Onko äitini lesbo?

Girl_1993

Hei,

Olemme lestaadiolaisperhe Keski-Suomesta ja meitä on perheessä äiti, isä ja 9 lasta minä olen toiseksi vanhin. Viikko sitten koin hirveän järkytyksen. Näin äitini alasti erään meidän naapurin naisen kanssa sängyssä. Oven raosta näin kun he suutelivat ja tekivät toisilleen kaikkia iljettäviä eroottisia asioita.

Pitäisikö minun keroa tästä isälleni, mitä teen neuvokaa mua...

41

9708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatteleva

      hei
      luulen, että ei kannata kertoa isällesi. Ilmeisesti äitisi ja toinen nainen nauttivat "lesboilusta" Kiihottiko se sinua, kun näit? Oletko sinä kiihottunut pojista?

      • Myös nähnyt

        Älä missään nimessä kerro isälesi. Äitisi on akastunut tähän naiseen he ovat lesboja ja anna heidän rauhassa nautia kaikin tavoin toisistaan. Voit itsekin jonain päivänä haluta samaa ja siinä ei ola mitään pahaa.


      • 1+2+9
        Myös nähnyt kirjoitti:

        Älä missään nimessä kerro isälesi. Äitisi on akastunut tähän naiseen he ovat lesboja ja anna heidän rauhassa nautia kaikin tavoin toisistaan. Voit itsekin jonain päivänä haluta samaa ja siinä ei ola mitään pahaa.

        Onhan se nyt aivan hirvittävää.


    • ....

      älä missään nimessä kerro!!, mutta voit keskustella asiasta äitisi kanssa. Hänen pitää itse kertoa sitten kun kokee olevansa valmis siihen. Ei kannata sinun puuttua tähän asiaan sillätavalla, että kertoisit. Se on sun äidin tehtävä, eikä ole kiva jos sen kuulee lapselta.

    • 199191

      Jos äitisi on lesbo niin mitä siitä? Sama ihminen kuin aikaisemminkin. Olihan se väärin salassa tuollaista pitää/tehdä, mutta silti.

    • Mukana ollut :)

      Niin, että lestat ovat juuri tuollaisia - kaksinaamaisia. Kaiken lisäksi suurimmalla osalla heistä (meistä) on seksiaddiktio, joka vaatisi lääketieteellistä hoitoa.

      Suviseuroissakin roskikset ovat pullollaan käytettyjä kortsuja. Käytettyjä kortsuja löytyy tonneittain myös seura-alueen maastosta - porukka kun ei jaksa orkkujen jälkeen viedä kortsuja roskiin, niin ne viskataan matkailuautojen- ja vaunujen ikkunoista pihalle. Pienet taaperot sitten puhaltelevat niitä, kun luulevat niitä ilmapalloiksi.

      • NÄIN ON

        Saati Lestadiolaisten nuorten leireillä muut halveksittavat uskontokunnat saavat siivota näitten piilotetut kortsut. Taitaa olla lestadiolaisuus olla suuri ongelmia suomessa. Pitäisi kieltää koko uskonto. PERKELE


      • voiei22

        Pahinta on se että jos tuo on totta niin äitisi petti isääsi. Kertoisin asiasta. Parasta olisi jos jokainen eläisi rehellisesti.
        Älä silti hylkää Jumalaa, vaikka ihmisten teot ovat välillä todella itsekkäitä ja kipeitä.
        Voithan vaihtaa siitä lahkosta johonkin vapaampaan suuntaan. (Suhe, vapaa kirkko tms)


      • Anonyymi

        Tämä on tosi miätä kirjoitat seuroista, olen kaksi kertaa ollut yksin vaunun kanssa vaikka en ole uskovainen. Laitan vaunun sivummalle, koska vessoja ei ole ihmiset pyrkii käymään pissalla missä voi Iillemmalla sen huomaa hyvin. Näkee kävelytyylstä jos on humalassa silloin kannattaa olla ulkon oven vieressä ja jututtaa huomaa jos on hätä voi kutsua vaunuun.
        Eräskin harmahtava rouva oli tiukissa housuissa ja ikään nähden tiukka pusero lupasin käydä vessassa tiesin kohta kuuli onko paperia venin ovelle tuksui viina katsoin kun istui pytyllä kysyin saanko pyyhkiä palkaksi hyvästä työstä katsoi en ole niitä naisia ja mietti, no pyyhi pyyhin sievästi koskin sormella vähän kiljahti tunsin oli märkä pyyhin lisää ja nostin käsistä nainen katsoi minua nostin pikku housut ylös asti nätisti peittyi karvat ja huulet pullotti. Nostin housut sanoin nätit pöksyt nyt jo nauroi olen minäkin vieras pyyhkii ja näkee minut melkein alasti. Sanoin istu vähä aikaa ei kukaan näe. Laitoin viiniä lasiin sanoin voit kai maistella Esitteli Katariina katseli ympärilleen oletkoyksin kuin näin siistiä, sanoin olen entä sinä naurahti lapsia ja mies ovat nyt teltalla sain vähän omaa aikaa, Istuttiin Katariina sanoi onpa lämmin panin varalta villapuseron kun riisui ohuen paidan alta paljastui kookkaat rinnat nätisti näkyen. Nousin seisomaan ja katselin lisää viiniä Katariina näki varmaan kalun joka oli pitkällä lahkeessa. Esteli vähän pitää kohta lähteä katsoi puhelinta ei kuulu vielä mitään. Nousi ylös aivan viereen silittelin tukkaa katsoin silmiin lähestyin pakeni vähän ei ei me saada suutelin ei ensin vastannut suudelmaan mutta sitten vastasi, huokasi ohoh olipa se vedin itseäni vastaan lantio painoi kalua kysyin saako uudestaan ja suutelin hyväilin kylkiä kuiskasin en voi itselle mitään kosketin rintoja Katariina vetäyty vähän sain koskea kunnolla nostin paitaa esteli sanoin vähän vain rintoja otin liivit pois näykin nännejä Katariina huokaili olet tosi hellä samalla koskin haroihin antoi hyväillä huokaili kohta pitää lopettaa, otin seläntakana puhelimen ja suljin sen sanoin sitten kun soittavat avasin housuja ja laskin vähän kosketin pikku housuja ja sisältä Katariina koski kaluun huokasi luoja kun on iso riisuttiin ja sänkyyn kuiskasi en ole enen painoin sisään kietoi heti jalat ympärille tyyyyönnä syvään liikuin hiljaa kuiskas en ole viikkoihin ollut näin ja silloin kin peiton alla työntelin jonkin aikaa ja nousin käännin vatsalleen kuiskasi ei näin työnnyin syvälle huusi peittoon on on iso sain panna kunnolla kuiski tule tule panin hiljaa alkoi vapista työntelin huusi tule rakas tule laukesin pitkään laskeutu alas piti kädestä suutelin poskeen ja noustiin nyt näin alasti Katariina oli suihkussa pitkään. tuli ja puki päälleen, luoja ei ole virtaa kampasi hiukset antoi suukon kuiskas olit ihana sanoin vessa on käytettävissä nauroi pitää muistaa.

        Oli päivä välissä näin että kävelee vaunua kohti avasin oven tuli sisään, katsoi ympärilleen ja riisuuntu alasti nauroi sinä haluat ja minä haluan rakasteltiin kahdesti eri asennoissa sylissä ei ole ollut koskaan nyt oli ja tykkäsi kovasti.


      • Anonyymi
        voiei22 kirjoitti:

        Pahinta on se että jos tuo on totta niin äitisi petti isääsi. Kertoisin asiasta. Parasta olisi jos jokainen eläisi rehellisesti.
        Älä silti hylkää Jumalaa, vaikka ihmisten teot ovat välillä todella itsekkäitä ja kipeitä.
        Voithan vaihtaa siitä lahkosta johonkin vapaampaan suuntaan. (Suhe, vapaa kirkko tms)

        Se mikä on tarkoitettu kahden aikuisen ihmisen kanssakäymiseen. Ei ole mitenkään aitä että kurkistelijat niistä juoruaa. Et edes tiedä vaikka isäsi jo tietäisi asian, ja hyväksyy sen. Joten keskustele ainoastaan äitisi kanssa asiasta .
        Joten kaikilla asioilla on syy, myös tässäkin, jos nyt et sattumalta ole provo jotenkin.
        On sellaisiakin suhteita missä mies jo avioliittoon mennessään tietää naisen olevan lesbo, ja hyväksyy sen. Joten jos kurkistelee asioita niin pitää näkemänsä omana tietonaan , tai sitten kysyy äidiltään.
        Kummalta todella vaikuttaa että alkaisi millekkään jonkun toisen kanssa jos tietää sinun olemassa olostasi ja riskistä että näkisit. Joten luulen että tämä on mielikuvitusta koko juttu.
        Aitten kommentoijalle joka viittaa jumalan hylkäämiseen sanoisin ettei millään jumalilla ole näissä asioissa osaa ei arpaa. Ihmiset on ihmisiä kukin tavallaan . Joten tapaus on liian yksinkertainen ollakseen totta


    • yx täti

      Anna aikuisten hoitaa omat asiansa. Äitisi kertoo itse jos on kertoakseen. Ymmärrän järkytyksesi, mutta ei sillä ole väliä onko äitisi lesbo vai ei. Sama äiti hän on kuin ennenkin.

      Sinun ei edes olisi pitänyt nähdä sitä mitä näit, koska vanhempien seksuaalisuus on lapsille aina vastenmielistä eikä se lapsille kuulukaan.

      Jos asia vaivaa sinua niin mieti, onko joku luotettava aikuinen jonka kanssa voit puhua. Mutta siis todella luotettava ja mielellään ehkä lestadiolaisen liikkeen ulkopuolelta.

    • Jähmetyit

      siis vaklaamaan sitä kaikkea järkyttyneenä.
      Meniköhän siinä koko iltapäivä?
      Paniskohan arvaten millainen aloite tämäkin oli.

    • paremminkin

      olla homopoika_________________________91?

      • miinaliisa

        Hauskan tarinan kehitit-heh heh


      • onko totta
        miinaliisa kirjoitti:

        Hauskan tarinan kehitit-heh heh

        Aina ei voi tietää, onko aloittajan viesti totta vai ei. Minä olen ajatellut, että ainakin lasten ja nuorten hätähuutoihin vastaan jotain asiallista jos ne eteen sattuvat. Jos kirjoitus onkin mielikuvitusjuttu niin ei se asiallisesta vastauksesta pahene. Olisi tosi ikävää, jos jonkun nuoren todelliseen hätään vastattaisiin että heh heh. Parempi kai olisi olla vastaamatta.


      • vee äl
        onko totta kirjoitti:

        Aina ei voi tietää, onko aloittajan viesti totta vai ei. Minä olen ajatellut, että ainakin lasten ja nuorten hätähuutoihin vastaan jotain asiallista jos ne eteen sattuvat. Jos kirjoitus onkin mielikuvitusjuttu niin ei se asiallisesta vastauksesta pahene. Olisi tosi ikävää, jos jonkun nuoren todelliseen hätään vastattaisiin että heh heh. Parempi kai olisi olla vastaamatta.

        jos toi on totta,nii koita saada jollain tavoin äitisi keskustelemaan sukupuolivieteistä ettei se olekkaan aina heteroseksuaalista ajattelua ja himoa lestadiolaisuudessakaan..sitä kautta ehkä äiti saattaa alkaa puhuu enempikin..mut ei iskäsi kautta tuota nähtyäsi.

        suviseuroissa tolle yhelle provoilijalle,tiedoks etten oo nähnyt siellä kymmenien vuosien aikana yhtäkään kortsua,joten lopeta satuilusi!


      • nytkään? Onhan se tietysti ...
        vee äl kirjoitti:

        jos toi on totta,nii koita saada jollain tavoin äitisi keskustelemaan sukupuolivieteistä ettei se olekkaan aina heteroseksuaalista ajattelua ja himoa lestadiolaisuudessakaan..sitä kautta ehkä äiti saattaa alkaa puhuu enempikin..mut ei iskäsi kautta tuota nähtyäsi.

        suviseuroissa tolle yhelle provoilijalle,tiedoks etten oo nähnyt siellä kymmenien vuosien aikana yhtäkään kortsua,joten lopeta satuilusi!

        mukavampaa jäädä sänkyyn löhömään. Seuroista viis!


    • kaikkikelpaa

      voisit kokeilla mennä mukaan se voisi olla viihdyttävää vaihtelua ja kerro vain isällesi en usko että se siitä hirveästi suuttuisi ehkä vähän järkyttyisi mutta sitten alkaisi ajatella hyviä puolia:D se oli tervettä ajattelua miehiltä

      • Anonyymi

        Kerronisöllesimon monen neuvo Siis miksi tälläistä pitäisi kenellekkään kertoa mitenkään. Se joka tirkistelee. Voi lopettaa uteliaisuutensa ja lopettaa samalla mielikuvitus juttunsa joita moni nyt pitää tosina.


    • .....

      omin sanoin Jeesusta. Hän auttaa sinua. Sinun täytyisi saada jonkun turvallisen aikuisen neuvoa nyt ja huolenpitoa. Äitisi samoin ja koko perheenne olette nyt aivan todellisen avun tarpeessa. Katso vaikka sivut: www.radiodei.fi tai www.tv7.fi tai myös www.nokiamissio.fi Pääset eheytymään suuresta tuskastasi ja koko perhe pääseen tervehtymään. Muista: Jeesus rakastaa sinua ja myös kaikkia tämän palstan ihmisiä. Jeesuksen puoleen voi kääntyä syntiensä kanssa.

      • Avun saanut

        Voit rukoilla esim. Isä meidän-rukouksen. Mieti kohtaa: "tapahtukoon Sinun tahtosi". Minulle tämä kohta on avannut helpotuksen elämään. Minun ei tarvitse itse päättää mikä on oikein ja mikä väärin, vaan annamme Taivaan Isän päättää puolestamme.


      • Anonyymi

        Voi hyvä Sylvi sentään , uskooko kaiken , kukaan ei ala mihinkään salaisiin asioihin silloin kun tietää että lapsi on kotona tai tulossa kotiin pian. Joten vetele siinä nyt jeesuksiakin tähän asiaan . Mikä järkytys tälläinen asia olisi jos se todella tapahtuisi , mutta kun ei ole edes tapahtunut


      • Anonyymi
        Avun saanut kirjoitti:

        Voit rukoilla esim. Isä meidän-rukouksen. Mieti kohtaa: "tapahtukoon Sinun tahtosi". Minulle tämä kohta on avannut helpotuksen elämään. Minun ei tarvitse itse päättää mikä on oikein ja mikä väärin, vaan annamme Taivaan Isän päättää puolestamme.

        Siinä nyt tehdään taas työtä kovasti että saisivat uusi jäseniä lahkoihin.
        Ainut mitä aloittaja voi tehdä on hillitä mielikuvituksiaan


    • Trollitutka

      Koko juttu on täyttä vedätystä ja suuri osa vastajista menee lankaan joutavia jutellen.

    • hiiru

      Se ei kuulu sinulle, eikä ole asiasia kertoa siintä kenellekään. Äidiltäsi voit kysyä asiasta. Mielenkiintosinta tässä on tapahtuman kuvaus "iljettäviä eroottisia asiota"

      • Juuust

        Kysy äidiltäsi ihan suoraan. Tuollaisen hautominen yksin on kauhean kuluttavaa. Jos äitisi kertoo olevansa BI, niin ei se maailmaa kaada. Ehkä isäsi jopa tietää sen, mutta sinulle se tuli yllätyksenä.
        Ikävää tässä on se, että äitisi on pettänyt isääsi, ja kun sinä sen näit, jouduit ikäänkuin tahtomattasi todistamaan tätä tilannetta. Uskon sen olleen hyvin traumaattista, ja varmaan olisi hyvä purkaa asiaa terapiassa. Teidän pastorit eivät voihin sielunhoitokeskusteluihin oikein taivu vaan siinä virtellään jo helvetintulia teidän kaikkien pään päälle.
        Bi-seksuaalisuus on ihmisen normaali olotila, mutta kaikki eivät sitä toteuta vaan valitsevat kumppanin vastakkaisesta sukupuolesta. Itse olen heteroseksuaali, mutta minulla on muutamia ihanika naiskavereita joita ihailen ja joiden seksikkyydestä nautin. Mieleeni ei kuitenkaan koskaan tulisi mitenkään sekstailla heidän kanssaan, mutta ymmärrän sen kyllä jos joidenkin tekee mieli.


    • Tribbe

      Äitisi voi hyvinkin olla lesbo. Hän on koko elämänsä ajan saattanut ihastua/rakastua naisiin ja se on lesbouden merkki, sillä pelkkää seksiähän voi harrastaa vaikka pesukoneen kanssa. Äitisi on luultavasti rakastunut tähän naiseen, koska hän otti noin suuren riskin menemällä sänkyyn hänen kanssaan lestadiolaisessa yhteisössä. Hän on isäsi kanssa naimisissa ja harrastanut seksiä hänen kanssaan ja saanut lapsia, koska hän on oppinut, että näin kuuluu tehdä. Hyvä niin, koska nyt sinä olet olemassa. Mutta äitisi on luultavasti todellakin gay. Puhu asiasta äitisi kanssa.

      • Anonyymi

        Ja uskoit sitten kaiken ?


    • tisuliini

      että tällä palstalla uskovaiset kehottavat salaamaan asian edelleen. Samanlaista toisen pettämistähän se on kuin olisi miehenkin kanssa vai onko pettäminen yleensäkin uskovaisten parissa sallittua. Kaipa se on sitten pienempi synti kuin esim.tv:n katselu!

    • äidillesi

      Puhu äidillesi ja kysy missä mennään. En suosittele heti kertomaan isällesi. Varmista ensin asia äidiltäsi.

      • Skata.

        On teillä uskovaisilla kaikenlaista tuskaa.Mä olen eteläpohjalainen ja adoptoitu hienoon suomenruotsalaiseen sukuun ja mun täti oli pyykkärin tytär ja adoptoitu samaan sukuun kun mä.Se täti oli tosi kova lesbo ja iso ämmä.Joi raakaa viinaa,poltti sikaareja ja kiroili kun ne isän kanssa istu iltaa.Isä touhu kaikkea hämärää ja sai pimeää rahaa.Isoisä se vasta kyky oli,toi tarpeellista tavaraa afrikasta.Oli etelä-afrikassa timantti ja kultakentillä lääkärinä ja kummasti suvun varallisuus kasvo.Mitä pirua te surette jos mutsi nai naapurin ämmää,kun mulla on suku täynnä kummajaisia.Enkä mä ole edes hämmästyny kun mun sukulaispoika pani kaks ämmää täyteen 2 kuukauden sisällä.Se on geenivika meillä.Ja se jätkä oli naimisissa,ihme kyllä naisen kanssa.


    • lauratus
      • Anonyymi

        Siis sinäkin uskoit tarinan. Ajatteleppas hieman miten tämä voi olla mahdollista käytännössä, aillä kai se ns äiti tiesi että tämä lapsikin on olemassa , joten uskon että on keksinyt koko jutun .ja jos tarvitsee apua niin mielikuvitustensa tuottamiin asioihin


    • .........

      Jos olisit oikeasti lestadiolainen, niin kaipa osaisit kirjoittaa herätysliikkeesi nimen oikein.

      • Terkkuin juudas

        Kerro isällesi naapureilesi koirallesi siskollesi veljelise


      • Kantelukeppi
        Terkkuin juudas kirjoitti:

        Kerro isällesi naapureilesi koirallesi siskollesi veljelise

        Isäsi varmaan pieksee Äitisi ja Naapurin naisen.


    • 10+20+30

      Onko isäsi raiskannut sinut? Ätisi ehkä lukuisia kertoja, ja tämä etsii rakkautta naisesta. Harvinaisen selvä juttu.

    • JKHLK

      KYLLÄ JUMALA VIHASTUU NÄISTÄKIN TÖRKEISTÄ VIESTEISTÄ.TAIVAASEEN EI OLE PÄÄSEVÄ KETÄÄN KAUHISTUSTEN TEKIJÄÄ VAIKKA PAPIT NIIN VÄITTÄISIVÄTKIN,LUKEKAA RAAMATTUA TARKASTI,EI JUMALA OLE MIKÄÄN TONTTU VAAN PYHÄ JA KIIVAS.

    • Exhellari86

      Se kääkkä sanoi luovansa maailman 20 päivässä. Minä sanoin että kyllä sulle kuudessa päivässä on tarpeeksi. Mutta laita lapset asialle ja mee itte perässä: se ääliö ryssi koko jutun. Yritti laittaa poikansa parantelemaan omia virheitään mutta meni vaan entistä sekavammaksi.

    • lutmila

      sehän on kiihottavaa kun naiset hakkaa lättäpillua keskenään!!!

    • Anonyymi

      Anna äisi nauttia saa kerrankin haluamaansa rakkautta ja hellyyttä, on varmaan hyvä äiti vaikka välillä nauttiin kuin haluaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5484
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2276
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2272
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1024
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      900
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      773
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      761
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      753
    Aihe