Eli, Rukalta on majoitus helmikuun alussa varattu, mutta nyt on mietinnässä millä sinne mennään? Onkö oma auto ainoa järkevä ja halvin vaihtoehto?
Etelä suomesta siis lähdetään, rata lähtee läheltä, mutta Rukalle on junalla melko hankala mennä, vai onko?
Mitenkäs lentokoneella, onko niistä kellään kokemusta?
Rukalle, mutta millä kulkuneuvolla?
2
1356
Vastaukset
- Monet konstit
Jos on useampi henkilö lähdössä oma auto on edullisin vaihtoehto, tosin matkaan menee koko päivä mennen tullen. Junalla meno on minusta hankalaa, asema on Kemijärvellä ja sieltä on vielä tultava tunti bussilla. Lentäen helppoa koska lentoasema on reilun 20 km päässä ja skibussi kulkee Rukan ja lentoaseman väliä. Tällä hetkellä vain finnair lentää, blue 1 aloittaa vasta helmikuun lopussa -muistaakseni.. Ruka on hyvä paikka, rinteet ok, hintataso kuppiloissa ok.
- amjp
menkää autojunalla. kesällä kokeiltiin ja oli hyvä. yö meni junassa ja aamulla oltiin perillä Kemijärvellä, siitä parin tunnin ajo ja oltiin Rukalla. Ainoo huono hinta ja lähtö oli Hesasta. Ruka on paras, mun mielestä. En ole jäänyt hissiin jumiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667