Lahden linja-autoasema

nykyaikaan

Monet saapuvat matkalaukkuineen Lahteen ja siellä on edessä bussinvaihto. Vaan pettymys suuri: joudut KANTAMAAN rappusia ylös painavan matka- ja käsimatkatavaralaukun, jotka olisi helppo vetää (pyörät alla) luiskaa pitkin. Vaan ei ole luiskaa ei kaiteita. Miten selviää rollaattori- tai pyörätuolimatkustaja? Eikö jo voisi vihdoinkin nykyaikaistaa systeemin Lahdessakin?????

10

3693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupungin puolella

      eli kyllä löytyy liuska siitä missä Otto-automaattikin on...optikolle ole hyvä!

      • itsekin olen lahtelaisena

        ihmetellyt tätä meidän käpykylän kivikautista asemaa... kyllä on hienommat asemat mm. Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä


      • aloittaja uudelleen

        saapuvien linja-autojen puolelta lähtevien puolelle siirtyvä EI tarvitse kaupungin puoleista liuskaa kun pitää kiertää asemarakennus!!! Jos et tätä ymmärrä tutkituta pääsi!


      • aloittaja uudelleen kirjoitti:

        saapuvien linja-autojen puolelta lähtevien puolelle siirtyvä EI tarvitse kaupungin puoleista liuskaa kun pitää kiertää asemarakennus!!! Jos et tätä ymmärrä tutkituta pääsi!

        Aikoinaan jouduin aamuyön dösillä matkustamaan useasti lahteen ja nopsajalkaiset kerkesivät napata taxin. Erään kerran R-kioskin auetessa. Menin pyytämään myyjää soitamaan pirssin. Hän kehoitti minua seisomaan tolpalla, niin keskus näkee.
        Eikä mennyt kuin hetki kun auto saapui, joten se on ainakin Lahdessa hoidettu, kamera siellä ylhäällä seinällä?!
        Tälläistä palvelua täällä ei ole- tietääkseni-


      • siellä ei ole
        maagikko kirjoitti:

        Aikoinaan jouduin aamuyön dösillä matkustamaan useasti lahteen ja nopsajalkaiset kerkesivät napata taxin. Erään kerran R-kioskin auetessa. Menin pyytämään myyjää soitamaan pirssin. Hän kehoitti minua seisomaan tolpalla, niin keskus näkee.
        Eikä mennyt kuin hetki kun auto saapui, joten se on ainakin Lahdessa hoidettu, kamera siellä ylhäällä seinällä?!
        Tälläistä palvelua täällä ei ole- tietääkseni-

        ja se liuskahomma saattaa olla siittä kiinni että rakennus on tavallaan museoitu.yks luiska tosiaan on lähtevien autojen puolella


    • CmaCgm

      Lopeta kitinä, junalla olisit jo perillä!!!

      • ajaa

        munapäät!


      • åpougbvlwur
        ajaa kirjoitti:

        munapäät!

        ...ne kellä ei oo kunnon matkatavaroita,vaan läppäri.
        Minä en junalla matkusta kalliin hinnan ja olemattomien matkatavaratilojen takia.
        Vähänkään isompi putkikassi ei mahdu niihin maksullisiin luukkuihin,eikä kamoja voi jättää minnekkään,vaikka joskus aikaa olis käydä kaupungilla shoppailemassa.
        En jumankeuta rupee toria kiertään 20 kilon pakaasien kanssa.
        VR aattelee vaan omaa napaansa,ei sitä et paikkakunnat sais rahaa/matkustajalla ois oikeasti mukavaa.
        Kymmenen vuoden aikana olen tasan kerran matkustanut junalla,se riitti taas seur 10 vuodeks!


      • Pentti Anis
        åpougbvlwur kirjoitti:

        ...ne kellä ei oo kunnon matkatavaroita,vaan läppäri.
        Minä en junalla matkusta kalliin hinnan ja olemattomien matkatavaratilojen takia.
        Vähänkään isompi putkikassi ei mahdu niihin maksullisiin luukkuihin,eikä kamoja voi jättää minnekkään,vaikka joskus aikaa olis käydä kaupungilla shoppailemassa.
        En jumankeuta rupee toria kiertään 20 kilon pakaasien kanssa.
        VR aattelee vaan omaa napaansa,ei sitä et paikkakunnat sais rahaa/matkustajalla ois oikeasti mukavaa.
        Kymmenen vuoden aikana olen tasan kerran matkustanut junalla,se riitti taas seur 10 vuodeks!

        Onko Lahden asemalla minkäänlaista roskienkeräysta ja siivousta.

        Ainakin tänään oli pullonsiruja paperia ja muuta paskaa ihan älyttömästi aseman pihalla.


      • hgg
        Pentti Anis kirjoitti:

        Onko Lahden asemalla minkäänlaista roskienkeräysta ja siivousta.

        Ainakin tänään oli pullonsiruja paperia ja muuta paskaa ihan älyttömästi aseman pihalla.

        ole ulkoistettu Vr:lle, kun ne asemat kuiten melko lähellä sijaitsevat toisiaan, (200metriä).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe