apua! Muistin väärin!

paniikissa

Ajattelin tänään niitä parkoja, jotka eilen joutuivat armeijan aloittamaan. Onneksi itsellä sentään on lykkäystä ensi vuoden alkuun koulun takia. Mutta sitten kaivoin sen lykkäyspaperin esiin ja siinä lukikin 31.12.2008! En voi tajuta miten saatoin muistaa näin väärin. Ihan huoletta oon ollu. Millon mua tullaan hakemaan? Saako hätälykkäystä mitenkään? Mulla on opinnot loppuvaiheessa!!!

HUomenna kai pitää heti aamusta soittaa jonnekin, elleivät jo tänään tule ovelta hakemaan. Apuaaaah...

6

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säkylän lämäri

      Välittömästi otat yhteyttä paikkaan johon sun piti palvelukseen astua. Ja tarkotan siis välittömästi, eikä huomenna aamulla. Mitä nopeammin, sitä parempi. Ja sitten aamulla kun pääset perille, välittömästi komppanian päällikölle selittämään mitä on käynyt, aika ymmärtäväisiä voivat olla, kun sille päälle sattuvat.

    • Olet sitten jo kyllä

      pari viikkoa myöhässä... Mutta jos palvelusta on lykätty niin aika epämääräinen päivämäärä toi on ellet ole sitten menossa johonkin speciaali paikkaan (sm tason urheilija tjsp) tai lekurille tarkastettavaks. Ja veikkaan, että sieltä olis kyllä tultu saman tien hakemaan jos olisit palvelukseen astumisen missannut.

      • ex-panikoija

        Ei huh huh. Soitin paikat läpi ja kysyivät minne olen menossa ja heitin muistista kun en löytänyt palveluunastumismääräystä "tärkeiden papereiden" kansiosta. Ko. kansiossa oli kyllä lykkäyspäätös, jossa ihan oikeasti luki 31.12.2008.

        Puhelimessa kävi ilmi, ettei tänään voi enää tehdä mitään. Mutta sitten kun lähdin etsimään sitä määräystä, niin löysin sen ja siinä luki että alkaa 2010 ihan niin kuin alunperin muistin. Lykkäyspäätös taisikin olla edelliseltä kerralta! En käsitä, miksi uudempi päätös ja astumismääräys eivät olleet päätyneet ko. kansioon vaan lojuivat muualla...

        no joo, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Voisin sanoa itselleni että FAIL.


      • ikkrermimin
        ex-panikoija kirjoitti:

        Ei huh huh. Soitin paikat läpi ja kysyivät minne olen menossa ja heitin muistista kun en löytänyt palveluunastumismääräystä "tärkeiden papereiden" kansiosta. Ko. kansiossa oli kyllä lykkäyspäätös, jossa ihan oikeasti luki 31.12.2008.

        Puhelimessa kävi ilmi, ettei tänään voi enää tehdä mitään. Mutta sitten kun lähdin etsimään sitä määräystä, niin löysin sen ja siinä luki että alkaa 2010 ihan niin kuin alunperin muistin. Lykkäyspäätös taisikin olla edelliseltä kerralta! En käsitä, miksi uudempi päätös ja astumismääräys eivät olleet päätyneet ko. kansioon vaan lojuivat muualla...

        no joo, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Voisin sanoa itselleni että FAIL.

        Joo kyllähän tossa ehdottomasti kannttaa tuntea vaan syvää helpotusta, mitä nyt on lukenut et jos oisit 2vko sotilaskarkurina ollut ni kyllähän siitä ois voinu linnaa jo tulla. Että varmaan parempi näin.


      • oot kyllä
        ikkrermimin kirjoitti:

        Joo kyllähän tossa ehdottomasti kannttaa tuntea vaan syvää helpotusta, mitä nyt on lukenut et jos oisit 2vko sotilaskarkurina ollut ni kyllähän siitä ois voinu linnaa jo tulla. Että varmaan parempi näin.

        toivoton tapaus Toope :):)


      • ex-panikoija
        oot kyllä kirjoitti:

        toivoton tapaus Toope :):)

        toivoton tapaus oon joo.
        Syyksihän paljastui se, että lykkäyshakemuksen nimi muuttui jossain vaiheessa. Toisella kerralla en saanut mitään ilmoitusta että "teille on myönnetty lykkäystä" vaan ainoastaan uuden astumismääräyksen. Olisi kai pitäny tajuta. Ensimmäinen vinkki olisi voinu olla lykkäyksen myöntämispäivämäärä 2006, mutta enhän mä kattonu kun sen päättymispäivän :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe