Onko kokemusta naisten puvun onnistuneesta teettäisestä Karonilla?
Millä räätälillä? Mikä noin hinta? Viikon toimitusaika.
Räätäli/naisten puku
10
1452
Vastaukset
- Maibenrai
Räätäliliikkeillä on vain suppea valikoima muita kuin miesten pukukankaita. Luonnonkuituja ei aina ole ollenkaan. Jos aiot teettää puvun, vie kangas Suomesta mukanasi.
- Pyryfani
Tulimme viikko sitten Karonilta mukanamme reilu lasti siellä teetettyjä vaatteita.4:n naisen porukalla teetimme housupukuja, paitoja, juhlamekkoja ym. ja olemme tosi tyytyväisiä vaatteisiimme. Liike, jossa vaatteemme tehtiin on Zara Collection (löytyy nettisivutkin). Liikkeessä on kankaita todella paljon ja myös hyvälaatuisia. Liikkeen pojat olivat mukavia ja kohteliaita - osaavatpa muutaman sanan suomenkieltäkin. Sovituksia oli monta, eikä vaatetta tarvi hyväksyä ennenkuin on siihen varmasti tyytyväinen. Juhlamekon hinnaksi tuli 4000-5000 bahtia. Liike ei ehkä ole kaikkein edullisin, mutta itse arvostan kyllä laatua enemmän kuin hintaa.
Vaatteet tuotiin hotelliin ennen kotimatkaa huolellisesti pakattuna. Viikossa ehtii hyvin vaatteita teettämään. Kannattaa kyllä varautua käymään muutaman kerran tekeleitä sovittamassa, että saa vaatteista hyvin istuvat.
Se sovitus ei siellä helteessä ole kovin mukavaa, mutta asenteella siitä selviää...ja liikkeessä on onneksi ilmastointi.
Zara Collection löytyy Karonin liikenneympyrästä ylöspäin (merestä poispäin) vajaa 100m oikealla puolen katua.- En löytänyt
Mikä on kyseisen liikkeen nettiosoite, en pikaisesti googlattuani löytänyt....
- Pyryfani
on: www.zaracollections.com
- helmikuussa
Kiitos vinkistä. Pitää vielä udella osaavatko tehdä istuvia vaatteita myös pulleammille? Kotisivulla oli myös kuvat naisten paitapuseroista, satuitteko ostamaan? Aikaisemmin on tuntunu niin työläältä ja aikaa vievältä touhulta. Jo kankaiden määrä rupes ahistaa, kun ei osannu päättää.
- Tuliaisia ?,Typerää
Huomasittekko, mitä saatanan rättejä
tulikaan ostetuksi ja kalliisti.
Itse olen käynyt Taikuissa V:sta -80
lähtien, enkä ole erehtyny ostosten tekoon.
Minulla on kaapissa irtotakkeja sekä housuja
ehkä tusina.
Nyt erehdyin ostamaan kotikaupungistani
kun oli vaateliikkeessä loppuunmyynti puvun
Aivan sopiva ja h. 70 €. Olen 180cm, 80kg.
Tietenkin, jos olisin norsunmallinen,
täytyis mennä räätäliin , tai alkaa käyttämään
ns. salihousuja tai farkkuja niinkuin olen
nähnyt liikalihavien käyttävän . piste.- oouuuuuuuuuuuuuuuu..
Sulla taitaa muutenkin vaatteet olla 50-luvulta..
Voi luoja mitä pässejä! - aikuinen nainen
Mietippä hieman vastasitko alkuperäiseen kysymykseen? Kysymyshän oli naisten vaatteista ja kokemuksista niistä. Ymmärrän kyllä mielipiteesi, jos sinulla on tapana pukeutua naisten vaateisiin.
- Räätälille...
Olisi kiva tietää, mitä hintoja vaatteista pyytävät? Esimerkiksi naisten vaatteet kyseisen firman nettisivuilla - mitäköhän ne voisivat maksaa teetettyinä?
- Pyryfani
vaikuttaa sekin miten paljon vaatteita teettää. Meillä minun ja 18v tyttären vaatteet ( 3 housupukua,2 juhlamekkoa,1 kotelomekko bolero,1 toppi ja 1 paitapusero yhteensä 30.000 bahtia.
Alunperin noita silkkisiä juhlamekkoja piti tulla vain 1, mutta ruokahaluhan tunnetusti kasvaa syödessä ;o),,,ja tuolle viimeiselle koltulle tuli hintaa 4000 bahtia.
Tinkiminen kuuluu asiaan tässäkin firmassa :o)..ja jopa minä, joka olen euroopan huonoin tinkijä, opin Thaimaanmatkalla tinkimään - ja jopa nautin siitä :o).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822