Saako mistään enää nykyään micmacin mustia tuulihousuja, joissa on valkoinen paksu raita sivussa tai vastaavia muun merkkisiä? Käyttääkö kukaan enää sellasia? Ne kellä on sellaset tai sen tapaset housut, vastatkaa mistä ostitte, millon ja mitä maksoi?
MicMac mustat housut, joissa valkoinen raita
32
7973
Vastaukset
- hajoon
ei kukaa käytä enää niit! älä vaa osta semmosiii! mic mac oli muotii joskus 90 luvul;)
- itseltäni
Meitilt löytyy semmoset vaatekaapista mut ei tuu käytettyy pahemmin ku tuppaa olemaa pienet jo.
Ei niitä enää mistää saa ellei kirpparilta löydä.(:- mistä_saa?
Millaset ne sun omat on? Onko just ne MicMacin vai jotku muut saman tapaset?
Mistä oot ostanu ne? - hhheeeeeiiiiiii
käyttääks kukaan enää sellasii?? vai onko jo kirppiskamaaaa?
- j00n4
mul on kyl käytös sellaset, samoin koko mustat. just siistit!!!! tampereen turnin pointis on ainakin bronxin sellasii tuulihousui...
- ehkä?
Myytäisköhän sellasii housuja netissä?
Tietääkö joku? - hallloooo
mul ois juurikin semmoset, tosi hyväs kunnos. ziczac jeans co:n tosin, ei micmacin, mut tismallee samanlaista kangasta. :)
- mistä_saa?
Mistä ostit ne, milloin ja mitä makso?
Minkä kokoset ne sun omat on?
Onko niissä mitään logoa/merkkiä?
Onks ihan saman malliset kun micmacit? - miemiemiee
mistä_saa? kirjoitti:
Mistä ostit ne, milloin ja mitä makso?
Minkä kokoset ne sun omat on?
Onko niissä mitään logoa/merkkiä?
Onks ihan saman malliset kun micmacit?samanlaiset ku micmacit, mustat, joissa valkonen paksu raita sivuilla. tuulihousut... koko xl (tykkään löysistä, ja noi housut on ylipäänsä malliltaan tehty lököiks... ostin joku puoltoista vuotta sitten jyväskylästä jostai hiphop liikkeestä, alekorista. :D en oo tosin käyttäny niit oikeestaa yhtää. ei oo ollu edes pesussa kertaakaa. hyvät housut!
- gnavus
miemiemiee kirjoitti:
samanlaiset ku micmacit, mustat, joissa valkonen paksu raita sivuilla. tuulihousut... koko xl (tykkään löysistä, ja noi housut on ylipäänsä malliltaan tehty lököiks... ostin joku puoltoista vuotta sitten jyväskylästä jostai hiphop liikkeestä, alekorista. :D en oo tosin käyttäny niit oikeestaa yhtää. ei oo ollu edes pesussa kertaakaa. hyvät housut!
ootko jo myyny noi housut? oisko lähettää kuvaa? Voisin ehkä ostaakin... laita postia: [email protected]
- semmoset
gnavus kirjoitti:
ootko jo myyny noi housut? oisko lähettää kuvaa? Voisin ehkä ostaakin... laita postia: [email protected]
paljon maksasitte semmosist housuista????????
- gnavus
semmoset kirjoitti:
paljon maksasitte semmosist housuista????????
jotain 35-40
- omiiiiiiiiistaja
Tuli joskus ostettuu sellaset micmacin tuularit mistä on ollu tässä puhetta.
Viittinkö enää käyttää niitä, mitä mieltä oottte?
Ne on tosi vähän käytetyt ja ihan hianot, niin ei viittis jättää käyttämättäkää.
Käyttääks kukaan muu enää micmacin tuulareit?
Mihin vaatteisiin voisin yhistää ne? Minkä vaatteitten kans muut käytätte niit ku mun muut vaatteet ei oo oiken niitten kans sopivia? Kiva jos joku viittii neuvoa mua.- heijjjjjjjjjjjjj
Mitä mieltä ootte jos jooku käyttää micmacin tuulareita?
- j00naz
heijjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
mä käytän ainakin hupparin kans... joo, ja tottakai käytän viel! oon espoost, eikä kukaan oo kyl sanonu mulle niitten käyttämisest mitään.
