hei, onko nha trangista palanneita ja vieläpä yasaka hotellista, kertokaa hotellin palveluista, aamupalasta yms. Millaisia ravintolaloita nha trangista löytyi, oliko jotain mikä jäi mieleen erityisesti? kiiittooos:)
yasaka nha trang
2
571
Vastaukset
- Biuzaa
Kiinostaisi myös hotellin taso yms?
- ayya
Yasaka oli ihan kiva hotelli. Aamupalakin riittävän hyvä. Ei valittamista. Tosin ei niin ylellinen kuin Saigonin hotelli (Equatorial). Tjäreborgin mukaan tarjolla on maksullisia ranta- ja allaspyyhkeitä. Ovat kuitenkin ihan ilmaisia. Kuntosali erittäin pieni, crosstrainer, kuntopyörä, juoksumatto ja muutama kevyt paino. Paljon on kivoja ruokapaikkoja Nha Trangissa. Paras missä käytiin oli Café des amis, kovin on yksinkertaisen näköinen mutta ruoka oli hyvää ja edullista. Käytiin joka päivä eri paikassa, ainoa ei niin hyvä kokemus oli Lanternas niminen paikka eikä sekään välttämättä huono muttei niin hyvä kuin muut. Muita mainitsemisen arvioisia paikkoja ovat Cyclo ja Thanh Thanh. Jos lihanhimo iskee voin suositella Buffalo Steak House ja muut suomalaiset suosittelivat myös Texas Steak House nimistä paikkaa jota en itse ehtinyt kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2264359Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702817Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942463- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419- 781349
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1261226