mua ihan nolottaa noi armeija jutut ku olen muutenkin tosi pikkunen ja kaikki mua aina kiusas niinku leikillään kai. olen itse kasvissyöjä ja jouduin siitä aina hammasharjalla pesee mun intti kavereiden hampaat, jouduin aina hakea niille ruokaa, olin vähän niinku niiden pikku huora siellä.
kerran jouduin koskettaa yhen elintä siellä olin tosi nolona. yks kerta ku tultiin lomilta niin oli kauhee pissa hätä ja jouduin pissaa siihen pihaan niin alikessu tuli huutaa ja jouduin pesee kaikkien selkiä siellä ainakin kuukauden, ei ollut kivaa. sain sillon lykkäystä ja huomen pitäs taas lähtee koittaa uudestaan kyllä nolottaa jos joutuu taas pestä jonkun selkää siellä
mulle tehtiin noloo armeijassa
nolottaa
3
994
Vastaukset
- pyytää siirtoa
LASTENTARHAAN, josko sielläkään pärjäisit...
- ...on kiva
Armeijassa totellaan, mutta hölmöyksiä ei kenenkään tarvitse sietää. Armeijassa ollaan päättäväisiä ja osataan panna vastaankin tarpeen tullen. Nössöt menköön sivariin.
- toisin kävi
...on kiva kirjoitti:
Armeijassa totellaan, mutta hölmöyksiä ei kenenkään tarvitse sietää. Armeijassa ollaan päättäväisiä ja osataan panna vastaankin tarpeen tullen. Nössöt menköön sivariin.
armeijassa on enään niitä nössöjä, tottelevaisia homo-orjia. Muut kun uskaltavat tehdä omia valintoja ja välttää paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603018
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012595Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!341305Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981300Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?191165- 451049
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.293965Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti42920Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109916Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34870