kalat

kuivalla maalla

haluaako kalanainen heikkoja ihmisiä ystävikseen joita sitten auttaa oman elämän kustannuksella jotta voi pönkittää omaa itsetuntoa??(voi saada röyhkeitäkin jotka käyttävät hyväksi)

entinen tyttöystävä vaikka tunnepuolella oli arka oli todella lämmin ja rakastettava kun uskalti elää omaa elämää(ei elänyt mielestäni
ennen minuakaan omaa elämää.

toivon asillisia vastaukia sillä itsepäisen härän on ikävä kalanaista.

10

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akvaariomonni

      ... omistan enimmäkseen vahvoja ja ulospäin suuntautuneita ystäviä. Tosin he tietävät että kun tulee "paha paikka", pystyvät tukeutumaan ja luottamaan apuuni.
      Olen myös itse melkoinen elosalama, mutta sisintäni en paljasta kuin takuuvarmalle sydänystävälle.
      Rakastaessani vastapuoli todella tuntee olevansa rakastettu kaikin mahdollisin tavoin. ;)

    • tulloo

      Kalat oon niin empaattisia että todellakin tahtovat auttaa,mutta riipuu menneisyydestä kuinka sinisilmäinen,kiltti,ja hyväuskoinen vielä pitemmänpäälle on..

    • Maaliskuun Idus

      Sanoisin että omassa ystäväpiirissäni on kyllä enimmäkseen vahvoja persoonia. Hädän hetkellä kuitenkin läheisimmät ystäväni voivat luottaa apuuni.

    • kalaN

      Omasta puolestani voin sanoa, että en ole mikään renttumagneetti. Pidän kunnollisista miehistä, jotka hoitavat omat asiansa. Renttuja hakevat vain ne, joilla on voimakas hoivavietti. Monet kalat kyllä kuuluvat tähän porukkaan.

      Yhdyn edellisiin kirjoittajiin, että minullakin on paljon vahvoja ihmisiä ympärilläni, tosin vahvoja lähinnä ulkoisesti. Tykkään kuljeskella tällaisten ihmisten "varjossa".

      Kunnollinen härkä kyllä sopii erinomaisesti kalanaiselle.

      • naiset ovat

        heikkoja persoonia!


      • Nimetön
        naiset ovat kirjoitti:

        heikkoja persoonia!

        Ainakin mulle on useampikin sanonut, että olen käytökseltäni niin varma, että ihmisten on vaikea lähestyä minua.

        Olen kuitenkin lämmin, vilkas ja avoin, mutta seuraan samalla tarkkaan mitä ympärilläni tapahtuu. Uljaat ritarit eivät siis pääse minua "pelastamaan pulasta".

        Kalanainen


      • KalaN
        Nimetön kirjoitti:

        Ainakin mulle on useampikin sanonut, että olen käytökseltäni niin varma, että ihmisten on vaikea lähestyä minua.

        Olen kuitenkin lämmin, vilkas ja avoin, mutta seuraan samalla tarkkaan mitä ympärilläni tapahtuu. Uljaat ritarit eivät siis pääse minua "pelastamaan pulasta".

        Kalanainen

        mulle sanottu samaa ja ole täysin samaa mieltä sun kans.

        Joskus aikoinaan jotkut sanoi jopa, että vaikutan niin itsevarmalta, että hipoo jo ylimielisyyttä.. siis mies ei uskalla lähestyä ellei ole tosi varma itsestään, koska muut miehet ajattelevat minun kuitenkin käskevän suksia kuuseen. Eli näinhän sitä just tulee kohdattua niitä "vääriä miehiä" ja naisten kaatajia, kun kunnolliset ei uskalla lähestyä.
        Tosin kukaa ei ole sanonu nyt viime vuosina noin vaik ennen kuulin paljonkin... liekkö iällä osuutta asiaan tässäkin ;D

        Mut pointti oli se, et hei... kalatnainen ylimielinen, no heh heh.. pikemminkin suojamuuri (joka näköjään toimii) :)

        Eipä ole ennen tullut asiasta keskustelua muiden kalanaisten kans.. Mulla siis kuitenkin noin, miten ylhäällä kirjoitin... mut eiks olis TOSI ironista, jos muillakin kalanaisilla olis samoin, ja just ne lipevät pukit keräis pisteitä tästä kaikista herkimmästä merkistä, joka ei osaa suhtautua pettymyksiin..... hmmmm...
        TAI jos se onkin karmallista, että meitä opetetaan niin olemaan vahvempia eikä niin sinisilmäisiä??!!! siinäpä pohdittavaa :D


    • kuivalla maalla

      Kaloille on tyypillistä se, etteivät "sylje pulloon"
      taipumus alkoholismiin.

    • Danzigi

      Kalanaisista en tiedä mut näin kalamiehenä voisin sanoa et mun kaverit on kaikki vahvoja ihmisiä ja persoonia. Ei taida montaa ns. heikkoa olla.

      • myönnetään..

        ikinä en oo saanut yhtään punnerrusta tehtyä enkä leukaa vedettyä, tarviiko sitä silti siitä vittuilla? heikkopa heikko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe