Räätäli/naisten puku

tammikuussa

Onko kokemusta naisten puvun onnistuneesta teettäisestä Karonilla?
Millä räätälillä? Mikä noin hinta? Viikon toimitusaika.

10

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maibenrai

Räätäliliikkeillä on vain suppea valikoima muita kuin miesten pukukankaita. Luonnonkuituja ei aina ole ollenkaan. Jos aiot teettää puvun, vie kangas Suomesta mukanasi.

• Pyryfani

Tulimme viikko sitten Karonilta mukanamme reilu lasti siellä teetettyjä vaatteita.4:n naisen porukalla teetimme housupukuja, paitoja, juhlamekkoja ym. ja olemme tosi tyytyväisiä vaatteisiimme. Liike, jossa vaatteemme tehtiin on Zara Collection (löytyy nettisivutkin). Liikkeessä on kankaita todella paljon ja myös hyvälaatuisia. Liikkeen pojat olivat mukavia ja kohteliaita - osaavatpa muutaman sanan suomenkieltäkin. Sovituksia oli monta, eikä vaatetta tarvi hyväksyä ennenkuin on siihen varmasti tyytyväinen. Juhlamekon hinnaksi tuli 4000-5000 bahtia. Liike ei ehkä ole kaikkein edullisin, mutta itse arvostan kyllä laatua enemmän kuin hintaa.
      Vaatteet tuotiin hotelliin ennen kotimatkaa huolellisesti pakattuna. Viikossa ehtii hyvin vaatteita teettämään. Kannattaa kyllä varautua käymään muutaman kerran tekeleitä sovittamassa, että saa vaatteista hyvin istuvat.
      Se sovitus ei siellä helteessä ole kovin mukavaa, mutta asenteella siitä selviää...ja liikkeessä on onneksi ilmastointi.
      Zara Collection löytyy Karonin liikenneympyrästä ylöspäin (merestä poispäin) vajaa 100m oikealla puolen katua.

• En löytänyt

Mikä on kyseisen liikkeen nettiosoite, en pikaisesti googlattuani löytänyt....

• Pyryfani

on: www.zaracollections.com

• helmikuussa

Kiitos vinkistä. Pitää vielä udella osaavatko tehdä istuvia vaatteita myös pulleammille? Kotisivulla oli myös kuvat naisten paitapuseroista, satuitteko ostamaan? Aikaisemmin on tuntunu niin työläältä ja aikaa vievältä touhulta. Jo kankaiden määrä rupes ahistaa, kun ei osannu päättää.

• Tuliaisia ?,Typerää

Huomasittekko, mitä saatanan rättejä
      tulikaan ostetuksi ja kalliisti.
      Itse olen käynyt Taikuissa V:sta -80
      lähtien, enkä ole erehtyny ostosten tekoon.
      Minulla on kaapissa irtotakkeja sekä housuja
      ehkä tusina.
      Nyt erehdyin ostamaan kotikaupungistani
      kun oli vaateliikkeessä loppuunmyynti puvun
      Aivan sopiva ja h. 70 €. Olen 180cm, 80kg.
      Tietenkin, jos olisin norsunmallinen,
      täytyis mennä räätäliin , tai alkaa käyttämään
      ns. salihousuja tai farkkuja niinkuin olen
      nähnyt liikalihavien käyttävän . piste.

• oouuuuuuuuuuuuuuuu..

Sulla taitaa muutenkin vaatteet olla 50-luvulta..
        Voi luoja mitä pässejä!

• aikuinen nainen

Mietippä hieman vastasitko alkuperäiseen kysymykseen? Kysymyshän oli naisten vaatteista ja kokemuksista niistä. Ymmärrän kyllä mielipiteesi, jos sinulla on tapana pukeutua naisten vaateisiin.

• Räätälille...

Olisi kiva tietää, mitä hintoja vaatteista pyytävät? Esimerkiksi naisten vaatteet kyseisen firman nettisivuilla - mitäköhän ne voisivat maksaa teetettyinä?

• Pyryfani

vaikuttaa sekin miten paljon vaatteita teettää. Meillä minun ja 18v tyttären vaatteet ( 3 housupukua,2 juhlamekkoa,1 kotelomekko bolero,1 toppi ja 1 paitapusero yhteensä 30.000 bahtia.
        Alunperin noita silkkisiä juhlamekkoja piti tulla vain 1, mutta ruokahaluhan tunnetusti kasvaa syödessä ;o),,,ja tuolle viimeiselle koltulle tuli hintaa 4000 bahtia.
        Tinkiminen kuuluu asiaan tässäkin firmassa :o)..ja jopa minä, joka olen euroopan huonoin tinkijä, opin Thaimaanmatkalla tinkimään - ja jopa nautin siitä :o).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe