eilinen päivä jäi taakse
surumielinen päivä
tänään uusi ja piinava päivä
hän kaukana
odotusta ja odotusta
ajatukset pysähtyvät tähän
puhelin soi
jännitys karkaa pois
sanojen helinää korvissa
yksi tähdistäni syttyi
yksi tähdistä
8
351
Vastaukset
- Miekko
Eli ilmeisesti hyviä uutisia sait...? Hienoa!
joita en ole kuin muutamia lukenut, niitä
kuitenkaan lainaamatta. Pisara kerrallaan,
sana kerrallaan kuului ikävä sanojen välistä.
Mutta kaikesta huolimatta sanojen keskeltä
nousi orastavaa uuteen alkuun nousevaa
äänen virettä. ja taas syttyi tähteni
koristamaan taivasta :)- Miekko
kuusitahtea kirjoitti:
joita en ole kuin muutamia lukenut, niitä
kuitenkaan lainaamatta. Pisara kerrallaan,
sana kerrallaan kuului ikävä sanojen välistä.
Mutta kaikesta huolimatta sanojen keskeltä
nousi orastavaa uuteen alkuun nousevaa
äänen virettä. ja taas syttyi tähteni
koristamaan taivasta :)Minä taas en juuri muita runoilijoita luekaan kuin Saarikoskea. Opittu huono tapa. :)
Ikävää.. mutta myös toivoa.. jotakin uutta.. rohkaisevalta kuulostaa.. Hyvältä, lupaavalta. Ja tähti valaisee taivasta! Miekko kirjoitti:
Minä taas en juuri muita runoilijoita luekaan kuin Saarikoskea. Opittu huono tapa. :)
Ikävää.. mutta myös toivoa.. jotakin uutta.. rohkaisevalta kuulostaa.. Hyvältä, lupaavalta. Ja tähti valaisee taivasta!toivon mukaan saa osan omista voimistani, joita
yritän hänelle lähettää...olisin kuitenkin
toivonut tähden lentoa :) öitä ...- Miekko
kuusitahtea kirjoitti:
toivon mukaan saa osan omista voimistani, joita
yritän hänelle lähettää...olisin kuitenkin
toivonut tähden lentoa :) öitä ...Kyllä hän ne saa, tavalla tai toisella.. Öitä.
Miekko kirjoitti:
Kyllä hän ne saa, tavalla tai toisella.. Öitä.
eivät ehtineetkään perille ja yksi tähdistäni
uhkaa sammua.
- runo64-1
...hetkeksi väistyy
mutta sydän kahta kauheammin odottaa
kotiin sydämeesi saapuvaa...
hieno kuvaus
ja loppu todella hieno.
hyvä kuusitahtea!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614
