lisäpitkien parkit

valopää...

mitenkäs kannattaisi kytkeä lisäpitkien parkit?? elikkäs mistä virta niihin lamppuihin?mites te ootte asennuksen hoitanut??

10

8588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automiäs

      Akusta suoraan ja kytkytin väliin kone pellin alle ja sulake lähelle valoja niin joku voi värkätä releenkin niin saap valot pois ku on ajovalot päällä niin riittää virta :)))))))

      • mek.1981

        se sulake niin lähelle akkua kuin se vain on mahdollista.

        Ennen mahdollisia hankaumakohtia


    • ..kytkin

      Mä kytkin lisäpitkien led parkit suoraan auton parkkivalojohtoon, ilman relettä ja katkaisijaa, otin auton omista parkeista polttimot pois. Lisävalojen parkit ei edes täyttäny asennusvaatimuksia, mut katsastaja ei sanonu mitään =)
      Tietenkin ne voi kytkeä kuten lisävalot, eli releen ja katkaisijan kanssa, heräte parkkivalojohdosta..

      • valopää..-

        voishan ne parkit tietty kytkee oman releensä kautta niin tulis varmaan hyvä..ainoo vaan että johdotus ja releitä tulee vaan aina enemmän..:) mut toi herätteen otto pitkille tuolta pitkien omasta releestä ei olis kyl huonompi idea.. tuppaa oleen tosta johdosta "ryöstö" sellasta et vaatii hyvän liittimen tai kolvauksen..


    • parkkeja

      auton alkuperäiset riittää hyvin ;)

    • Mitä tekee releellä

      Parkkivaloissa??? POlttimot niissä 5W joten luulisi tuon virran kulkevan ihan ilman relettä??? Ja suoraan ryöstät omista parkkivalojen johdoista. Kytkentä on laiton joten varaudu hankaluuksiin poliisin ja katsastusmiehen kanssa...

      • täysin samaa miältä

        että rosvoliittimellä ajovalojen parkeista virta.
        kertokaas missä lisäpitkien parkeissa onkaa sellaiset "hevosenkengän" muotooset parkit. samantyyppiset ku angel eyes ajovalojen rinkulat.


    • Anonyymi

      Lisävaloissa parkki valot niitä ei saa kuulemma käyttää ne on ehdottomasti kielletty

      • Anonyymi

        Miksi lisävaloissa pitäisi edes olla parkit?


    • Anonyymi

      Itse työnsin johdon parkkisulakkeen väliin ja hyvin toimii. Ensin oli tarkoitus käyttää sellaista sulakkeelta virran ottavaa adapteria mutta mini-sulakkeilla se ei mahtunut paikalleen ainakaan omassa autossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe