Hei, olen just 16 vuotta täyttänyt ja mun jätkä meni eilen inttiin. Pelottaa miten se siellä muuttuu ja miten sitä kohdellaan. Entäs miten paljon se saa lomaa sieltä? Onko sillä mulle enää aikaa? 9 kuukautta pitäis kestää. Paitsi jos se on onnekas ja pääsee 6 kuukaudella mut se kai on harvinaista.
Pahin asia ois se jos siellä muuttuu paljon. "Pojista tehdään miehiä", apua.
Mitä niille intissä oikein tapahtuu
miia1123
4
793
Vastaukset
- miehes on
kanssa justiinsa 18v täyttänyt eikä parikymppinen lapsiinsekaantuja. Mutta ei siellä miehiä tehdä. Venäjän armeijassa kyllä tehdään (tai sitten ruumiita). Joten ei pitäisi kovasti muuttua ellei sitten hajoa psyykkisesti jossain vaiheessa.
- miia1223
Nii kyllähän se 18-vuotias on.
- tehdään
pojista miehiä ja miehistä poikamiehiä.
- sanottiin
että kaikkien aika on siellä ensin 12 tai 9kk mutta tumpelot lähtee 6kk jälkeen HOOOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711