Nyt täytyisi nopeasti keksiä sopiva aihe, josta pitää saksan kurssin esitelmä (~10min). Olen lukenut saksaa viimeksi lukiossa (lyhyt oppimäärä). Ehdotuksia? Ahdistaa tämmöset :/
Ehdotuksia saksan esitelmän aiheeksi?
6
1858
Vastaukset
- Gölbbääly
Deutsche und ihre Bierkultur.
Itse teimme tuosta ja tuloksena oli erittäin hauska esitys.- safasfsa<f
Kun on Saksasta kyse niin joko olut tai natsit. Ja bonus-pisteet siitä jos pystyt yhdistämään nuo aiheet.
- fm-englanti
Jostain kirjailijasta, taiteilijasta, säveltäjästä, nykybändistä tm. saksankielisestä kulttuurivaikuttajasta. Onhan noita aiheita vaikka kuinka paljon.
- sofyya
Mun pitää ite tehdä esitelmä saksasta. Koulussa tehdään siitä prowerplay -esitys, mutta ite pitää ettii tietoa ja en nyt löydä mitään hyvää taloudesta kun en viitsi suoraan wikipediasta ottaa ... apuaa :/
- Tietää_
Lopullinen ratkaiu - auf Deutsch, naturlich.
- Anonyymi
Oon just koulussa ja tehdään esitelmää Saksasta :DD
( salaa puhelimel )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782