- ostamyyvaihda.l
joku näköjää haluu viel ostaakki sellaset housut
http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?v=1564500 - KenElläkäää
ostamyyvaihda.l kirjoitti:
joku näköjää haluu viel ostaakki sellaset housut
http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?v=1564500Löytyyks keltää enää micmacin mustii tai sinisii tuulareit, jois on valkonen raita sivul? Haluisko kukaa myydä niit? Mistä oot ostanu ne ja millon? Kiitti paljon vastauksist :)
- alphabeta
KenElläkäää kirjoitti:
Löytyyks keltää enää micmacin mustii tai sinisii tuulareit, jois on valkonen raita sivul? Haluisko kukaa myydä niit? Mistä oot ostanu ne ja millon? Kiitti paljon vastauksist :)
mul itel on micmacin siniset tuularit jois on just semmonen valkonen raita sivul. mä en aio myydä niit mut mä kyl tiiän mist niit vois saada. http://www.teloos.fi/company/v_rintamäki_oy/716014072774.htm - toivottavasti tosta ois jotai hyötyyki. ne makso vaa jotai 29€ postikulut ku ite tilasin täs vähä aikaa sit. mut kannattaa muistaa et noit ei oo enää valmistettu vähään aikaan ja niit ei varmaan oo hirveen paljo missään. varmaan johtuu siit et ite en ainakaa oo nähny juuri kenenkää käyttävän micmaceja täs parin vuoden ajan. eli älä ihmettele jos oiskin päässyt loppuun. tosi harvoin kyl saattaa nähä jonku toisen käyttävän niit jossain Lintsil/Särkänniemes mut ei tiiä vaik ne tuliski taas joskus muotiin. onhan ne iha hienot housut ja voi hyvi käyttää säällä ku säällä ja melkeen mihin tahansa vuodenaikaan. :)
- niiTäVielSaa
alphabeta kirjoitti:
mul itel on micmacin siniset tuularit jois on just semmonen valkonen raita sivul. mä en aio myydä niit mut mä kyl tiiän mist niit vois saada. http://www.teloos.fi/company/v_rintamäki_oy/716014072774.htm - toivottavasti tosta ois jotai hyötyyki. ne makso vaa jotai 29€ postikulut ku ite tilasin täs vähä aikaa sit. mut kannattaa muistaa et noit ei oo enää valmistettu vähään aikaan ja niit ei varmaan oo hirveen paljo missään. varmaan johtuu siit et ite en ainakaa oo nähny juuri kenenkää käyttävän micmaceja täs parin vuoden ajan. eli älä ihmettele jos oiskin päässyt loppuun. tosi harvoin kyl saattaa nähä jonku toisen käyttävän niit jossain Lintsil/Särkänniemes mut ei tiiä vaik ne tuliski taas joskus muotiin. onhan ne iha hienot housut ja voi hyvi käyttää säällä ku säällä ja melkeen mihin tahansa vuodenaikaan. :)
Tollasia housuja saa vielä ainaki huuto.netistä
on ainaki 3 erilaiset myynnissä
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=assubarrio&bidder=&location=&od... - kelläkaikilla
niiTäVielSaa kirjoitti:
Tollasia housuja saa vielä ainaki huuto.netistä
on ainaki 3 erilaiset myynnissä
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=assubarrio&bidder=&location=&od...Jos omistat micmac tuulihousut tai muunlaiset samankaltaiset, mistä oot ostanu, mihin hintaan ja milloin?
- mikidimicmac
heijjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
Mun mielestä ne on helvetin hienot ja harmittaa kun itelleni löydä mistään semmosii :(
- micmacit
mikidimicmac kirjoitti:
Mun mielestä ne on helvetin hienot ja harmittaa kun itelleni löydä mistään semmosii :(
sama homma, mäki haluisin micmacit.....
- Annielikki
Hei!
Mikä niitten mustien micmac housujen mallin nimi oli?
Tarkoitan sellasia ihan tavallisia mustia leveälahkisia micmac housuja. Myytiin joskus 2000 luvun alussa!
Onko kellään sellaisia ja mistä niitä saa?
Lähettäkää kuva sähköpostiin
[email protected] - 85268
bump
- hyena
mistähän näitä housuja vois saada? tai edes vastaavat?
- MicmacFetish
Moi,
tarkoitatko tälläisiä?
https://i.imgur.com/6kIihxi.jpg- Anonyymi
Just hotit kyl 😍
Mulla on vielä käytössä micmac huppareita ja lökäri farkkui, ( micmac fetissi ).
- Anonyymi
hei olisin kiinostunut ostamaan tollaset mic mac tuuli housut jos jollain on myynissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei olisin kiinostunut ostamaan tollaset mic mac tuuli housut jos jollain on myynissä
pistäkää viestiä jos on myynissä [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja zikzak merkiset tuularitkin kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ziczac merkiset tuularitkin kelpaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300