Rakkaus kantaa

Käsillään miljoonilla
joilla ei oo nimeä.

Aamupesulla

Sydän kylpemässä
syvissä vesissä.

Rakkauden aaltojen syvyydessä
virtaavissa kanjoneissaan.

Puhut

Niin rakkauden kieltä
jokainen sana imeytyy
hellästi painautuu
kipeimpään oveen.

Toistaen

Aallot myötäillen
olet tärkeä rakas.

Saat

Uskomaan on yllä
puotapilvinen taivas.

Rakastat

Näät läpi sirpaleisen astian
sen jokaisen särkymisen.

Rakkaus kantaa.

14

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      sanattomaksi vetää runosi !

      • Rakkaden sen ken läsnäolon
        kädet ne on olleet
        sittenki ihmeelliset.

        Jos ei ois ollu
        niin sitä ois matkalle jäätynny.
        "Rakkaus elää kansansa kiitoksessa"

        lindalindal1
        uuden heränneen aanun kynnykselltä
        Sinulle hyvää huomenta ja kiitos käynnistäs.

        Liisa kahvinkeitossa


    • Belethiel

      runosi on. Kiitos tästä lukuelämyksestä.

      • Tahtoo antaa ymmärtää
        olet rakas
        mikä muu niin vois
        kantaa kuin - rakkaus.

        Belethiel

        Kiitos lämpimistä sanoitas.

        Liisa toivottaa hyvää päivää


    • Minanoita

      Aivan uskomattoman kaunista
      kynän jälkeä, tässä runossa
      rakkauden kantovoiman aistii=)

      Kiitos että sain lukea!

      Noita

      • Tämä erämaavaellus
        monesti kipeesti tarvitsee.
        Syvintä myöten missä
        kannamme elämänliekkiä.

        Minänoita

        Kiitän eilisestä palautteestas
        sas nähdä mitä kynä tänää sanoo...liisa


    • Mysteriet

      Kuten runosi - mahtavan upea!

      • Joudumme usein huutaan
        "Herra minä hukun"
        edessä suurten aaltojen
        näkee oman pienuuden.

        Mysteriet

        On kantannu minuaki
        sanoiks pieniks sopersin.

        Liisa kiittää


    • *MURUKULTA*

      Olet jälleen terottanut kynäsi sen näkee jäljestäsi mitä se on saanut aikaan.

      "Niin rakkauden kieltä
      jokainen sana imeytyy
      hellästi painautuu
      kipeimpään oveen."

      Kiitos Liisa, runostasi, kaunista tekstiä tähän iltaani! :)

      • Minuudessa olevaa tylsää kynää
        läsnäoleva rakkaus.
        Miten sitä monta kertaa neuvoton
        itse tyhjä ja kädessä tunnoton kynä.

        MURKULTA

        Kauniisti annat palautetta, kiitos.
        "Tyhjät kädet" tässä tahtois soida.

        Liisa hymyn kera


    • sokaisee

      saat runosi kuulostamaan
      rakkauden menettämiseltä
      ja löytämiseltä

      kaunis on runosi

      • Missä käsi rakkaan kylmentynny
        katse lämmin sammunnu.
        Rakkaus ei ole yks-selitteinen
        emme yllä sitä täysin tulkitsemaan.

        Ehkä olen täälä niitä
        jotka jo käyneet syviäki vesiä?
        Rakkaus kantaa.

        sokaisee

        Kiitos tulkinnastas.Liisa


    • kaaru

      vastoinkäymisten lyödessä vastaan
      naurun helskyessä

      sydän kylpee
      kestää kun seisot rinnalla

      arkiaskareet joutuu
      kun tiedän sinun ajattelevan minua

      hymy huulille rantautuu
      kun muistan kesken askareen
      hellän kosketuksen
      ja katseen syvän kuin meri
      joka sanoo
      olet minun

      Hieno runos on taas:)

      • Eihän aina olla aallokossa
        ollaan sieltä noustu.
        Kasvun paikka mistä
        ymmärryksen juurille
        kasvun mahdollisuus uusille tuulille.

        kaaru

        Aamukahvitki juotu ja alkaa askareet
        eilen urheilun inspirion sain.
        Uidaan uuden päivän vesille....Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe