Itse reissun kosovoon heittäneenä olen miettinyt sitä kun jotkut käyvät kaksi tai kolmekin reissua kosovossa, niin onko siinä järkeä?
Eikö kannattaisi sekin toinen tai kolmas reissu heittää jonnekin muualle, koska ei siellä kosovossa ole nähtävää ja koettavaa edes vuodeksi ja muutamassa kuukaudessa se paikka on nähty. Usein vaan kuullut kun joku elvistelee olleensa kosovossa 24kk, niin mielestäni se jo kertoo ihan ihmisen tyhmyydestä kun yhdessä paikassa sen ajan on ollut. Enemmän olisi saanut kun olisi käynyt siinäkin ajassa 24kk heittänyt 6 kuukauden reissun vaikka nelkjään eri paikkaan.
Ei siis tee autuaaksi vaikka palvelis kolmekin vuotta justiinsa kosovossa, tsadissa, afgoissa, makedoniassa tai libseissä. Idiootiksi se tekee jos jotain ja ei todellakaan ole leuhkimisenaihe jos niin yksinkertainen on etä viihtyy kolme vuotta vaikka kosovossa, siellä vitun perseessä.
Muutenkin ihmettelen miten joku jaksaa olla kyseisessä paikassa vuoden ellei osta autoa? Itse sen virheen tein että auton hankin ja jouduin vuoden kitumaan siellä. Viimeinen 2kk oli elämäni pisin parikuukautinen.
Samassa paikassa pari reissua?
3
734
Vastaukset
- proffa vain
senteissä, matkassa, määrässä, kerroissa. Mutta tuossakin hommassa ajatellaan asiaa tyypillisesti tosi typerästi, koska jos olet samassa paikassa jolla ei ole annettavaa pitkään (esim. työpaikka), niin jossakin vaiheessahan se "anti" loppuu ja olisi sama vaihtaa maisemaa.
- Reissari <<<<
Itse ollut kolme vuotta tehtävillä ja kolme autoa tuonut. Ei olisi tullut kuuloonkaan olla ensinnäkään tehtävällä vuotta ellei auto sitä edellyttäisi saatika olla samassa paikassa kaikkia reissuja.
Mutta on kuulemma menneet tehtävät huonompaan suuntaan. Ainakin Kosovo on monen kokeneenkin kulkijan mielestä todella pohjanoteeraus kaikilta osin. - up up up
up...ei todellakaan mitään itua..pöljä pitää olla jos kaksi kertaa kosovoon menee, kun paikka on kahten kuukauteen nähty ihan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613063
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541799Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461754Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571600- 761532
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3341418Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201248- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251045