Haluaisin kokemuksia ja hintatietoa Joensuun partureista. Eli kyseessä ois hiustenleikkuu naiselle. Onko noin suunnilleen minkä hintaisia paikat ja saako niissä opiskelija-alennusta? Ja tietty laatu pitäs olla hyvää.. Kokemuksia kiitos!
Parturit Joensuussa
5
3464
Vastaukset
- vähän matkan päässä
keskustasta, vanamokadulla, kampaamo elisa. hyvä palvelu ja osaava tekijä, 15-20e.
- ja palvelua
olen saanut Alexanderin liikeistä.
- saa hyvää ja osaavaa palvelua.
Itse olen käynyt uudessa liikkeessä joka on Ruoka-Anttilan kassojen vastapäätä oleva Kampaamo- Sitruuna.Siellä on uudet ja nykyaikaiset työvälineet ja ammattitaitoiset työntekijät.
Leikkautin ja värjäytin hiukseni ja hyvä tuli.Terveisin:Punatukkainen tyttö - tokmannilla
Hiustiimissä olen käynyt ja tulen käymään. siis joensuun tokmannilla on parturi-kampaamo Hiustiimi, hinnat mielestäni edulliset, palvelu aivan loistavaa, eipä ole myöskään pettymys ollut lähtiessä.
- ...........
Itse olen käynyt Hiusjengissä. Pieni, mutta kotoisan oloinen paikka ja olen aina saanut hyvää palvelua. Opiskelija-alennustakin saa, muistaakseni olen maksanut pelkästä hiustenleikkuusta (nainen siis olen) alennushintaisena 18€. Viimeisimmän leikkuun teki vuokratuolilla oleva valmistuva harjoittelija, enkä ole koskaan aikaisemmin saanut yhtä loistavaa ja täysin visioimaani lopputulosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667