aikuinen ja vaipat

.............

oikeasti joillekkin aikuisille vaippojen käyttö on arkipäivää, mut jotenkin näistä aikuis ja nuorison vaipankäyttö- kyselyistä tulee mieleen, että jollain on jotain seksuaalifantasioita asian suhteen, minust ne kuuluu aivan muualle, kuin tänne.

9

11233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkille

Että joissain viesteissä yhtäläisyyksiä esim. kirjoitusvirheiden osalta..

Tekstit kuulostaa teini-ikäisen pojan kirjoituksilta, joka ilmeisesti kastellut pitkään petinsä.. Jäänyt ilman äidin rakkautta lapsena ja ehkä jopa toruttu pedin kastelusta. Nyt niin kovasti toivoo että saisi käyttää vaippaa ja joku huolehtisi häneltä sen pois! Hän saisi rakkautta mitä ilman joutui lapsuutensa elämään.

Nyt sitten seksuaalisuuden herättyä on kääntynyt fantasiaksi ja kiihottuu eritteistä. Koulukavereiden kanssa ei asiaa voi ottaa puheeksi koska tietää että joutuisi naurunalaiseksi.

Eli jollakin taitaa olla sairaanloinen fetissi pissi ja kakka touhuihin.
      Tosin hän voisi mennä palstalle jossa muitakin samankaltaisien seksuaalisen kiihottuvien omaavia.. Voisi siellä saada tarvitsemansa huomion ja ymmärryksen.

Valitettavasti jotkut aikuiset joutuvat käyttämään vaippaa, vaikkei tahtoisikaan. Mutta seksuaaliset fasntasiat eivät kuulu tänne vaippa osioon..

• ..............

Kun muuten lasten ongelmista sairauksista ym yleensä kirjoittaa äiti tai sitten viestistä ei selviä, kumpi on, mutta nämä pissi ja kakkajutut kiinnostaa vaan isejä... ja vielä sellaisia isejä, jotka kirjoittavatkin samaan tyyliin... :)

• werty
        .............. kirjoitti:

Kun muuten lasten ongelmista sairauksista ym yleensä kirjoittaa äiti tai sitten viestistä ei selviä, kumpi on, mutta nämä pissi ja kakkajutut kiinnostaa vaan isejä... ja vielä sellaisia isejä, jotka kirjoittavatkin samaan tyyliin... :)

mä oon 12v isä ja äiti pakottaa mun käyttää liberon 16-26 vaik mulla ei oo pakollista tarvetta niihin

• armas8

onko se paha asia jos käyttää vaippoja?

• Byebyebeibibyebye

Kyllähän se on vanhukselle kova paikka, kun joutuu alkamaan käyttää vaippoja. Laitoksissa vanhukset saavat olla samoissa vaipoissa aamusta iltaan, mietippä sitä. Eipä tuo esim. synnyttäneelle naisellekaan ole riemun paikka, kun inkotenssi alkaa vaivaa, jos laiminlyö lantiopohjan lihasten jumpan. Eiköhän sinun Armaskin kannata jumpata, jollet ole jo vanhus ja peli menetetty?

• jbhfvderr
        Byebyebeibibyebye kirjoitti:

Kyllähän se on vanhukselle kova paikka, kun joutuu alkamaan käyttää vaippoja. Laitoksissa vanhukset saavat olla samoissa vaipoissa aamusta iltaan, mietippä sitä. Eipä tuo esim. synnyttäneelle naisellekaan ole riemun paikka, kun inkotenssi alkaa vaivaa, jos laiminlyö lantiopohjan lihasten jumpan. Eiköhän sinun Armaskin kannata jumpata, jollet ole jo vanhus ja peli menetetty?

Laitoksissa vanhukset eivät ole samoissa vaipoissa aamusta iltaan. Ja jos väliaikaisesti ovt, niin kyllä vaipat ovat pintakuivia kuitenkin. normaalisti vaipat 2-8 t ja vaihdetaan heti jos vatsa toimii.

• Juupajuu............
        jbhfvderr kirjoitti:

Laitoksissa vanhukset eivät ole samoissa vaipoissa aamusta iltaan. Ja jos väliaikaisesti ovt, niin kyllä vaipat ovat pintakuivia kuitenkin. normaalisti vaipat 2-8 t ja vaihdetaan heti jos vatsa toimii.

Jo laitosten haju kertoo, että ulosteissa niissä elellään. Vanhuksilla voi olla alapäässä iho rikki, koska vaipat hautovat olivat sitten "pintakuivia" tai eivät.

Vanhalle ihmiselle on myös noloa näyttää paikkojaan hoitajille, eli he itsekin voivat yrittää estellä hoitotoimenpiteita.

Tälläiset Armakset ja Wertyt voisivat painua helkkariin fetisseineen.

• ..Voihan pissi..

Itse en tunne kuin vanhuksia, joille "vaippojen käyttö on arkipäivää". Heille ei enää korkean iän vuoksi tehdä leikkauksia tai anneta fysioterapiaa pidätyskyvyttömyyteen.

Loput teinit ja aikuiset vaippojen käyttäjät ovat vaippafetissejä tai muuten vain yksinkertaisia, kun eivät hae itselleen hoitoa.

2-10 vuotiaat vaipankäyttäjät ovat vain jääneet vaille kunnollista siisteyskasvatusta tai heillä on jokin vakavampi sairaus, joka vaikuttaa kehitykseen.

• aivoinfarkti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe