mua ihan nolottaa noi armeija jutut ku olen muutenkin tosi pikkunen ja kaikki mua aina kiusas niinku leikillään kai. olen itse kasvissyöjä ja jouduin siitä aina hammasharjalla pesee mun intti kavereiden hampaat, jouduin aina hakea niille ruokaa, olin vähän niinku niiden pikku huora siellä.
kerran jouduin koskettaa yhen elintä siellä olin tosi nolona. yks kerta ku tultiin lomilta niin oli kauhee pissa hätä ja jouduin pissaa siihen pihaan niin alikessu tuli huutaa ja jouduin pesee kaikkien selkiä siellä ainakin kuukauden, ei ollut kivaa. sain sillon lykkäystä ja huomen pitäs taas lähtee koittaa uudestaan kyllä nolottaa jos joutuu taas pestä jonkun selkää siellä
mulle tehtiin noloo armeijassa
nolottaa
3
1026
Vastaukset
- pyytää siirtoa
LASTENTARHAAN, josko sielläkään pärjäisit...
- ...on kiva
Armeijassa totellaan, mutta hölmöyksiä ei kenenkään tarvitse sietää. Armeijassa ollaan päättäväisiä ja osataan panna vastaankin tarpeen tullen. Nössöt menköön sivariin.
- toisin kävi
...on kiva kirjoitti:
Armeijassa totellaan, mutta hölmöyksiä ei kenenkään tarvitse sietää. Armeijassa ollaan päättäväisiä ja osataan panna vastaankin tarpeen tullen. Nössöt menköön sivariin.
armeijassa on enään niitä nössöjä, tottelevaisia homo-orjia. Muut kun uskaltavat tehdä omia valintoja ja välttää paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753572Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 1011802
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361510