu ny yli kuukauden(!) silleen, että ensin tuli menkat normaalisti (on kuitenkin todella epäsäännölliset) sitten tuli ruskeaa valkovuotoa eli verta vuodossa ja sen jälkeen heti toiset menkat. nyt on samaan tyyliin kolmannet kuukautiset meneillään. en edes huomannut että on kestäny näin kauan ennen ku katoin kalenteria. olen siis 17v. seksiä en oo ikinä harrastanu joten ei voi olla sukupuolitauti.

• randommmmmmm

äää mulla on ihan sama! :( ne on ollu jo yyli kuukauden, ja en tiiä mitä tehä ku en uskalla puhuu kellekkään ja ei oo äitii...

• teinipissis 17wee

´´olen siis 17v. seksiä en oo ikinä harrastanu ´´

SIIS HEI DAA EKSÄÄ OO NIINQ KOSKAAN PANNU VAI? VÄHÄNX OUTOO KUN MÄÄ OON KÄYNY JO KAIKKI MEIÄN LUOKAN KOLLIT LÄPI. VÄHÄNX MÄ OON COOL!

• mels1

Hohhoijaa...... pikkasen mauton asia millä leuhottaa. Hienoo,että löytyy vielä 17v neitsyt!

• Mutsi84

Mulla on taas ongelmana se,että poistin hormonikierukan 3kk sitten (yritetään lasta), menkat alkoi heti. Seuraavat tuli normisti,kierto 30p mut ihan julmettu vuoto! siitä seuraavat 25p kierto ja seuraavat 17p kierto.... nyt menkat jo kestäny 9pv. Lapsia haluaisin vielä,mutta pelko on just noista myomista...... :( Eikä siis oo tärpänny vaikka 2aiempaa tuli heti kun lopetin ehkäisyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe