Tietääkö kukaan onko mitään väliä onko partiksella parta vai ei. Kun mulla on neljä partista ja vaan yhdellä niista on parta toisilla on vain jotain haituvia???
partamonnin parta?
3
847
Vastaukset
- fish KING
.. naarailla kun ei kunnolista irokeesia ole juuri olenkaan, vain muutama "haituva".
Koiraalle alkaa kasvaa keesiä päälaelle noin vuoden ikäisenä.
Minkä ikäisiä kalasi ovat?
Yksi pointti, lisääntymisen kannalta kannattaa koiras erottaa naaraista tai kohta sulla on kolmesataa pientä partista, mihin ne sitten laitat?
Kaks pointti, toivottavasti sulla on yli kolmesataa litrainen akvaario, muuten kalasi ovat liian pienessä akvaariossa ja kidutat niit siellä!- ristiäiset uusiksi;)
Itsellä on reilu puolivuotias partis, myyjä oletti hänen olevan tyttö silloin vauvana, mutta nyt "kuonon" päälle on alkanut kasvaa nystyjä muutamia. Ennen niitä oli vaan kuonon sivuilla. Olen kuullut että tytöillä parta kasvaa juuri sivuilla, mutta pojilla keskellä kuonoa, onko totta?! Vasta vuoden iässäkö se parta vasta alkaa kunnolla kasvaa? Sitten noista kokoeroista, kasvaako pojat paljon isommiksi kuin tyttöset? Eihän 112 litrainen ole liian ahdas jos partamonnini osoittautuukin pojaksi? Onko koiraat paljon agressiivisempia vanhemmiten?
- fish KING
ristiäiset uusiksi;) kirjoitti:
Itsellä on reilu puolivuotias partis, myyjä oletti hänen olevan tyttö silloin vauvana, mutta nyt "kuonon" päälle on alkanut kasvaa nystyjä muutamia. Ennen niitä oli vaan kuonon sivuilla. Olen kuullut että tytöillä parta kasvaa juuri sivuilla, mutta pojilla keskellä kuonoa, onko totta?! Vasta vuoden iässäkö se parta vasta alkaa kunnolla kasvaa? Sitten noista kokoeroista, kasvaako pojat paljon isommiksi kuin tyttöset? Eihän 112 litrainen ole liian ahdas jos partamonnini osoittautuukin pojaksi? Onko koiraat paljon agressiivisempia vanhemmiten?
Naaraillekin saattaa kasvaa pieniä nystyröitä, koiraille kasvaa komeemmat teletapit päälaelle, molemmilla sukupuolilla noita ruotoisia kylkitappeja joita käytetään yleensä reviirikiistelyissä.
Koiraiden tapisto alkaa kasvamaan siinä vuoden iässä reilummin, sukukypsäksi tulemisen merkiksi, kait ;)
Koiraat kasvaa pituutta, nartuilla leviää "perse" niinku, häh ;) eiku siis tota juu, naaraat on yleensä pulskempia mutta kyllä meidänkin Matami oli melkonen jötkäle aikoinaan ;)
Molemmat sukupuolet pitää reviiristään kiinni tiukasti ja siitä ne kisat yleensä alkaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922