Nyt kun lomautus uhkaa niin on pakko hintoja vähän vertailla. Onkohan täällä Tampereella MSM:ää missään tuon halvemmalla?
http://www.pispalanvoima.com/15
Kapselit taitavat tulla paljon kalliimmiksi vai onko niitä jossain edullisesti?
t.Melkein lomautettu
Msm:ää Tampereelta 22e/500g
7
1544
Vastaukset
- msm4
Kannattaa muistaa, että halpa ei yleensä ole hyvää. MSM:ää on olemassa halpaa laatua (teollista laatua) joka ei oikein sovi ihmisravinnoksi. Jo MSM:n väristä voi päätellä paljon, puhtaan valkoinen on todennäköisesti farmaseuttista laatua, mitä enemmän epäpuhtauksia sitä kirjavammaksi jauhe muuttuu, enkä suosittele.
- msm-koekani
Saksalaisesta nettikaupasta (Makana), saa tilattua MSM:ää melko edullisesti, ja vakuuttavat sen olevan 99,9% prosenttisesti puhdasta... kun esim suomessa kalliilla myytävä MSM on 99,7% :D - en sitten tiedä onko tuossa kyse vaan mittaustapojen eroista, ja mitä tuo 0,03% mahtaa olla. Ainut ongelma vaan että toimituskulut suomeen ovat 20e, mutta tulee silti huomattavasti edullisemmaksi, varsinkin jos tilaa vaikka 2 kiloa kerralla.
http://www.makana-shop.de/juergen993-p39h132s134-MSM-99-9%25-pure-1000g.html
Toinen paikka josta saa suht. edullisesti kapseleita, on jenkkiläinen nettikauppa BestVite (todettu turvalliseksi ja toimivaksi, toimituksessa menee noin viikko suomeen)
http://www.bestvite.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=368
Aine mitä kapseleissa on, on täysin samaa LingniSul MSM:ää (http://www.msm.com/) mitä suurin osa suomessakin myytävästä MSM:stä on, ainoastaan hinta puolet halvempi.- meni tilaukseen
Kiitti linkistä.
On edullista ja helppoa tilaus. - Kokeiltu on
Tilasin Makanalta joitakin kuukausia sitten pienen erän MSM- jauhetta, ja sehän tuli melko nopeasti perille. Kun sitten halusin varmistua tuotteen alkuperästä, sain Makanalta ilmoituksen, että he eivät kerro, eikä heidän tarvitse kertoa missä maassa heidän MSM:nsä on valmistettu. Niinpä otin puhelimitse yhteyttä Suomen Tullilaboratorioon, jonka ylitarkastaja kertoi minulle, että alkuperämaan salaaminen viittaa vahvasti siihen, että tuote tulee Kiinasta tai Indonesiasta, joissa maissa valmistetaan MSM:ää suuressa mittakaavassa, ja halvalla.
MSM:n valmistuksessa, varsinkin kun halutaan tuottaa ainetta halvalla, päädytään tavallisesti sellaisiin tuotantomenetelmiin, jotka jättävät raskasmetallit ja jopa mikro-organismit lopputuotteeseen. Tämä halpatuotantomenetelmä on usein vielä siinäkin mielessä riskialtis, että prosesseissa käytetty vesi ei täytä ravintoaineelle määrättyjä puhtausvaatimuksia; halpamenetelmissä kontaminoitunut vesi saastuttaa myös lopputuotteen, eikä prosessilla voida varmistaa täyttä puhtautta.
Kun muistaa Kiinan melamiiniskandaalin, voi vain kuvitella, minkä riskin ottaa, kun nauttii siellä tuotettua MSM:ää.
Oikeaoppinen tuotantomenetelmä karsii jo pienimmänkin mahdollisuuden siitä, että raskasmetalleja voisi jäädä tuotteeseen. Se oikeaoppinen menetelmä on tislaus. Silloin eri lämpötiloissa höyrystyvät jaokkeet päätyvät ennalta tiedettyihin osioihin, jolloin voidaan varmistua lopputuotteen puhtaudesta raskasmetallien suhteen, ja mikro-organismitkin tuhoutuvat käsittelyssä. Kannattaa siis varmistua siitä, että MSM on valmistettu tislausmenetelmällä, ei uuttamalla, kuten usein halpatuotannossa tehdään. - ämässäm
Kokeiltu on kirjoitti:
Tilasin Makanalta joitakin kuukausia sitten pienen erän MSM- jauhetta, ja sehän tuli melko nopeasti perille. Kun sitten halusin varmistua tuotteen alkuperästä, sain Makanalta ilmoituksen, että he eivät kerro, eikä heidän tarvitse kertoa missä maassa heidän MSM:nsä on valmistettu. Niinpä otin puhelimitse yhteyttä Suomen Tullilaboratorioon, jonka ylitarkastaja kertoi minulle, että alkuperämaan salaaminen viittaa vahvasti siihen, että tuote tulee Kiinasta tai Indonesiasta, joissa maissa valmistetaan MSM:ää suuressa mittakaavassa, ja halvalla.
MSM:n valmistuksessa, varsinkin kun halutaan tuottaa ainetta halvalla, päädytään tavallisesti sellaisiin tuotantomenetelmiin, jotka jättävät raskasmetallit ja jopa mikro-organismit lopputuotteeseen. Tämä halpatuotantomenetelmä on usein vielä siinäkin mielessä riskialtis, että prosesseissa käytetty vesi ei täytä ravintoaineelle määrättyjä puhtausvaatimuksia; halpamenetelmissä kontaminoitunut vesi saastuttaa myös lopputuotteen, eikä prosessilla voida varmistaa täyttä puhtautta.
Kun muistaa Kiinan melamiiniskandaalin, voi vain kuvitella, minkä riskin ottaa, kun nauttii siellä tuotettua MSM:ää.
Oikeaoppinen tuotantomenetelmä karsii jo pienimmänkin mahdollisuuden siitä, että raskasmetalleja voisi jäädä tuotteeseen. Se oikeaoppinen menetelmä on tislaus. Silloin eri lämpötiloissa höyrystyvät jaokkeet päätyvät ennalta tiedettyihin osioihin, jolloin voidaan varmistua lopputuotteen puhtaudesta raskasmetallien suhteen, ja mikro-organismitkin tuhoutuvat käsittelyssä. Kannattaa siis varmistua siitä, että MSM on valmistettu tislausmenetelmällä, ei uuttamalla, kuten usein halpatuotannossa tehdään.No et sit syönyt sitä koe-erääsi? Itse tilasin kilon hevosille tarkoitettua MSM:ää, ja olisi tarkoitus syödä se, ilmoitan tänne sitten mahdollisista sivuoireista.
- Hintoja alemmas
Opti-MSM on kai se puhtain, mutta mistä noista tietää, niin moni alkuperä on toiseksi todettu, että tarkkana saa olla. Turhan kallista on, sillä muuten sitä menisi enemmän.
- HinnatAlas
Tampereelta www.natsu.fi suomen halvimmat ja puhtaimmat msm valmisteet 99,99%. mm. Begrström Nutrition OptiMSM vain halvimmillaan 25 €/kilo ja MSM vain 15 €/kg, s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569