Aranlinnun

Pysäyttänny.

Lentoni.

Josta niin nautin
eikö se ollukkaa, minua varten?

Miten uinuneet tunteet
aranlinnun lailla?

Palas?

Näkikö lävitseni
eteeni ilmestyi
syvään kumarsi?

Aranlinnun lailla
katsoin häneen?

Erehdyskö?

Katson vierelleni
tyttäreni
puhjennu kukkaan?

Nousen hämmentyneenä?

Käteen odottavaan
tartun
herään uinuvasta unesta
yhteisiin askeliin.

Aallot keinutti laivaa
sulautuneet sylit
tanssimme taivaisiin.

Aranlinnun ja
flaminkotanssijan,
tunteitten aaltoja.

12

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...haitko runollasi tätä, mutta runosi sai minut ajattelemaan että...

      Tunteet ja unet ovat sellaisia, ettei voi estää niitä olemasta ja tulemasta?

      • Tämä ihan elävästä elämästä,
        miten sitä saikaa olla,
        ikimuistettavaa
        eläväisenä silmissäin siintää,
        tanssin yhä uudestaan.

        tomppa2006

        Hymyy koukeroi, onneks ei elämä
        ole vain unia.
        Tunteet nehä meistä tekee,
        mitä me ollaan.

        Kiitos arvailuilles
        Liisa jo kokee kevättäki.


    • pups

      Tämän runon haluaisin tanssia...
      Herkkää ja unenomaista kuvausta, kaunista sanojen liitoa. Ihana tanssi, tämä sinun runosi.

      • Onneks on hetkiä jotka suo,
        tanssia joka solullaan, taivaisiin.

        Tämä laivalla hmmmmm,
        rakastan tanssia
        mies joka taitoi.

        pups
        Eikös oo ihanaa, vaikka kuinka on
        koitettu laittaa tiettyyn muottiin.
        Sieltä sitä nostaa päätään ja
        ylös nousee katajaista taipuisaa.

        Liisa sellaisenaan
        kiitos palautteessas samaistuit.


    • kaaru

      "Aranlinnun ja
      flaminkotanssijan,
      tunteitten aaltoja. "

      arka ja herkkä sanoma runossasi
      sitä Liisa on nyt
      töllissä tänään kirjoittanut

      pidän

      • Näin arkiseen päivään
        maanantaipäivään
        töllissän

        Tää yks uskomaton
        oltiin tytön kanssa
        Ruotsin laivalla.

        Aranlinnun itsessä
        näin miehen
        nojaili kaiteeseen.

        Hetken päästä
        edessäni kumartaa
        minua tanssimaan.

        kaaru
        semmostaki voi tapahtua
        "meren yllä on tähtivyö"

        Sinulle iloa
        kiitos annoit iloa minulle....Liisa


    • Minanoita

      Aranlinnun ja flamencotanssijan
      ihastuttava kohtaaminen tässä
      sinun runossasi...tunteita aaltoileva!

      • Siinhä eli hienon-lennon
        aranlinnun paluun
        pitkästä hiljaisuudesta.

        Kiitos, tunteita tällekki päivälle

        Liisa toivottaa


    • *MURUKULTA*
      • "jonnekki, jonnekki kauas"
        Aivan aalloilla keinuvilla
        olen saanu kuulla rakkauski
        kulkennu ja löytäneet toisensa.

        MURUKULTA

        On hyvä jos on ollu hetkiä,
        joita muistellessa ei tarvitse itkeä.
        Sinun aamuus kiitos kauniin valssin myötä.

        Liisa hymysuin, vilkuttelee


    • lindalinda1

      herkkä on jälleen kätesi ja sielusi jälki.

      ' aranlinnun ja flaminkotanssijan tunteiden aal-
      toja ' wau mikä yhdistelmä. Ja miten tuo onkaan
      tutunomainen osio, jossa tytär on puhjennut kuk-
      kaan. Silloin huomaa viimeistään omien vuosiensa
      kulumisen.

      Kiitos runostasi, yhtä nautittavaa luettavaa kuin
      aina.

      • Nyt tyttäreni nostan
        miten hän onkaa nähny äidissä
        arnalinnun lähelle tullu.

        Saanu moniin ihaniin retkiin,
        aidon rakkauden se hänestä huokuu.
        Miten sydäntä lämmittääkää
        äiti minä rakastan Sinua.

        lindalindal1
        aamuitkun aika nyt tässä,
        lämmin kiitos löysit aranlinnun laulun.

        Liisa nestyykejä taas tarvii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe