aaw kertokaa mulle joku :D nyt on piukat paikat.. oon seurustellu jouskarin kanssa tossa jokusen aikaa sitte mutta suhde loppu lyhyeen. itse olen rapu. nyt sitte jää jouskari pouskari on alkanu ns''vinkumaan'' yhtäkkiä mun perään. en tiedä mitä tehdä kun noista jouskareista ei ota selvää ja tuntuu et pää hajoo. viimeks suhde loppu aika ikävästi ja koviin riitoihin. oon ihan hukassa :(
Vastaukset 2
- Iteki rapu
Rapu kun olet niinkuin minäkin, niin sitä aina elättelee toivoa, että jos nyt kuitenkin suhde voisi onnistua jne..
Mieti kuitenkin tarkkaan miksi teidän suhde päättyi ja voisiko nyt kenties olla toisin..- pinjamin
aika lailla oikees oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161084
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423