Aranlinnun

Pysäyttänny.

Lentoni.

Josta niin nautin
eikö se ollukkaa, minua varten?

Miten uinuneet tunteet
aranlinnun lailla?

Palas?

Näkikö lävitseni
eteeni ilmestyi
syvään kumarsi?

Aranlinnun lailla
katsoin häneen?

Erehdyskö?

Katson vierelleni
tyttäreni
puhjennu kukkaan?

Nousen hämmentyneenä?

Käteen odottavaan
tartun
herään uinuvasta unesta
yhteisiin askeliin.

Aallot keinutti laivaa
sulautuneet sylit
tanssimme taivaisiin.

Aranlinnun ja
flaminkotanssijan,
tunteitten aaltoja.

12

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...haitko runollasi tätä, mutta runosi sai minut ajattelemaan että...

      Tunteet ja unet ovat sellaisia, ettei voi estää niitä olemasta ja tulemasta?

      • Tämä ihan elävästä elämästä,
        miten sitä saikaa olla,
        ikimuistettavaa
        eläväisenä silmissäin siintää,
        tanssin yhä uudestaan.

        tomppa2006

        Hymyy koukeroi, onneks ei elämä
        ole vain unia.
        Tunteet nehä meistä tekee,
        mitä me ollaan.

        Kiitos arvailuilles
        Liisa jo kokee kevättäki.


    • pups

      Tämän runon haluaisin tanssia...
      Herkkää ja unenomaista kuvausta, kaunista sanojen liitoa. Ihana tanssi, tämä sinun runosi.

      • Onneks on hetkiä jotka suo,
        tanssia joka solullaan, taivaisiin.

        Tämä laivalla hmmmmm,
        rakastan tanssia
        mies joka taitoi.

        pups
        Eikös oo ihanaa, vaikka kuinka on
        koitettu laittaa tiettyyn muottiin.
        Sieltä sitä nostaa päätään ja
        ylös nousee katajaista taipuisaa.

        Liisa sellaisenaan
        kiitos palautteessas samaistuit.


    • kaaru

      "Aranlinnun ja
      flaminkotanssijan,
      tunteitten aaltoja. "

      arka ja herkkä sanoma runossasi
      sitä Liisa on nyt
      töllissä tänään kirjoittanut

      pidän

      • Näin arkiseen päivään
        maanantaipäivään
        töllissän

        Tää yks uskomaton
        oltiin tytön kanssa
        Ruotsin laivalla.

        Aranlinnun itsessä
        näin miehen
        nojaili kaiteeseen.

        Hetken päästä
        edessäni kumartaa
        minua tanssimaan.

        kaaru
        semmostaki voi tapahtua
        "meren yllä on tähtivyö"

        Sinulle iloa
        kiitos annoit iloa minulle....Liisa


    • Minanoita

      Aranlinnun ja flamencotanssijan
      ihastuttava kohtaaminen tässä
      sinun runossasi...tunteita aaltoileva!

      • Siinhä eli hienon-lennon
        aranlinnun paluun
        pitkästä hiljaisuudesta.

        Kiitos, tunteita tällekki päivälle

        Liisa toivottaa


    • *MURUKULTA*
      • "jonnekki, jonnekki kauas"
        Aivan aalloilla keinuvilla
        olen saanu kuulla rakkauski
        kulkennu ja löytäneet toisensa.

        MURUKULTA

        On hyvä jos on ollu hetkiä,
        joita muistellessa ei tarvitse itkeä.
        Sinun aamuus kiitos kauniin valssin myötä.

        Liisa hymysuin, vilkuttelee


    • lindalinda1

      herkkä on jälleen kätesi ja sielusi jälki.

      ' aranlinnun ja flaminkotanssijan tunteiden aal-
      toja ' wau mikä yhdistelmä. Ja miten tuo onkaan
      tutunomainen osio, jossa tytär on puhjennut kuk-
      kaan. Silloin huomaa viimeistään omien vuosiensa
      kulumisen.

      Kiitos runostasi, yhtä nautittavaa luettavaa kuin
      aina.

      • Nyt tyttäreni nostan
        miten hän onkaa nähny äidissä
        arnalinnun lähelle tullu.

        Saanu moniin ihaniin retkiin,
        aidon rakkauden se hänestä huokuu.
        Miten sydäntä lämmittääkää
        äiti minä rakastan Sinua.

        lindalindal1
        aamuitkun aika nyt tässä,
        lämmin kiitos löysit aranlinnun laulun.

        Liisa nestyykejä taas tarvii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe