Eli tässä on nyt kyse aknearvista (niistä pienistä kolosista), ei aknesta eli finneistä. Löysin yhden tavan saada aknearvista huomaamattomampia, vähemmän erottuvia. En tiedä, ovatko muutkin tämän huomanneet ja onko täälläkin ehkä jo keskusteltu asiasta, mutta itselleni asia on uusi.
Koska minulla ei ole varaa mihinkään kalliiseen laserhoitoon tms, kokeilin arpien hoitamista omalla menetelmällä. Aloin levittää joka ilta ja aamu ihon pesun jälkeen arpien kohdille pienen määrän silmänympärysvoidetta (minulla on markkinoiden halvinta, en viitsi mainostaa merkkiä, mutta supermarketista löytyy). Voiteen levityksen jälkeen odotan 5-10 minuuttia, minkä jälkeen levitän muualle kasvoille normaalin kasvovoiteeni (joka on talin eritystä vähentävää).
Olen huomannut, että jo noin kuukauden sisällä tämän omahoidon aloittamisesta, koloset ovat muuttuneet vähemmän erottuviksi. Olen varma ettei kyseessä ole vain lumevaikutus tai että silmäni valehtelevat. Kokeilkaa!
Koska minulla ei ole varaa mihinkään kalliiseen laserhoitoon tms, kokeilin arpien hoitamista omalla menetelmällä. Aloin levittää joka ilta ja aamu ihon pesun jälkeen arpien kohdille pienen määrän silmänympärysvoidetta (minulla on markkinoiden halvinta, en viitsi mainostaa merkkiä, mutta supermarketista löytyy). Voiteen levityksen jälkeen odotan 5-10 minuuttia, minkä jälkeen levitän muualle kasvoille normaalin kasvovoiteeni (joka on talin eritystä vähentävää).
Olen huomannut, että jo noin kuukauden sisällä tämän omahoidon aloittamisesta, koloset ovat muuttuneet vähemmän erottuviksi. Olen varma ettei kyseessä ole vain lumevaikutus tai että silmäni valehtelevat. Kokeilkaa!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Se silmänympärysvoide kyllä leviää siitä muuallekin ihoon, jos laitat sen päälle tavallisen kosteusvoiteen. Se silmänympärysvoide voi tukkia ihoa lisää ihoalueilla, mihin sitä ei ole tarkoitettu.
mutta arvet pienenevä ja se on tärkeintä minulle. Eikä tähän mennessä menetelmästäni ole vielä tullut haittavaikutuksia, joten miksi en jatkaisi? Sitten tietysti lopetan kun arvet ovat häipyneet tai kun huomaan ettei hoidon jatkamisesta enää ole hyötyä.