kalat mies taas

kalat 34

olen hullun lailla rakastunut kala mieheen, ja kirjoitan hänelle ihania sanoja joka toinen päivä, omasta tunteesta ja kaikista mitä mul on häneen kohtaan, mut tää kaver ei vasta koskaan, ei myönnä eikä kiellä sitä, olisi kivaa sanoa edes jotain!! miksi on niin hiljaa?? eikö koskaan suuttuu tai sano lopeta älä enää lähetä mitäääääääääääään:-) olen jo yli puoli vuotta odottanu ja epätoivoisesti yritän että ehkä se tajuuuuuuuuu!! meil meni alku kesässä hyvin mut sit jarrutti eikä päässyt mihinkään suuntaan eteenpäin:-) mitä mun pitää tehdä odotanko vielä vai annanko jo olla?? mut kun en saa hänet millään mielestäni pois, mä rakastan häntä yli kaikkein:-(

12

3168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervetuloa kerhoon!

      Mun kalamies on tuumailija...Välillä on mukana, mutta sitte siitä ei kuulu mitään. Annan olla rauhassa välillä. Mäkin oon hullun lailla rakastunut...Olis oikein kiva jos hän kertois tunteistansa enemmän.Koko ajan on niin epävarma olo...Tää rakkaus on raastavaa ja tuskallista...Välillä tuntuu, et ois helpompaa olla ilman, mutta vois olla aika ontto olo. Mikä siinä kalassa vetää puoleensa?!?

      T: yks skorpionineito

      • tai ainakin luulen

        Mikä siinä kalassa vetää puoleensa ;) nimittäin se, että ainakin minä skorpionina rakastan haasteita, ja kalassa onkin haastetta kerrakseen. Toki olen myös onnellinen, jos joku kaunis päivä saisin kalamiehen kokonaan avautumaan ja me oltais lopulta "kunnolla" yhdessä. Nyt on vähän sellasta että tykkääkö kalamies vai esittääkö vaan tykkäävänsä, tai ihastuvansa. Myöskin se kalan ja skorpioni välinen kemia ja toisensa täydentäminen on se joka houkuttaa ja kannustaa jatkamaan. On se kalatmies niin ihana mutta niin helvetin vaikea!!

        tv. toinen skorppari =)


      • kohtalotoveri
        tai ainakin luulen kirjoitti:

        Mikä siinä kalassa vetää puoleensa ;) nimittäin se, että ainakin minä skorpionina rakastan haasteita, ja kalassa onkin haastetta kerrakseen. Toki olen myös onnellinen, jos joku kaunis päivä saisin kalamiehen kokonaan avautumaan ja me oltais lopulta "kunnolla" yhdessä. Nyt on vähän sellasta että tykkääkö kalamies vai esittääkö vaan tykkäävänsä, tai ihastuvansa. Myöskin se kalan ja skorpioni välinen kemia ja toisensa täydentäminen on se joka houkuttaa ja kannustaa jatkamaan. On se kalatmies niin ihana mutta niin helvetin vaikea!!

        tv. toinen skorppari =)

        Haastetta kerrakseen.. kyllä!! Itsekin ilmoittaudun teidän skorpparineitojen joukkoon tummaan, joka odottaa että kalamies kertois jotain omista tunteistaan, vaan kyllä odottavan aika onkin sitten pitkä!! Yhteisestä hyvänolontunteesta (suhde jatkunut kuitenkin jo yli vuoden) päätellen kyllä sekin jotain tuntee mutta mitä, niin se onkin sitten arvoitus! Mun tunteeni hän kyllä tietää, oon alusta asti ollut tosi huono pitämään niitä tämän kalamiehen läheisyydessä sisälläni.. vaikka varmaan olis ollut hyvä välillä vähän pantatakin niitä!

        Toisaalta mä kyllä vähän luulen, että kalamies ei palavaa rakkauttaan vanno ennenkuin on vuorenvarma asiasta. Mikä on tietysti ihan hyväkin, kuka niitä tyhjänpuhujiakaan kaipaa.. Toisaalta taas, sanois edes joskus vähän tykkäävänsä!!

        Hassua, miten samanlaisia nää kalamiehet oikein on ja miten helisemässä me skorpparineidot niiden kanssa ollaan!! =) Joka päivä mäkin mietin miten pääsisin irti tästä kalaverkosta, mutta ei se vaan niin helppoo oo kun on toiseen jo niin kiintynyt ja kaikesta hankaluudesta huolimatta toiseen yhtä höperönä kun hullu puuroon! Ihan kipeetä..


    • hmm..

      että mies ei ole vastannut viesteihisi mitään? jos mies ei vastaa mitään, niin valitettavasti se on aika selvä merkki ettei ole kiinnostunut. ei vain halua olla ilkeä ja laittaa viestiä, että älä enää viestittele. mielestäni kannattaa lopetta toisen riivaaminen tuolla tavalla. jos mies on kiinnostunut, niin kyllä hän ottaa yhteyttä ja vastaa viesteihin.
      vaikeaa, mutta kyllä vastaan tulee vielä sellainen mies joka oma-aloitteisesti viestittelee ja vastaileekin viesteihisi, tsemppiä!

    • ..............................

      Mullakin on tuttavuus kala-mies.
      Hän kertoi sitten tapaavansa muitakin ihan vaan
      ilman senkummempaa suhdetta.Joten peräännyin.
      Kävi sitten treffellänsä.
      Otti yhteyttä taas ja sai huokuteltua minut
      lupaamaan viettää pyhiä yhdessä.
      Mutta tein sitten äkkikäännöksen ja peruin.
      oli pari viikkoa hiljaa ja taas alkoi ottaa
      yhteyttä aktiivisesti..ja haluta tapaamista.

      Minulla on vaan sellainen olo että naisia
      riittää ja kiinnostuksen kohteet saattavat
      vaihtua nopeasti.
      Kyllähän tuollaisen sympaattisen miehen
      moni haluaisi...? !
      Jahtaamaan minä en ainakaan ryhdy.
      Sanoisin sinulle että kyllä mies ottaa yhteyttä
      jos on kiinnostunut.skorp-n

      • toinen skorp.nainen

        Minä en haluaisi olla yksi niistä monesta naisista joita kalatmies käyttää vuorotellen viihteella. Minä yksin tai sitten ei ollenkaan, that's it.


    • tuollainen jäämies

      En tiedä muiden kalamiehistä, mutta tää mun omani on vähän tuollainen jäämies. Tiiän kyllä että kaipa se rakastaa mutta ei se sitä isosti koskaan hehkuta. Ei oo koskaan tehnyt niin. Vaihda siis suosiolla merkkiä, kalamiehet on vaikeita. Löytyy niitä romanttisempiakin, tunteensa avoimesti osoittavia miehiä! Itse ainakin miettisin kaksi kertaa uudelleen jos vain olisi vielä mahdollisuus..

      • Nimetön

        Mulla on kalamies ja nuo teidän kuvauksenne kalamiehestä eivät kyllä alkuunkaan pidä hänen kohdallaan paikkaansa. Hän on äärimmäisen tunteellinen ja myös osoittaa tunteensa jne.

        Vai johtuuko se siitä, että kalanaisena osaan käsitellä ja tulkita häntä?


      • muut väärässä
        Nimetön kirjoitti:

        Mulla on kalamies ja nuo teidän kuvauksenne kalamiehestä eivät kyllä alkuunkaan pidä hänen kohdallaan paikkaansa. Hän on äärimmäisen tunteellinen ja myös osoittaa tunteensa jne.

        Vai johtuuko se siitä, että kalanaisena osaan käsitellä ja tulkita häntä?

        Nuo negatiiviset kommentit eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Kalamies osaa hehkuttaa, kertoo tunteensa avoimesti ja myös näyttää ne, jos se oikea sattuu kohdalle. Hän hakee vaikka kuun taivaalta rakkaalleen!


      • on ihana!!!
        muut väärässä kirjoitti:

        Nuo negatiiviset kommentit eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Kalamies osaa hehkuttaa, kertoo tunteensa avoimesti ja myös näyttää ne, jos se oikea sattuu kohdalle. Hän hakee vaikka kuun taivaalta rakkaalleen!

        Olen ollut kerran elämässäni onnellisesti rakastunut. Hän oli kalamies. Uskomattoman ihana hellä mies, joka osasi näyttää tunteensa. Hänessä oli sisäistä voimaa ja ihanteita.

        Vuodet vierivät, eikä kukaan kyennyt hänen laillaan täyttämään sydäntäni. Mutta nyt olen tavannut miehen, jonka kanssa maailma tuntuu muuttuneen paremmaksi. Hän on myös kala!!

        Täytyy sanoa, että mikäli vaistoni on oikeassa, mikään tie hänen luokseen ei ole ollut liian pitkä. Hänen sylissään tunnen kuin olisin tullut vihdoin kotiin!!


      • oikeassa ja väärässä.
        muut väärässä kirjoitti:

        Nuo negatiiviset kommentit eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Kalamies osaa hehkuttaa, kertoo tunteensa avoimesti ja myös näyttää ne, jos se oikea sattuu kohdalle. Hän hakee vaikka kuun taivaalta rakkaalleen!

        kalatmiehen täytyy löytää se 100% luottamus toiseen, ennenkuin avautuu yhtikäs mistään. Tunteet voivat velloa sisällä pitkäänkin, ja kala pohtii kuinka vahvoja ne on ja onko se toinen niiden tunteiden arvoinen. Kalamies avautuu sitten, kun on sen aika. Eli kyllä se on ihan faktaa, että kalat osaa olla kylmä, etäinen ja välinpitämätön. Herkkä merkki, ja siksi puntaroi tunteitaan ja saattaa vaikuttaa todella etäiseltä ja ehkä jopa tunnekylmältä ihmiseltä aina välillä.

        Jos sensijaan kalatmies alkaa heti ensimmäisten tapaamisien aikana naistaan kehumaan maasta taivaisiin, niin tyhmä on nainen joka ne lirkutukset uskoo. Kalatmies saattaa vain haluta päästä naisen pöksyihin, ja samalla testata kuinka helppo nainen on kyseessä ja onko naisessa edes haastetta. Kalat jos kuka tietää, ettei rakkaus ja syvät tunteet syty yhdessä yössä. Tällön niitä ei myös vannota toiselle heti kättelyssä.

        tv. maaliskuun kalatmies


      • sain moneen asiaan vastauksen...
        oikeassa ja väärässä. kirjoitti:

        kalatmiehen täytyy löytää se 100% luottamus toiseen, ennenkuin avautuu yhtikäs mistään. Tunteet voivat velloa sisällä pitkäänkin, ja kala pohtii kuinka vahvoja ne on ja onko se toinen niiden tunteiden arvoinen. Kalamies avautuu sitten, kun on sen aika. Eli kyllä se on ihan faktaa, että kalat osaa olla kylmä, etäinen ja välinpitämätön. Herkkä merkki, ja siksi puntaroi tunteitaan ja saattaa vaikuttaa todella etäiseltä ja ehkä jopa tunnekylmältä ihmiseltä aina välillä.

        Jos sensijaan kalatmies alkaa heti ensimmäisten tapaamisien aikana naistaan kehumaan maasta taivaisiin, niin tyhmä on nainen joka ne lirkutukset uskoo. Kalatmies saattaa vain haluta päästä naisen pöksyihin, ja samalla testata kuinka helppo nainen on kyseessä ja onko naisessa edes haastetta. Kalat jos kuka tietää, ettei rakkaus ja syvät tunteet syty yhdessä yössä. Tällön niitä ei myös vannota toiselle heti kättelyssä.

        tv. maaliskuun kalatmies

        tämähän selvensi monia asioita:) ja tämä on aivan tottakin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe