Totta kai satanismilla ja vastaavalla on hauska leikitellä, mutta oikean saatanan kohtaaminen ei ole hauskaa...se saattaa ilmentyä erilaisten demonien ja riivattujen ihmisten avustuksella ja tehdä elämästä (siis ihan maanpäällisestä) helvetin.
Ja se on sitten oikeasti ahdistavaa ja kauheaa. En suosittele.
Saatanan juonet
8
1318
Vastaukset
- tosikristitty
En minäkään.
- siis
leiki vaan ole tosissasi.
- Lost-His-Soul
...koska ne jotka ovat kohdanneet Saatanan ja tutustuneet helvettiinsä elävät rauhassa elämänsä loppuun asti, sillä Saatanalta saa erityisiä lahjoja, sielun hinnalla (halpaa), jos noidat antoivat kuolemattoman sielunsa Saatanalle vastineeksi taikavoimista, mitäpä tuosta, he ovat Paholaisen Huoria ja ovat jo hyväksyneet asian.Ne toiset noidat jotka eivät antaneet sieluaan, palvoivat Nauravia Jumalia (eräänlaisia demoneita) eivätkä saatanaa... Toiset taas antoivat sielunsa saadakseen elämänsä järjestykseen ja toiset viisauteen... Olen kuullut nimittäin kuiskauksia että itse Galileo Galilei olisi vaihtanut sielunsa tietoon siitä mitä maapallon ulkopuolella (taivaalla/tähdissä) on... Ja sai vastaukseksi Kaukoputken rakennusohjeet... Tieto ei tietenkään ole luotettava, sillä ne olivat vain kuiskauksia jotka kertoivat niin...
- Fakta
Asia on niin, etta ei piru omiaan kiusaa...mita siis tulee siihen demonien hairikointiin, niin yleensahan ne pyrkivatkin ajamaan takaa ns. uskovaisia ja tosikristittyja etc. kirkon miehia.
Saatanan kanssa liiton solmineet ovatkin varmaan oikein relaa porukkaa...tietyyn pisteeseen asti.
- vastaa
Jumalaa ei ole olemassa, mistä seuraa, että Saatanaakaan ei ole olemassa, koska Saatanakin on olennainen osa kristinuskoa (ns. kolikon kääntöpuoli).
- Anonyymi
Henkimaailmasta on kaikilla kansoilla perimätietoa.
- sokkiko1
Se on juuri näin !
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Kuka palkkasi länsitrollin näille saiteille? Mutta se, mitä hän tuo esiin, on muuttuvat nimimerkit, ja se, että hän on "ei kukaan". Lisäksi hänen vimmastaan Venäjää vastaan on luettavissa, että Jeesus on löydettävissä Venäjältä.
Erittäin lähellä paholaista, ja jos näin on, niin korkeaa porukkaa on takana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45783Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753