MicMac mustat housut, joissa valkoinen raita

mistä_saa?

Saako mistään enää nykyään micmacin mustia tuulihousuja, joissa on valkoinen paksu raita sivussa tai vastaavia muun merkkisiä? Käyttääkö kukaan enää sellasia? Ne kellä on sellaset tai sen tapaset housut, vastatkaa mistä ostitte, millon ja mitä maksoi?

32

7357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajoon

      ei kukaa käytä enää niit! älä vaa osta semmosiii! mic mac oli muotii joskus 90 luvul;)

    • itseltäni

      Meitilt löytyy semmoset vaatekaapista mut ei tuu käytettyy pahemmin ku tuppaa olemaa pienet jo.
      Ei niitä enää mistää saa ellei kirpparilta löydä.(:

      • mistä_saa?

        Millaset ne sun omat on? Onko just ne MicMacin vai jotku muut saman tapaset?
        Mistä oot ostanu ne?


      • hhheeeeeiiiiiii

        käyttääks kukaan enää sellasii?? vai onko jo kirppiskamaaaa?


    • j00n4

      mul on kyl käytös sellaset, samoin koko mustat. just siistit!!!! tampereen turnin pointis on ainakin bronxin sellasii tuulihousui...

    • ehkä?

      Myytäisköhän sellasii housuja netissä?
      Tietääkö joku?

    • hallloooo

      mul ois juurikin semmoset, tosi hyväs kunnos. ziczac jeans co:n tosin, ei micmacin, mut tismallee samanlaista kangasta. :)

      • mistä_saa?

        Mistä ostit ne, milloin ja mitä makso?
        Minkä kokoset ne sun omat on?
        Onko niissä mitään logoa/merkkiä?
        Onks ihan saman malliset kun micmacit?


      • miemiemiee
        mistä_saa? kirjoitti:

        Mistä ostit ne, milloin ja mitä makso?
        Minkä kokoset ne sun omat on?
        Onko niissä mitään logoa/merkkiä?
        Onks ihan saman malliset kun micmacit?

        samanlaiset ku micmacit, mustat, joissa valkonen paksu raita sivuilla. tuulihousut... koko xl (tykkään löysistä, ja noi housut on ylipäänsä malliltaan tehty lököiks... ostin joku puoltoista vuotta sitten jyväskylästä jostai hiphop liikkeestä, alekorista. :D en oo tosin käyttäny niit oikeestaa yhtää. ei oo ollu edes pesussa kertaakaa. hyvät housut!


      • gnavus
        miemiemiee kirjoitti:

        samanlaiset ku micmacit, mustat, joissa valkonen paksu raita sivuilla. tuulihousut... koko xl (tykkään löysistä, ja noi housut on ylipäänsä malliltaan tehty lököiks... ostin joku puoltoista vuotta sitten jyväskylästä jostai hiphop liikkeestä, alekorista. :D en oo tosin käyttäny niit oikeestaa yhtää. ei oo ollu edes pesussa kertaakaa. hyvät housut!

        ootko jo myyny noi housut? oisko lähettää kuvaa? Voisin ehkä ostaakin... laita postia: [email protected]


      • semmoset
        gnavus kirjoitti:

        ootko jo myyny noi housut? oisko lähettää kuvaa? Voisin ehkä ostaakin... laita postia: [email protected]

        paljon maksasitte semmosist housuista????????


      • gnavus
        semmoset kirjoitti:

        paljon maksasitte semmosist housuista????????

        jotain 35-40


    • omiiiiiiiiistaja

      Tuli joskus ostettuu sellaset micmacin tuularit mistä on ollu tässä puhetta.
      Viittinkö enää käyttää niitä, mitä mieltä oottte?
      Ne on tosi vähän käytetyt ja ihan hianot, niin ei viittis jättää käyttämättäkää.
      Käyttääks kukaan muu enää micmacin tuulareit?
      Mihin vaatteisiin voisin yhistää ne? Minkä vaatteitten kans muut käytätte niit ku mun muut vaatteet ei oo oiken niitten kans sopivia? Kiva jos joku viittii neuvoa mua.

      • heijjjjjjjjjjjjj

        Mitä mieltä ootte jos jooku käyttää micmacin tuulareita?


      • j00naz
        heijjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        Mitä mieltä ootte jos jooku käyttää micmacin tuulareita?

        mä käytän ainakin hupparin kans... joo, ja tottakai käytän viel! oon espoost, eikä kukaan oo kyl sanonu mulle niitten käyttämisest mitään.


      • ostamyyvaihda.l

      • KenElläkäää
        ostamyyvaihda.l kirjoitti:

        joku näköjää haluu viel ostaakki sellaset housut
        http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?v=1564500

        Löytyyks keltää enää micmacin mustii tai sinisii tuulareit, jois on valkonen raita sivul? Haluisko kukaa myydä niit? Mistä oot ostanu ne ja millon? Kiitti paljon vastauksist :)


      • alphabeta
        KenElläkäää kirjoitti:

        Löytyyks keltää enää micmacin mustii tai sinisii tuulareit, jois on valkonen raita sivul? Haluisko kukaa myydä niit? Mistä oot ostanu ne ja millon? Kiitti paljon vastauksist :)

        mul itel on micmacin siniset tuularit jois on just semmonen valkonen raita sivul. mä en aio myydä niit mut mä kyl tiiän mist niit vois saada. http://www.teloos.fi/company/v_rintamäki_oy/716014072774.htm - toivottavasti tosta ois jotai hyötyyki. ne makso vaa jotai 29€ postikulut ku ite tilasin täs vähä aikaa sit. mut kannattaa muistaa et noit ei oo enää valmistettu vähään aikaan ja niit ei varmaan oo hirveen paljo missään. varmaan johtuu siit et ite en ainakaa oo nähny juuri kenenkää käyttävän micmaceja täs parin vuoden ajan. eli älä ihmettele jos oiskin päässyt loppuun. tosi harvoin kyl saattaa nähä jonku toisen käyttävän niit jossain Lintsil/Särkänniemes mut ei tiiä vaik ne tuliski taas joskus muotiin. onhan ne iha hienot housut ja voi hyvi käyttää säällä ku säällä ja melkeen mihin tahansa vuodenaikaan. :)


      • niiTäVielSaa
        alphabeta kirjoitti:

        mul itel on micmacin siniset tuularit jois on just semmonen valkonen raita sivul. mä en aio myydä niit mut mä kyl tiiän mist niit vois saada. http://www.teloos.fi/company/v_rintamäki_oy/716014072774.htm - toivottavasti tosta ois jotai hyötyyki. ne makso vaa jotai 29€ postikulut ku ite tilasin täs vähä aikaa sit. mut kannattaa muistaa et noit ei oo enää valmistettu vähään aikaan ja niit ei varmaan oo hirveen paljo missään. varmaan johtuu siit et ite en ainakaa oo nähny juuri kenenkää käyttävän micmaceja täs parin vuoden ajan. eli älä ihmettele jos oiskin päässyt loppuun. tosi harvoin kyl saattaa nähä jonku toisen käyttävän niit jossain Lintsil/Särkänniemes mut ei tiiä vaik ne tuliski taas joskus muotiin. onhan ne iha hienot housut ja voi hyvi käyttää säällä ku säällä ja melkeen mihin tahansa vuodenaikaan. :)

        Tollasia housuja saa vielä ainaki huuto.netistä
        on ainaki 3 erilaiset myynnissä
        http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=assubarrio&bidder=&location=&od...


      • kelläkaikilla

      • mikidimicmac
        heijjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        Mitä mieltä ootte jos jooku käyttää micmacin tuulareita?

        Mun mielestä ne on helvetin hienot ja harmittaa kun itelleni löydä mistään semmosii :(


      • micmacit
        mikidimicmac kirjoitti:

        Mun mielestä ne on helvetin hienot ja harmittaa kun itelleni löydä mistään semmosii :(

        sama homma, mäki haluisin micmacit.....


    • Annielikki

      Hei!
      Mikä niitten mustien micmac housujen mallin nimi oli?
      Tarkoitan sellasia ihan tavallisia mustia leveälahkisia micmac housuja. Myytiin joskus 2000 luvun alussa!
      Onko kellään sellaisia ja mistä niitä saa?
      Lähettäkää kuva sähköpostiin
      [email protected]

    • 85268

      bump

    • hyena

      mistähän näitä housuja vois saada? tai edes vastaavat?

    • MicmacFetish
      • Anonyymi

        Just hotit kyl 😍


    • Mulla on vielä käytössä micmac huppareita ja lökäri farkkui, ( micmac fetissi ).

      • Anonyymi

        hei olisin kiinostunut ostamaan tollaset mic mac tuuli housut jos jollain on myynissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei olisin kiinostunut ostamaan tollaset mic mac tuuli housut jos jollain on myynissä

        pistäkää viestiä jos on myynissä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistäkää viestiä jos on myynissä [email protected]

        ja zikzak merkiset tuularitkin kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistäkää viestiä jos on myynissä [email protected]

        ja ziczac merkiset tuularitkin kelpaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe