lisäpitkien parkit

valopää...

mitenkäs kannattaisi kytkeä lisäpitkien parkit?? elikkäs mistä virta niihin lamppuihin?mites te ootte asennuksen hoitanut??

10

12178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automiäs

Akusta suoraan ja kytkytin väliin kone pellin alle ja sulake lähelle valoja niin joku voi värkätä releenkin niin saap valot pois ku on ajovalot päällä niin riittää virta :)))))))

• mek.1981

se sulake niin lähelle akkua kuin se vain on mahdollista.

Ennen mahdollisia hankaumakohtia

• ..kytkin

Mä kytkin lisäpitkien led parkit suoraan auton parkkivalojohtoon, ilman relettä ja katkaisijaa, otin auton omista parkeista polttimot pois. Lisävalojen parkit ei edes täyttäny asennusvaatimuksia, mut katsastaja ei sanonu mitään =)
      Tietenkin ne voi kytkeä kuten lisävalot, eli releen ja katkaisijan kanssa, heräte parkkivalojohdosta..

• valopää..-

voishan ne parkit tietty kytkee oman releensä kautta niin tulis varmaan hyvä..ainoo vaan että johdotus ja releitä tulee vaan aina enemmän..:) mut toi herätteen otto pitkille tuolta pitkien omasta releestä ei olis kyl huonompi idea.. tuppaa oleen tosta johdosta "ryöstö" sellasta et vaatii hyvän liittimen tai kolvauksen..

• parkkeja

auton alkuperäiset riittää hyvin ;)

• Mitä tekee releellä

Parkkivaloissa??? POlttimot niissä 5W joten luulisi tuon virran kulkevan ihan ilman relettä??? Ja suoraan ryöstät omista parkkivalojen johdoista. Kytkentä on laiton joten varaudu hankaluuksiin poliisin ja katsastusmiehen kanssa...

• täysin samaa miältä

että rosvoliittimellä ajovalojen parkeista virta.
        kertokaas missä lisäpitkien parkeissa onkaa sellaiset "hevosenkengän" muotooset parkit. samantyyppiset ku angel eyes ajovalojen rinkulat.

• Anonyymi

Lisävaloissa parkki valot niitä ei saa kuulemma käyttää ne on ehdottomasti kielletty

• Anonyymi

Miksi lisävaloissa pitäisi edes olla parkit?

• Anonyymi

Itse työnsin johdon parkkisulakkeen väliin ja hyvin toimii. Ensin oli tarkoitus käyttää sellaista sulakkeelta virran ottavaa adapteria mutta mini-sulakkeilla se ei mahtunut paikalleen ainakaan omassa autossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe